Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOp vakantie veel drugs

Op vakantie veel drugs

71 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
Ik zou aanraden om niet 5 dagen achter elkaar te doen.
Eigenlijk het enige advies wat ik je kan geven.

Denk dat je je niet heel goed gaat voelen als je de 3e, 4e en 5e dag weer helemaal eraf ligt.

Als je echt wil gebruiken zou ik zelf kiezen om bijvoorbeeld dag 1 wat te gebruiken en dag 4. Iets van een keer xtc en een keer 2cb.
P
PerkLid
ik heb een vraag,

ik ga in augustus 5 dagen weg met vrienden naar huisje nu willen wij elke dag helemaal los gaan Maar we willen niet alleen maar drinken wat voor leuke drugs zouden wij ook nog kunnen gebruiken dan.
Ps. Ik heb al wat ervaring met drugs.
L
LucidLucyLid
Meer de les die ik vandaag meeneem. Doe geen psychedelica als je niet geestelijk en lichamelijk goed in je vel zit. En ik van de week nog tegen een DFér zeggen dat ik nu echt geen LSD zou moeten doen omdat dat niet zo lekker zou gaan.

Maar ik zou vandaag zeker geen bad trip willen noemen.
P
PerkLid
Hardcore_frk zei:
Avond 1: alcohol en wiet. Vroeg naar bed.
Avond 2: alcohol en speed.
Avond 3: XTC.
Avond 4: niets of iets wat je relaxed maakt. Ketamine, wiet, benzo’s en/of wat biertjes.
Klik om te vergroten...
Dit is opzich wel een goed idee alleen als ik speed neem verneuk ik dan niet het effect van de x de volgende dag
H
Hardcore_frkLid
Perk zei:
Dit is opzich wel een goed idee alleen als ik speed neem verneuk ik dan niet het effect van de x de volgende dag
Klik om te vergroten...
Niet perse. Je kunt óf avond 2 het speedgebruik gematigd houden, óf op avond 3 voor het gebruik van de XTC eerst nog wat speed nemen om de vermoeidheid tegen te gaan.

Ik neem sowieso bijna nooit XTC zonder speed. Dan wordt ik namelijk voornamelijk loom van de MDMA.

Aanvullend tip: regel wat benzo's. Dan slaap je in de middag nog wat en kun je er 's avonds weer tegenaan. Fijne vakantie!
P
PerkLid
Hardcore_frk zei:
Niet perse. Je kunt óf avond 2 het speedgebruik gematigd houden, óf op avond 3 voor het gebruik van de XTC eerst nog wat speed nemen om de vermoeidheid tegen te gaan.

Ik neem sowieso bijna nooit XTC zonder speed. Dan wordt ik namelijk voornamelijk loom van de MDMA.

Aanvullend tip: regel wat benzo's. Dan slaap je in de middag nog wat en kun je er 's avonds weer tegenaan. Fijne vakantie!
Klik om te vergroten...
Thnx
D
De DunneLid
Perk zei:
Klik om te vergroten...
Ja beter 2 en 3 omdraaien als ts dan toch zoveel dagelijks wil gebruiken.
Toch denk ik dat elke dag onder invloed zijn de laatste dagen meer kut gevoel gaat geven als plezier. Ook zul je bij wijze van nog een week vrij moeten houden er na om de dikke kater te verwerken.
D
De DunneLid
Hardcore_frk zei:
Ik neem sowieso bijna nooit XTC zonder speed
Klik om te vergroten...
Niet belerend bedoeld hoor want je weet het vast wel, dit is een rete slechte combi die je beter niet aan anderen kunt adviseren denk ik.
Je advies om benzo’s te nemen heeft zeker invloed op de effecten van de drugs overdag. Ook belast je je lijf met NOG meer drugs. Ts wil al zoveel gebruiken...
K
KlaasVaakLid
Zou zorgen dat je verschillende drugs gebruikt per dag. En idd niet elke dag eraan. Uitkijken met de speed en andere stimulanten laat in de avond, als je slecht slaapt is merk je dat zeker de volgende dag. 'Slapen' met benzo's rust je een stuk minder van uit dan van echt slapen.

