Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls ik om 9 uur 4 diaz neem ben ik morgen dan nog space op mijn werk

Als ik om 9 uur 4 diaz neem ben ik morgen dan nog space op mijn werk

24 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
niet antwoorden mensen, dit is een strikvraag! ☝️
S
Snuufduuf

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil vnv ff lekker aan de diazepam gaan alleen ik moet morgen om 6:15 op ben ik morgen ochtend dan nog space of is het al uitgewerkt dan? Ik ben van plan 4 diaz te nemen 40 mg dus en misschien pop ik er ook nog een Lora 2,5 bij
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
40 milligram diazepam is echt een heel hoge dosis, en diazepam heeft ook een lange halfwaardetijd. Daarnaast is het afbraakproduct ook nog een actief middel met een nog langere halfwaardetijd. Diazepam is daarom pas na drie tot twintig dagen uitgewerkt. Bij heel hoge doseringen kan dat nog langer zijn.

Een valkuil van benzo's is sowieso dat je je niet heel erg onder invloed voelt, terwijl je dat wel bent. Ga in ieder geval niet rijden.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je nu 40mg dia neemt terwijl je helemaal niet zovaak of zoveel benzo's slikt normaal gesproken ben je tot morgen avond zo mak als een lammetje

Wat een grappenmaker hoe kom je erbij om dat te willen doen?🤣 Dia is 1 van de langwerkende benzo's die eris🤣

Als je wilt stuntelen met benzo's fix dan lekker oxazepam of xanax dan voel je ook lekker met de afkick hoe fout je bezig bent
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Troll? Eerder heeft TS dit ook reeds aangehaald onder
'Vanavond aan de diazepam ben ik morgen nog scherp voor werk?.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
dumb-huh.gif

"Als ik druks neem
ben ik dan onzichtbaar?"
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 33325

"Als ik druks neem
ben ik dan onzichtbaar?"
Klik om te vergroten...
Heerlijk dit
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Heerlijk dit
Klik om te vergroten...
Ik ben hier om te vermaken, laten we dat nooit vergeten :handok1:
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Ik ben hier om te vermaken, laten we dat nooit vergeten :handok1:
Klik om te vergroten...
Staat inmiddels op mn onderarm getatoeëerd, voor het geval ik het ooit vergeten zou.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zanza zei:
Staat inmiddels op mn onderarm getatoeëerd, voor het geval ik het ooit vergeten zou.
Klik om te vergroten...
Wat ben je toch ook een geile gerard
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Vraagje : een benzo val je toch maar alleen van in slaap ? Of kan je er ook op trippen dan ?
F
FunfactLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hija de la luna 1 zei:
Vraagje : een benzo val je toch maar alleen van in slaap ? Of kan je er ook op trippen dan ?
Klik om te vergroten...
Zonder tolerantie van benzos of zdrugs valt ts wrs gewoon in slaap van 40mg valium , met tolerantie kan je wel wakker blijven en wat mellow zijn als je niet combineerd met weed of alcohol.

wat ik ook ten zeerste afraad om te combineren.

aan ts , als je geen tolerantie hebt ben je morgen nog waus , hoor je je wekker waarschijnlijk niet en sta je morgen ook niet op je werk.

Een voertuig besturen is ook een paar dagen off limit voor je dan.
F
FunfactLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
niet antwoorden mensen, dit is een strikvraag! ☝️
Klik om te vergroten...
Te laat 🥲
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
niet antwoorden mensen, dit is een strikvraag! ☝️
Klik om te vergroten...
God t gedacht alleen al dat ik jou zou willen strikken 😂
F
FunfactLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hija de la luna 1 zei:
God t gedacht alleen al dat ik jou zou willen strikken 😂
Klik om te vergroten...
Je hebt al een vlinder als avatar , nu enkel de das nog.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Funfact zei:
Te laat 🥲
Klik om te vergroten...
Ja maar dit is niet antwoorden, dit is gewoon wat gaan reutelen.
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Funfact zei:
Je hebt al een vlinder als avatar , nu enkel de das nog.
Klik om te vergroten...
In tgeval van Dirk komt er zeker een zweepje bij .…
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hija de la luna 1 zei:
In tgeval van Dirk komt er zeker een zweepje bij .…
Klik om te vergroten...
Het is meneer Dirk voor jou, en nou terug naar je kamer!
F
FunfactLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Het is meneer Dirk voor jou, en nou terug naar je kamer!
Klik om te vergroten...
Hija de la luna 1 zei:
In tgeval van Dirk komt er zeker een zweepje bij .…
Klik om te vergroten...
Ben hier nog niet lang en veel , maar meneer Dirk lijkt me de grappenmaker hier ?

ik lees niet zo goed sarcasme af van een scherm 😅
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Funfact zei:
Ben hier nog niet lang en veel , maar meneer Dirk lijkt me de grappenmaker hier ?

ik lees niet zo goed sarcasme af van een scherm 😅
Klik om te vergroten...
Dirk zal vast blij zijn dit te lezen, hij doet elke dag weer veel moeite deze rol waar te maken.
Hij wil graag betaald worden in likes!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."