Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOp vakantie veel drugs

Op vakantie veel drugs

71 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
Blyatman zei:
Kan wel goed voelen, maar goed lichamelijk is het niet.
Klik om te vergroten...
True that!
C
CuriousExplorerLid
Neo-Shulginist zei:
Eerst een psychedelicum, dan een empathogeen, dan een dissociatief, dan een downer en als laatste een middel zoals cannabis.

Precies zo uitgezocht dat interacties minimaal zijn. 😁
Klik om te vergroten...
Maar heeft iemand een bad trip zijn de volle 5dagen verpest.
Zou dan eerder weed en alcohol dag 1 en 2 nemen, speed 3 psychedelica dag 4 en dag 5 nuchter. Of zoiets. Maar zeker geen bad trip riskeren op dag 1. 😄
N
Neo-ShulginistLid
CuriousExplorer zei:
Klik om te vergroten...
Lekker empathisch
CuriousExplorer zei:
Zou dan eerder weed en alcohol dag 1 en 2 nemen, speed 3 psychedelica dag 4 en dag 5 nuchter. Of zoiets. Maar zeker geen bad trip riskeren op dag 1. 😄
Klik om te vergroten...
Dan zit je met een alcohol- en pepkater tijdens je trip.
C
CuriousExplorerLid
Neo-Shulginist zei:
Lekker empathisch
Klik om te vergroten...
Snap de insteek niet.
Neo-Shulginist zei:
Dan zit je met een alcohol- en pepkater tijdens je trip.
Klik om te vergroten...
Als je natuurlijk overdrijft met hoeveelheden. Ik persoonlijk zou al geen 5 dagen drugs plannen tijdens een vakantie maar goed.
b
bossenaar567Lid
5 dagen wiet en alcohol (gedoseerd) 1 dag MDMA (als je dat 3 maanden niet hebt gedaan(deze dag minder/niet drinken)) 1/2 dagen Coke. Misschien nog een beetje keta ofzo en dan denk ik dat je een hele leuke vakantie hebt waar je ook nog prima gelegenheid hebt om je rust te pakken. Als je een beetje op tijd begint kun je gewoon 's nachts/ 's ochtends slapen.

Iedereen die klaagt over de eventuele katers, als je met vrienden op vakantie bent heb je zoveel plezier dat je daar niets van merkt en dus echt geen last van gaat hebben!
D
DoeMaarDieMaarLid
Alakazam zei:
Vrij snel weer de oude of nooit meer de oude ja 😅
Klik om te vergroten...
Nooit meer de oude? In negatieve zin? Heb je voorbeelden hier van? Ben wel erg benieuwd.
N
Neo-ShulginistLid
CuriousExplorer zei:
Snap de insteek niet.
Klik om te vergroten...
Iemand heeft een nogal nare ervaring en je bent alleen maar bezorgd of dat impact heeft op hoeveel drugs je de volgende dag nog kan nemen.
C
CuriousExplorerLid
Neo-Shulginist zei:
Iemand heeft een nogal nare ervaring en je bent alleen maar bezorgd of dat impact heeft op hoeveel drugs je de volgende dag nog kan nemen.
Klik om te vergroten...
Lees misschien nog eens.
Ik zei " zijn de volgende 5 dagen verpest".
Ik specificieer nergens over wat. Ik bedoelde UITERAARD dat de volgende 5 dagen VAKANTIE verpest kunnen zijn.
Niet het verdere drugsgebruik.

Edit: Had je na mijn 2e post kunnen weten. Had je eigenlijk sowieso al moeten weten afgaande op mijn reputatie hier. Maar goed.
N
Neo-ShulginistLid
CuriousExplorer zei:
Lees misschien nog eens.
Ik zei " zijn de volgende 5 dagen verpest".
Ik specificieer nergens over wat. Ik bedoelde UITERAARD dat de volgende 5 dagen VAKANTIE verpest kunnen zijn.
Niet het verdere drugsgebruik.

Edit: Had je na mijn 2e post kunnen weten. Had je eigenlijk sowieso al moeten weten afgaande op mijn reputatie hier. Maar goed.
Klik om te vergroten...
Oh sorry nouja waarschijnlijk begrijp ik het verkeerd dan inderdaad :wink:
Ik snapte denk ik niet helemaal waarom alleen tripmiddelen een vakantie kunnen verpesten, want met andere drugs kan er ook genoeg mis gaan. Zo kan je van stimulanten en empathogenen hartklachten krijgen, kun je van dissociatieve middelen problemen krijgen met het evenwicht waardoor misschien iemand omvalt met zijn/haar hoofd op een hoekje van de tafel, of krijg je ruzie tijdens een avondje zuipen omdat mensen dan ongeremd zijn en gemakkelijker agressief. Kan allemaal de vakantie verpesten, dus die risico's die eigen zijn aan het middel, en wat elk middel heeft, dat liet ik niet helemaal meewegen met de volgorde. Staat natuurlijk voorop dat er nogal wat kan mis gaan als je vijf dagen achtereen drugs gebruikt.

Ik denk dat je de eerste dag het frist en frutigst bent, dus de kans op een vervelende ervaring wat minder. Een trip ingaan met een kater is een wat minder goed idee. Met als kers op de taart de mogelijkheid dat als de trip erg bevalt dat je misschien op dag vijf weer een tripmiddel kan nemen en dat het dan ook wat doet :grin:
F
FlualhamdulillamLid
Neo-Shulginist zei:
Ik denk dat je de eerste dag het frist en frutigst bent, dus de kans op een vervelende ervaring wat minder. Een trip ingaan met een kater is een wat minder goed idee. Met als kers op de taart de mogelijkheid dat als de trip erg bevalt dat je misschien op dag vijf weer een tripmiddel kan nemen en dat het dan ook wat doet :grin:
Klik om te vergroten...
Ja ik denk ook dat het slimmer is te trippen wanneer je mentaal het fitst bent, en dat is niet na een flinke avond zuipen of serotonine-depletie 😅
L
LucidLucyLid
Flualhamdulillam zei:
Ja ik denk ook dat het slimmer is te trippen wanneer je mentaal het fitst bent, en dat is niet na een flinke avond zuipen of serotonine-depletie 😅
Klik om te vergroten...
Mee eens. Ik ben blij dat ik de DOC dosis laag heb gehouden vandaag. Als het me iets heeft laten zien is het wel hoe kapot ik fysiek, geestelijk en spiritueel op het moment ben.

