#1
Ik word altijd misselijk als ik MDMA neem. Soms moet ik kotsen, zelfs al heb ik maar een halfje genomen, maar niet altijd. Wat interessant is, is dat ik alleen misselijk word bij de eerste dosis. Heb wel ns daarna nog 3 stuks geslikt hen had toen nergens last van. Heb altijd het idee dat m'n lichaam even denkt van "Yo, wtf voorn smerige chemicaliën ben jij naar binnen aan het gooien vriend?" maar zich er daarna maar bij neerlegt. Eerste keer dat het gebeurt schrok ik wel een beetje, maar nu weet ik dat het komt dus kan ik er of doorheen ademen, of het gewoon laten gaan. Het verpest verder niet het effect dus vind het niet zo vreselijk.
Vorige week 2 halfjes in 1 uur op een lege maag behalve een paar slokjes Dubbel Fris (niet heel slim), en toen kotste ik een half glas blauw water uit. Was wel even wtf momentje toen dat er uit kwam. Pillen waren blauw en zaten blijkbaar tjokvol kleurstoffen ofzo.![:laughing:]()
Vorige week 2 halfjes in 1 uur op een lege maag behalve een paar slokjes Dubbel Fris (niet heel slim), en toen kotste ik een half glas blauw water uit. Was wel even wtf momentje toen dat er uit kwam. Pillen waren blauw en zaten blijkbaar tjokvol kleurstoffen ofzo.