Wat is het verschil tussen xtc en antidepressiva? Beide substanties zorgen er toch voor dat je je blij/beter voelt? Ik heb een tijd flink misbruik gemaakt van xtc, waardoor xtc nu geen werking meer bij mij heeft. Morgen krijg ik misschien antidepressiva voorgeschreven. Ik vraag me af of de antidepressiva wel zal werken. Ik weet niet of dit de juiste plek is om dit te vragen, maar dankjewel voor iedereen die reageert.
Ik heb het even een paar keer gelezen om er zeker van te zijn dat er echt staat wat er staat 🤣 Korte nacht gehad en ik ga gewoon ff doen alsof is dit echt een serieuze vraag is haha :
- ligt aan het type en dosering antidepressiva maar ja het kan zeker werken alleen vaak zijn de doseringen die je krijgt van de ha of shrink veel en veels te hoog
- dat xtc-pillen of mdma nu bij jou miet werkt is waars te wijten aan verstoring balans en is ‘je vat’ gewoon ff op. Dit heeft te maken met idd misbruik, ongezonde levensstijl etc etc
- dat oplossen met pillen werkt niet
- paar maanden goed eten , slapen, bewegen, sporten is vaak de beste remedie
- AD en mdma samen gebruiken kan leiden tot serotonine syndroom en daar ga je zeker niet gelukkig van worden
mijn advies: ff lekker stoppen met drugs en weer fit en vitaal worden. Je mentale en geestelijke gezondheid is denk ik nu niet al te best als ik je argumenten lees en dan doorgaan met drugs als xtc maakt daar nog een grotere puinhoop van. Drugs gebruiken gaat alleen samen als je ook goed voor jezelf kan zorgen en mag niet ten koste van gaan.
mest een wijze woorden weer😎