#1
Ik wil dat toch eens proberen ๐Ik zou gewoon niet naar de rave gaan als er geen drugs komt bij kijken ๐คช๐คท.
Ik wil dat toch eens proberen ๐Ik zou gewoon niet naar de rave gaan als er geen drugs komt bij kijken ๐คช๐คท.
Een afval middel van vroegรขh. Zat amfetamine bij in ๐ฅฒStackers?
Ja, ik heb 100'den nachtenSerieus?
Als ik morgen iemand in een hoekje zie slapen weet ik wie dat is ๐คฃEen slaapzak meenemen en een rustig hoekje opzoeken?๐
Ik heb het op Lowlands geprobeerd in het begin van m'n burn out. Werd elke anderhalve minuut aangetikt, of het wel goed met me ging. JAHAAAA ik probeer alleen ff rust te pakken ๐ฅบ๐ฅบ๐ฅบAls ik morgen iemand in een hoekje zie slapen weet ik wie dat is ๐คฃ
Ik ben eens tijdens een metalconcert tegen een grote speaker aan in slaap gevallen. In een noodgeval kan dat ook nog ๐Als ik morgen iemand in een hoekje zie slapen weet ik wie dat is ๐คฃ
Waarschijnlijk houd ik het niet vol zonder drugs inderdaad ๐ tegen 5u ben ik anders kapot. En ik ben de enige die nuchter gaat dus zie mezelf niet ergens alleen gaan zittenDe kunst is om goed te eten, geen alcohol nemen en niet proberen om van begin tot eind te dansen. Een normaal mens houdt dat amper vol. Ook verstandig om van te voren even te slapen.
Ik heb week in ziekenhuis gelegen door stack2.Stackers is ephedra, de natuurlijke variant van amfetamine. Alles wat leuk is wordt verboden!
Oooh zalig! Nu ben ik wel de enigste die nuchter zou blijven ๐ maar het motiveert me wel weer dat het me toch zal lukken! Mensen onderschatten me ๐Ik zou me niet te druk maken tbh. Toen ik naar Thunderdome ging met twee vriendinnen (nuchter) toen waren we er allemaal van overtuigd dat รฉรฉn van ons drieรซn het echt niet ging volhouden, dacht ze zelf ook, maar ze heeft het toch gered tot elf uur sochtends. Zelfs nog joint gerookt daar terwijl ze altijd snel moe is enz.
(Was wel leuk om een keer nog alles te weten de volgende dag van een feestje ipv de helft kwijt zijn.)
En je onderschat jezelf misschien ook een beetje. Als je gezelligheid enz om je heen hebt helpt ook wel. ๐ En idd de tip goed eten en drinken.Oooh zalig! Nu ben ik wel de enigste die nuchter zou blijven ๐ maar het motiveert me wel weer dat het me toch zal lukken! Mensen onderschatten me ๐
Thanks voor de tips!! Wat ik wel merk is als je nuchter bent en de andere hebben xtc op, dat je precies alleen bent en weinigen je zien staan ๐ omdat ze op een heel ander level zittenEn je onderschat jezelf misschien ook een beetje. Als je gezelligheid enz om je heen hebt helpt ook wel. ๐ En idd de tip goed eten en drinken.
Hoe durven we !!!Oooh zalig! Nu ben ik wel de enigste die nuchter zou blijven ๐ maar het motiveert me wel weer dat het me toch zal lukken! Mensen onderschatten me ๐
Hmm ja dat kan ik begrijpen maar denk wel echt dat wel goed gaat komen en veel plezier toegewenst. ๐ Oh in beweging blijven een beetje helpt wel goed bij mij, kan je niet op een bankje ofzo ineens in slaap sukkelen.Thanks voor de tips!! Wat ik wel merk is als je nuchter bent en de andere hebben xtc op, dat je precies alleen bent en weinigen je zien staan ๐ omdat ze op een heel ander level zitten
Ik ging ook wel nuchter een heel festival door hoor. Om de beurt de BOB zijn.Is 10u echt niet vol te houden zonder drugs?
Ik heb er nooit problemen mee tbh. ๐
Klopt.Ik ging ook wel nuchter een heel festival door hoor. Het is een omschakeling in je hoofd en dan is het zelfs leuk! Van te voren goed uitgerust zijn helpt goed.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."