Ik zou het ongeveer zo doen, maar het ligt er natuurlijk aan waar je van houdt:
Dag 1: Space-avond, aan de psychedelica (2C-B, 4-HO-MET, LSD of iets anders)
Dag 2: Geen drugs, misschien lekker uit eten ofzo? Wijnarrangement erbij.
Dag 3: Glij-avond (MDMA)
Dag 4: Scheve avond (ket of een andere disso)
Dag 5: Rustig aan, morgen weer naar huis rijden
D
De DunneLid
KlaasVaak zei:
Dag 5: Rustig aan, morgen weer naar huis rijden
Klik om te vergroten...
Deze is idd ook erg belangrijk! Goeie van je.
Na de drugs die ts opnoemt mag je de volgende dag (ook na slapen ZONDER benzo) niet mee autorijden. De kans zit er in dat ze een fuik maken om elke automobilist aan te houden en te testen bij verdachte situaties. (Grote ogen, duf, lamlendig) Of je maakt brokken omdat je nog te wappie of moe bent.
Gebeurd wel vaker na evenementen en is goed vind ik. Wij zijn ooit in zo een fuik beland na Mysteryland. Onze BOB was idd BOB maar echt tientallen kregen een rijontzegging.
H
Hardcore_frkLid
De Dunne zei:
Niet belerend bedoeld hoor want je weet het vast wel, dit is een rete slechte combi die je beter niet aan anderen kunt adviseren denk ik.
Je advies om benzo’s te nemen heeft zeker invloed op de effecten van de drugs overdag. Ook belast je je lijf met NOG meer drugs. Ts wil al zoveel gebruiken...
Klik om te vergroten...
Ik neem het je niet kwalijk. Speed en XTC combineren is inderdaad niet zo goed voor je receptoren. Maar ik vind XTC gewoon minder leuk zonder een beetje speed erbij, zeker op feestjes, omdat je er dan zo loom van kan worden. Soms wil je gewoon lekker helemaal los gaan op de muziek!
H
Hardcore_frkLid
De Dunne zei:
Klik om te vergroten...
Ohja en die benzo’s.. Tja, daar staan we net even wat anders in, geloof ik. En dat is wat mij betreft verder geen probleem!
D
De DunneLid
Hardcore_frk zei:
Ik neem het je niet kwalijk. Speed en XTC combineren is inderdaad niet zo goed voor je receptoren. Maar ik vind XTC gewoon minder leuk zonder een beetje speed erbij, zeker op feestjes, omdat je er dan zo loom van kan worden. Soms wil je gewoon lekker helemaal los gaan op de muziek!
Klik om te vergroten...
En alleen speed nemen?
H
Hardcore_frkLid
De Dunne zei:
En alleen speed nemen?
Klik om te vergroten...
Kan ook natuurlijk, maar XTC maakt alles natuurlijk wel magisch. De lucht die inademt voelt heerlijk, tintelingen over je hele lichaam, de liefde en aandacht voor andere (wildvreemde) mensen.. Met enkel speed is dat er allemaal niet.
B
BlyatmanLid
Hardcore_frk zei:
Ik neem sowieso bijna nooit XTC zonder speed.
Klik om te vergroten...
Combineer XTC niet met speed. De combinatie van speed met XTC is nog schadelijker voor de hersenen dan wanneer je beide middelen afzonderlijk gebruikt. Daarnaast overbelast je je hart en bloedvaten nog meer en is kans op hart en vaatziekten aanzienlijk verhoogd risico..
H
Hardcore_frkLid
Blyatman zei:
Combineer XTC niet met speed. De combinatie van speed met XTC is nog schadelijker voor de hersenen dan wanneer je beide middelen afzonderlijk gebruikt. Daarnaast overbelast je je hart en bloedvaten nog meer en is kans op hart en vaatziekten aanzienlijk verhoogd risico..
Klik om te vergroten...
Dat klopt rationeel gezien. In de praktijk is dit een emotionele keuze, die erg goed voelt!
B
BlyatmanLid
Hardcore_frk zei:
Dat klopt rationeel gezien. In de praktijk is dit een emotionele keuze, die erg goed voelt!
Klik om te vergroten...
Kan wel goed voelen, maar goed lichamelijk is het niet.
K
KlaasVaakLid
Ik vind sowieso dat speed het effect van XTC vermindert. Dat hele vage love-gevoel neemt af.
D
DoeMaarDieMaarLid
Dag 5 zou je nog een DMT of 5-MeO-DMT kunnen doen. Daar ben je vrij snel daarna weer de oude. Ook geen lichamelijke belasting.
A
AlakazamLid
DoeMaarDieMaar zei:
Dag 5 zou je nog een DMT of 5-MeO-DMT kunnen doen. Daar ben je vrij snel daarna weer de oude. Ook geen lichamelijke belasting.
Klik om te vergroten...
Vrij snel weer de oude of nooit meer de oude ja 😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."