Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, mij draai nu al een tijde jonko’s alleen de laatste tijd heb ik erg vaak last van een teertip. Er blijft vieze bruine zooi voor de tip zitten waardoor die verstopt raakt. Ik heb dit al met verschillende soorten tips gehad dus ik zou graag willen weten of iemand weet hoe ik dit kan voorkomen. alvast bedankt"
"Hallo, ik ben Jasper en ik heb nu 2x XTC gebruikt. Beide keren moest ik op een gegevenmoment kotsen maar dit was beide keren op een huisfeestje dus dat was geen probleem. Binnenkort ga ik naar een festival en ik vroeg mij af hoe het er daar aan toe gaat als je midden in het publiek staat en je moet kotsen. Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hier meer over? Het gaat mij niet zozeer om het kotsen maar vooral om hoe dat op een festival gaat als je moet."