Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSociale interactie on drugs

Sociale interactie on drugs

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
Space JuniorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Even een nieuwe topic! Zelf merk ik dat ik bij gebruik van bepaalde drugs enorm sociaal word en dat kan soms tot leuke, grappige of juist vervelende situaties leiden. Ik ben wel benieuwd naar jullie anekdotes op dit gebied. Heb je ooit leuke conversaties gehad met wildvreemden terwijl je hard ging?
F
FenomenaalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi Space Junior, leuke vraag! Ik heb alleen maar leuke conversaties gehad terwijl ik hard ging.

Één van mijn hoogtepunten was een jongen die als goocheltruc een koprol ging doen en toen dezelfde naam als mij bleek te hebben. Juichen!!

Een ander hoogtepunt was toen ik aan een meisje vroeg waar ze die banaan vandaan had. We ontdekte dat we allebei een passie voor bananen hebben en nu zijn we nog steeds vrienden.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik was aan het dansen met iemand zijn vriendin op een psytrance feest. Gezellig stel dacht ik... Vervolgens vroeg hij of hij mij mocht pijpen. 0.o huh
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik uit ga en stims op heb word ik altijd nog veel socialer als ik altijd al ben... Ik ga niet uit voor de muziek maar voor de mensen. Graag kom ik dan met mensen in gesprek en in de drug waas vroeg ik dan vaak aan andere guys waar ik al ff mee stond te lullen om een telefoon nummer zodat we eens konden chillen... Nou je raad het al de meeste dachten dat ik homoseksueel was en een date probeerde te scoren haha
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik pep op heb lul ik echt de oren van je kop zowat terwijl dat normaal niet zo is haha. Kan zo met mensen die ik niet ken praten over hele levensverhalen haha.

Deze gesprekken zijn dan wel alleen via chat geweest of met vrienden. Heb nog nooit drugs gebruikt op een festival of feestje.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had ooit een hele mooie grote steen gevonden op het strand die veel te veel woog tijdens een MDMA expeditie.
Heb hem aan verschillende mensen laten zien en zo (voornamelijk) leuke conversaties gehad met wildvreemden die ook op een of andere substantie zaten met een gezicht vol verwondering terwijl het een doodnormale steen was. M'n vriendin vond het niet zo grappig toen ik het later meenam naar ons appartement.

Ooit ook eens 4 man op bezoek gehad tijdens een lange pepbinge en s'nachts snacks klaargemaakt in de frietketel.
Ze keken me aan alsof ik gek was. Ik wou gewoon lief zijn maar meer snacks voor mij.

Ook eens naar een feestje geweest waar een meisje helemaal fout ging op de mdma piek. Is bij ons komen zitten en we hebben haar er wat door geholpen. Later die avond haar meegenomen om nog wat coke te doen op ons appartement, uiteindelijk heb ik nog een weekje bij haar gelogeerd. Leuke meid.
Ze had MDMA in haar flesje water gedaan die ik dan maar had leeggedronken waar ik ook slecht op ging. Ben gaan liggen op het strand om te bekomen en iemand die dronken was stapte recht met z'n voet in m'n gezicht, hoppa bloedneus. Verders wel een gezellig nachtje.


Waar is de volgende meet voor wat kampvuurverhalen?
F
FineCrystallineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aan de sos ben ik vast getaped aan een praat stoel, dan stop ik gewoon niet, ooit op een dag waren een paar vrienden en ik naar het strandhuisje gegaan van een vriendin, daar hebben we de hele nacht gezeten, in die nacht zagen we een groot vuur op het strand en dachten dat het leuk zou zijn om even een kijkje te nemen dus liepen er even naartoe, eenmaal aangekomen zagen we dat het allemaal chille hippie mensen waren die om het grote vuur aan het dansen waren, uit eindelijk in een goed interessant gesprek beland met een van die personen daar, en op een gegeven moment zegt die dude "heb je gesnoven ofzo?" Want blijkbaar keek ik met grote ogen en schoot het kaakje soms 1 cm naar links of rechts πŸ˜‚ daarna met die dude en zijn vriendin naar het strandhuisje gegaan met permissie van de vriendin waar dat huisje van is en de hele nacht tot zonsopgang zitten door lullen terwijl de rest van de groep waar ik mee was lagen te pitten. Sos doet echt dingen met je qua praten, ben normaal niet zo een super prater, paar puntjes erin en er is geen einde meer in zicht met m'n gesprekken πŸ˜…

