True that!Kan wel goed voelen, maar goed lichamelijk is het niet.
True that!Kan wel goed voelen, maar goed lichamelijk is het niet.
Maar heeft iemand een bad trip zijn de volle 5dagen verpest.Eerst een psychedelicum, dan een empathogeen, dan een dissociatief, dan een downer en als laatste een middel zoals cannabis.
Precies zo uitgezocht dat interacties minimaal zijn. 😁
Lekker empathischMaar heeft iemand een bad trip zijn de volle 5dagen verpest.
Dan zit je met een alcohol- en pepkater tijdens je trip.Zou dan eerder weed en alcohol dag 1 en 2 nemen, speed 3 psychedelica dag 4 en dag 5 nuchter. Of zoiets. Maar zeker geen bad trip riskeren op dag 1. 😄
Snap de insteek niet.Lekker empathisch
Als je natuurlijk overdrijft met hoeveelheden. Ik persoonlijk zou al geen 5 dagen drugs plannen tijdens een vakantie maar goed.Dan zit je met een alcohol- en pepkater tijdens je trip.
Nooit meer de oude? In negatieve zin? Heb je voorbeelden hier van? Ben wel erg benieuwd.Vrij snel weer de oude of nooit meer de oude ja 😅
Iemand heeft een nogal nare ervaring en je bent alleen maar bezorgd of dat impact heeft op hoeveel drugs je de volgende dag nog kan nemen.Snap de insteek niet.
Lees misschien nog eens.Iemand heeft een nogal nare ervaring en je bent alleen maar bezorgd of dat impact heeft op hoeveel drugs je de volgende dag nog kan nemen.
Oh sorry nouja waarschijnlijk begrijp ik het verkeerd dan inderdaadLees misschien nog eens.
Ik zei " zijn de volgende 5 dagen verpest".
Ik specificieer nergens over wat. Ik bedoelde UITERAARD dat de volgende 5 dagen VAKANTIE verpest kunnen zijn.
Niet het verdere drugsgebruik.
Edit: Had je na mijn 2e post kunnen weten. Had je eigenlijk sowieso al moeten weten afgaande op mijn reputatie hier. Maar goed.
Ja ik denk ook dat het slimmer is te trippen wanneer je mentaal het fitst bent, en dat is niet na een flinke avond zuipen of serotonine-depletie 😅Ik denk dat je de eerste dag het frist en frutigst bent, dus de kans op een vervelende ervaring wat minder. Een trip ingaan met een kater is een wat minder goed idee. Met als kers op de taart de mogelijkheid dat als de trip erg bevalt dat je misschien op dag vijf weer een tripmiddel kan nemen en dat het dan ook wat doet![]()
Mee eens. Ik ben blij dat ik de DOC dosis laag heb gehouden vandaag. Als het me iets heeft laten zien is het wel hoe kapot ik fysiek, geestelijk en spiritueel op het moment ben.Ja ik denk ook dat het slimmer is te trippen wanneer je mentaal het fitst bent, en dat is niet na een flinke avond zuipen of serotonine-depletie 😅
Ik geloof niet in bad trips... dan trip je niet goed denk ik.Maar heeft iemand een bad trip zijn de volle 5dagen verpest.
Maar ze bestaan welMee eens. Ik ben blij dat ik de DOC dosis laag heb gehouden vandaag. Als het me iets heeft laten zien is het wel hoe kapot ik fysiek, geestelijk en spiritueel op het moment ben.
Ik geloof niet in bad trips... dan trip je niet goed denk ik.
Ja is meer een kwestie van visie denk ik. Als je een 'bad trip'hebt wilt de psychedelica je iets laten zien waar jij geen zin in hebt. Ik vind de term 'leerzame trip' beter passend.Maar ze bestaan wel
Ik heb een trip gehad op truffels waar het enige dat naar voren kwam mijn rugpijn was die tig keer versterkt was. Ik heb oprecht 3u liggen huilen.Ja is meer een kwestie van visie denk ik. Als je een 'bad trip'hebt wilt de psychedelica je iets laten zien waar jij geen zin in hebt. Ik vind de term 'leerzame trip' beter passend.
Nee. Ik erger me niet.Sorry, het wordt bedtijd denk ik. het slaaptekort en de uitwerking van DOC i.c.m. cravings naar pyro's en een lichte benzo ontwenning maken me minder verdraagzaam.
Hoh nee. Ik heb nog steeds veel pijn en heb al 2x zalig getript op LSD.Meer de les die ik vandaag meeneem. Doe geen psychedelica als je niet geestelijk en lichamelijk goed in je vel zit. En ik van de week nog tegen een DFér zeggen dat ik nu echt geen LSD zou moeten doen omdat dat niet zo lekker zou gaan.
LSD is naar mijn idee ook erg vriendelijk, waar truffels nogal rauw en hard binnenkomen. Kan in korte tijd inneens hard gaan. Als je binnen 8 minuten na je laatste truffel al de eerste serieuze visuals op ziet komen dan weet je al hoe laat het is. tijd om te gaan zitten en niet meer op te staan, want dat gaat ff doorbijten worden.
-maar truffels duren wel gelukkig niet lang.
Verder niks ten afzien van je trips hoor. Maar bij mijn vriendengroep heerste altijd het idee dat truffels vrij onschuldig waren en LSD het echte werk. maar het omgekeerde is waar als je het mij vraagt.
- dat idee hebben ze hier ook.
Natuurlijk zal veel van de dosis afhangen, maar opnieuw nog meer van de werkingsduur.
Wel naar om vrijwel altijd met pijn te leven. Hoe weet je dat op te vangen? M'n vader heeft veel gedaan met mindfulness voor zijn pijn. En schijnbaar hielp het. Niet om het weg te nemen, maar om er op een andere manier mee om te gaan heb
- Niet. Daarom dat ik soms teveel drugs neem als vlucht.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."