CuriousExplorer zei:
Klik om te vergroten...
Ik geloof niet in bad trips... dan trip je niet goed denk ik.

OT: zolang je de alcohol links laat liggen vallen je katers wel mee. maar neem niks van mij aan. Verstandig advies is het nou ook weer niet om te zeggen dat je beter 5 dagen 'harddrugs' kan gebruiken.
C
CuriousExplorerLid
LucidLucy zei:
Mee eens. Ik ben blij dat ik de DOC dosis laag heb gehouden vandaag. Als het me iets heeft laten zien is het wel hoe kapot ik fysiek, geestelijk en spiritueel op het moment ben.

Ik geloof niet in bad trips... dan trip je niet goed denk ik.
Klik om te vergroten...
Maar ze bestaan wel
L
LucidLucyLid
CuriousExplorer zei:
Maar ze bestaan wel
Klik om te vergroten...
Ja is meer een kwestie van visie denk ik. Als je een 'bad trip'hebt wilt de psychedelica je iets laten zien waar jij geen zin in hebt. Ik vind de term 'leerzame trip' beter passend.

Helltrips schijnen wel echt een ding te zijn. Maar die heb ik nog nooit meegemaakt
C
CuriousExplorerLid
LucidLucy zei:
Ja is meer een kwestie van visie denk ik. Als je een 'bad trip'hebt wilt de psychedelica je iets laten zien waar jij geen zin in hebt. Ik vind de term 'leerzame trip' beter passend.
Klik om te vergroten...
Ik heb een trip gehad op truffels waar het enige dat naar voren kwam mijn rugpijn was die tig keer versterkt was. Ik heb oprecht 3u liggen huilen.

Dit noem je geen bad trip? Maar leerzaam?
L
LucidLucyLid
En wat was de wijze les die je meenam?
L
LucidLucyLid
Sorry, het wordt bedtijd denk ik. het slaaptekort en de uitwerking van DOC i.c.m. cravings naar pyro's en een lichte benzo ontwenning maken me minder verdraagzaam.
C
CuriousExplorerLid
LucidLucy zei:
Sorry, het wordt bedtijd denk ik. het slaaptekort en de uitwerking van DOC i.c.m. cravings naar pyro's en een lichte benzo ontwenning maken me minder verdraagzaam.
Klik om te vergroten...
Nee. Ik erger me niet.
Maar ik ben benieuwd wat ik zou moeten geleerd hebben volgens jou.
C
CuriousExplorerLid
LucidLucy zei:
Meer de les die ik vandaag meeneem. Doe geen psychedelica als je niet geestelijk en lichamelijk goed in je vel zit. En ik van de week nog tegen een DFér zeggen dat ik nu echt geen LSD zou moeten doen omdat dat niet zo lekker zou gaan.
Klik om te vergroten...
Hoh nee. Ik heb nog steeds veel pijn en heb al 2x zalig getript op LSD.

Niks lessen. Truffels waren bad trip.
L
LucidLucyLid
LSD is naar mijn idee ook erg vriendelijk, waar truffels nogal rauw en hard binnenkomen. Kan in korte tijd inneens hard gaan. Als je binnen 8 minuten na je laatste truffel al de eerste serieuze visuals op ziet komen dan weet je al hoe laat het is. tijd om te gaan zitten en niet meer op te staan, want dat gaat ff doorbijten worden.

Verder niks ten afzien van je trips hoor. Maar bij mijn vriendengroep heerste altijd het idee dat truffels vrij onschuldig waren en LSD het echte werk. maar het omgekeerde is waar als je het mij vraagt.

Wel naar om vrijwel altijd met pijn te leven. Hoe weet je dat op te vangen? M'n vader heeft veel gedaan met mindfulness voor zijn pijn. En schijnbaar hielp het. Niet om het weg te nemen, maar om er op een andere manier mee om te gaan heb ik begrepen.
C
CuriousExplorerLid
LucidLucy zei:
LSD is naar mijn idee ook erg vriendelijk, waar truffels nogal rauw en hard binnenkomen. Kan in korte tijd inneens hard gaan. Als je binnen 8 minuten na je laatste truffel al de eerste serieuze visuals op ziet komen dan weet je al hoe laat het is. tijd om te gaan zitten en niet meer op te staan, want dat gaat ff doorbijten worden.

-maar truffels duren wel gelukkig niet lang.

Verder niks ten afzien van je trips hoor. Maar bij mijn vriendengroep heerste altijd het idee dat truffels vrij onschuldig waren en LSD het echte werk. maar het omgekeerde is waar als je het mij vraagt.

- dat idee hebben ze hier ook.
Natuurlijk zal veel van de dosis afhangen, maar opnieuw nog meer van de werkingsduur.

Wel naar om vrijwel altijd met pijn te leven. Hoe weet je dat op te vangen? M'n vader heeft veel gedaan met mindfulness voor zijn pijn. En schijnbaar hielp het. Niet om het weg te nemen, maar om er op een andere manier mee om te gaan heb

- Niet. Daarom dat ik soms teveel drugs neem als vlucht.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."