EDIT: met wiet heb ik dus het tegenovergestelde, al helemaal in hoge dosis, heb voel ik me net E.T de alien die door iedereen word aagekeken en ben ik meer aan het praten in mijn eigen hoofd, ik vermijd dan ook het liefst drukke plekken als ik een baked potato ben. Ik vermijd oogcontact dan omdat de mensen dan mijn alien hoofd zien. De supermarkt is helemaal gevaarlijk vind ik dan haha. Straight line lopen naar het drinken en naar de kassa die vaak "in mij ogen" lachend een blik gooit zo van "zo moet je eens kijken hoe stoned die alien is" en dan maak ik dat ik weg kom πŸ˜‚πŸ˜‚
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#8
FineCrystalline zei:
Aan de sos ben ik vast getaped aan een praat stoel, dan stop ik gewoon niet, ooit op een dag waren een paar vrienden en ik naar het strandhuisje gegaan van een vriendin, daar hebben we de hele nacht gezeten, in die nacht zagen we een groot vuur op het strand en dachten dat het leuk zou zijn om even een kijkje te nemen dus liepen er even naartoe, eenmaal aangekomen zagen we dat het allemaal chille hippie mensen waren die om het grote vuur aan het dansen waren, uit eindelijk in een goed interessant gesprek beland met een van die personen daar, en op een gegeven moment zegt die dude "heb je gesnoven ofzo?" Want blijkbaar keek ik met grote ogen en schoot het kaakje soms 1 cm naar links of rechts πŸ˜‚ daarna met die dude en zijn vriendin naar het strandhuisje gegaan met permissie van de vriendin waar dat huisje van is en de hele nacht tot zonsopgang zitten door lullen terwijl de rest van de groep waar ik mee was lagen te pitten. Sos doet echt dingen met je qua praten, ben normaal niet zo een super prater, paar puntjes erin en er is geen einde meer in zicht met m'n gesprekken πŸ˜…

EDIT: met wiet heb ik dus het tegenovergestelde, al helemaal in hoge dosis, heb voel ik me net E.T de alien die door iedereen word aagekeken en ben ik meer aan het praten in mijn eigen hoofd, ik vermijd dan ook het liefst drukke plekken als ik een baked potato ben. Ik vermijd oogcontact dan omdat de mensen dan mijn alien hoofd zien. De supermarkt is helemaal gevaarlijk vind ik dan haha. Straight line lopen naar het drinken en naar de kassa die vaak "in mij ogen" lachend een blik gooit zo van "zo moet je eens kijken hoe stoned die alien is" en dan maak ik dat ik weg kom πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Zo herkenbaar. Ben normaal ook niet zo'n prater, maar beetje snuif spul en daar ga ik πŸ˜‚ en met wiet keer ik inderdaad ook meer in mezelf.
F
FineCrystallineLid
01-01-2024, 00:00
#9
whitesugar zei:
Zo herkenbaar. Ben normaal ook niet zo'n prater, maar beetje snuif spul en daar ga ik πŸ˜‚ en met wiet keer ik inderdaad ook meer in mezelf.
Klik om te vergroten...
Hahaha lekker he zo'n praatstoel moment aan de poeder πŸ˜œπŸ‘ŒπŸΌ.
Ja ik word ook echt E.T de alien, ik ken er ook genoeg die gwn veel lullen aan de wiet, nou mij niet gezien πŸ˜‚πŸ˜‚
S
Space JuniorLid
01-01-2024, 00:00
#10
FineCrystalline zei:
Hahaha lekker he zo'n praatstoel moment aan de poeder πŸ˜œπŸ‘ŒπŸΌ.
Ja ik word ook echt E.T de alien, ik ken er ook genoeg die gwn veel lullen aan de wiet, nou mij niet gezien πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Aan de wiet heb ik een halve minuut nodig voordat ik ΓΌberhaupt doorheb wat er tegen me wordt gezegd. Sos heb ik niet zoveel last van een praatkick, maar van mdma... Dan heb ik zelfs de neiging om aan mensen uit te leggen waarom ik alles uit probeer te leggen haha

