niet antwoorden mensen, dit is een strikvraag! ☝️
Heerlijk dit
Ik ben hier om te vermaken, laten we dat nooit vergetenHeerlijk dit
Staat inmiddels op mn onderarm getatoeëerd, voor het geval ik het ooit vergeten zou.Ik ben hier om te vermaken, laten we dat nooit vergeten![]()
Wat ben je toch ook een geile gerardStaat inmiddels op mn onderarm getatoeëerd, voor het geval ik het ooit vergeten zou.
Zonder tolerantie van benzos of zdrugs valt ts wrs gewoon in slaap van 40mg valium , met tolerantie kan je wel wakker blijven en wat mellow zijn als je niet combineerd met weed of alcohol.Vraagje : een benzo val je toch maar alleen van in slaap ? Of kan je er ook op trippen dan ?
Te laat 🥲niet antwoorden mensen, dit is een strikvraag! ☝️
God t gedacht alleen al dat ik jou zou willen strikken 😂niet antwoorden mensen, dit is een strikvraag! ☝️
Je hebt al een vlinder als avatar , nu enkel de das nog.God t gedacht alleen al dat ik jou zou willen strikken 😂
Ja maar dit is niet antwoorden, dit is gewoon wat gaan reutelen.Te laat 🥲
In tgeval van Dirk komt er zeker een zweepje bij .…Je hebt al een vlinder als avatar , nu enkel de das nog.
Het is meneer Dirk voor jou, en nou terug naar je kamer!In tgeval van Dirk komt er zeker een zweepje bij .…
Het is meneer Dirk voor jou, en nou terug naar je kamer!
Ben hier nog niet lang en veel , maar meneer Dirk lijkt me de grappenmaker hier ?In tgeval van Dirk komt er zeker een zweepje bij .…
Dirk zal vast blij zijn dit te lezen, hij doet elke dag weer veel moeite deze rol waar te maken.Ben hier nog niet lang en veel , maar meneer Dirk lijkt me de grappenmaker hier ?
ik lees niet zo goed sarcasme af van een scherm 😅
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."