Mooiste momenten vind ik zelf op een festival of feestje wanneer je probeert te pissen en degene naast je daar net zoveel moeite mee heeft als jou, daar komen ook mooie gesprekken uit.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#11
FineCrystalline zei:
Hahaha lekker he zo'n praatstoel moment aan de poeder πŸ˜œπŸ‘ŒπŸΌ.
Ja ik word ook echt E.T de alien, ik ken er ook genoeg die gwn veel lullen aan de wiet, nou mij niet gezien πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Nou ik niet, word er ook heel moe van..
B
Bloempje02Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Een meisje (vriend van vriend) kwam met ons mee bij mij en m’n broer thuis afteren. We waren allemaal vrij onder invloed, en het was een hete zomerdag dus het zwembad stond op. Dat meisje kwam mee maar het was eigenlijk niet helemaal de bedoeling, en het eerste wat ze zag toen ze bij ons kwam was dus dat zwembad, ze moest en zal direct dat zwembad in gaan 🀣 mijn broer en ik kende haar niet echt, ze was ook nog nooit bij ons geweest maar voordat we het wisten had ze d’r kleren uitgetrokken en stond ze in d’r lingerie in het zwembad, dusss... Vervolgens kwam ze naar me toe, β€œweet jij toevallig of ik hier iets te eten kan krijgen” waarop ik zei β€œik ben het zusje van...” ze was echt compleet verbaasd en een beetje beschaamd maar het was echt hilarisch. Maanden later hebben m’n broer en ik het er nog samen over 🀣 vreemde actie, althans, vonden wij
B
Bloempje02Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Marina001 zei:
Een meisje (vriend van vriend) kwam met ons mee bij mij en m’n broer thuis afteren. We waren allemaal vrij onder invloed, en het was een hete zomerdag dus het zwembad stond op. Dat meisje kwam mee maar het was eigenlijk niet helemaal de bedoeling, en het eerste wat ze zag toen ze bij ons kwam was dus dat zwembad, ze moest en zal direct dat zwembad in gaan 🀣 mijn broer en ik kende haar niet echt, ze was ook nog nooit bij ons geweest maar voordat we het wisten had ze d’r kleren uitgetrokken en stond ze in d’r lingerie in het zwembad, dusss... Vervolgens kwam ze naar me toe, β€œweet jij toevallig of ik hier iets te eten kan krijgen” waarop ik zei β€œik ben het zusje van...” ze was echt compleet verbaasd en een beetje beschaamd maar het was echt hilarisch. Maanden later hebben m’n broer en ik het er nog samen over 🀣 vreemde actie, althans, vonden wij
Klik om te vergroten...
Misschien een beetje off topic, waar ik op doelde was dat haar grenzen zo erg waren vervaagd en ze zich zo thuis bij ons voelde dat ze gelijk deed waar ze zin in had. Ergens vond ik het ook wel iets hebben, et is wat mij betreft wel een opmerkelijke situatie hahaha
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thuis alleen vertrekken om 20.00 met het plan vanacht niet te laat bedje in en 2 dagen later na een MDMA/pepbinge hard gaan op een after met heleboel mensen die je amper 24u kent je levensverhaal weglullen en nog wat lijntjes en bier sprokkelen. Gouden tijden.
S
Space JuniorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Marina001 zei:
Misschien een beetje off topic, waar ik op doelde was dat haar grenzen zo erg waren vervaagd en ze zich zo thuis bij ons voelde dat ze gelijk deed waar ze zin in had. Ergens vond ik het ook wel iets hebben, et is wat mij betreft wel een opmerkelijke situatie hahaha
Klik om te vergroten...
Mooi toch? Dat is ook het fijne: alles kan, alles mag, niets moet! Teminste, dat vind ik zo chill. Nieuwe mensen ontmoeten terwijl je lekker gaat is sowieso mooi, voor je et weet ben je 'verliefd' haha 😜
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Space Junior zei:
voor je et weet ben je 'verliefd' haha
Klik om te vergroten...
oh wauw, that escalated quickly
R
Randle MLid
01-01-2024, 00:00
#17
Space Junior zei:
Even een nieuwe topic! Zelf merk ik dat ik bij gebruik van bepaalde drugs enorm sociaal word en dat kan soms tot leuke, grappige of juist vervelende situaties leiden. Ik ben wel benieuwd naar jullie anekdotes op dit gebied. Heb je ooit leuke conversaties gehad met wildvreemden terwijl je hard ging?
Klik om te vergroten...


Met pep ben ik zeer zelfverzekerd in spraak, omgang en lichaamstaal. Vaak gehoord dat ik een fijne gesprekspartner ben haha blijven lullen maar vooral ook goed luisteren.
Ik vraag me af hoe ik dan ben zonder drugs op...
Met coke keer ik vaak meer in mijzelf. Weinig of liever niet praten, maar focus op het feesten ofwat andres.

Een andere vriend heeft exact hetzelfde en weer een ander die blijft NON Stop lullen van de SOS. Komt no way iemand tussen zijn eindeloze verhalen.

Prachtig hoe verschillend het kan zijn in een vriendengroep. Laat staan alle gebruikers.
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#18
peptalk is altijd fijn ,maar ik doe nu 2-fa ook een amfetamine daar heb minder last van de volgende dagen
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn sociale interacties:

Als we zuipen dan brullen en lachen we met elkaar tot we kruipen en kotsen

Als we coke snuiven met elkaar dan houden we een wedstrijd wie kan de meeste verhalen vertellen achter elkaar zonder interesse in wat de ander te zeggen heeft

Als we xtc slikken dan geven we heel veel om elkaar en voelt iedereen aan als familie en zien we de wereld door een roze wolk

Als we een joint roken voelen we ons kind en liggen we om de kleinste dingen in een deuk of staren we uren naar de tv als een zombie of pleuren we in slaap tijdens een film

Als we speed snuiven voelen we ons speedy gonzales en zijn we super helder van geest en halen we nachten door tot we hallicuneren

Opiaten en benzo's hebben voor mij niet echt een sociale interactie omdat ik dat nooit gezamenlijk met mensen doe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."