Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips drugsloos uitgaan volhouden?

Tips drugsloos uitgaan volhouden?

46 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#1
Update: ik heb het gedaan. Niks genomen of gedronken. Maar man wat ben ik ziek nu. Ik was kapot en beklaagde het me echt dat ik er was op een gegeven moment. Tot 9u duurde het feest. Om 11u smorgens lag ik in mn bed (het was op verplaatsing (40min rijden) en we hingen af van vervoer met een bus) ik voelde me gewoon gedrogeerd van moeite op de terugweg. Nu een heel goeie buikgriep, heel veel gal overgegeven toen ik wakker werd. Heb een spuit gekregen van de dokter van wacht om te stoppen met overgeven. Kan niks eten en heel veel buikkrampen + diarree. Zou het zijn omdat ik me echt overdaan heb?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hiyou zei:
Update: ik heb het gedaan. Niks genomen of gedronken. Maar man wat ben ik ziek nu. Ik was kapot en beklaagde het me echt dat ik er was op een gegeven moment. Tot 9u duurde het feest. Om 11u smorgens lag ik in mn bed (het was op verplaatsing (40min rijden) en we hingen af van vervoer met een bus) ik voelde me gewoon gedrogeerd van moeite op de terugweg. Nu een heel goeie buikgriep, heel veel gal overgegeven toen ik wakker werd. Heb een spuit gekregen van de dokter van wacht om te stoppen met overgeven. Kan niks eten en heel veel buikkrampen + diarree. Zou het zijn omdat ik me echt overdaan heb?
Klik om te vergroten...
Damn son. Ja ik denk dat je het zo bont hebt gemaakt voor je lichaam dat dit een reactie is. Of je hebt iets opgelopen van een ander, het is de tijd van het jaar dat dingen heersen. Dat door het los gaan je afweer tijdelijk wat lager was.

Hoe was het verder dan? Je hebt het dus wel volgehouden 🤓 heb je maar mooi even gedaan
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hiyou zei:
Update: ik heb het gedaan. Niks genomen of gedronken. Maar man wat ben ik ziek nu. Ik was kapot en beklaagde het me echt dat ik er was op een gegeven moment. Tot 9u duurde het feest. Om 11u smorgens lag ik in mn bed (het was op verplaatsing (40min rijden) en we hingen af van vervoer met een bus) ik voelde me gewoon gedrogeerd van moeite op de terugweg. Nu een heel goeie buikgriep, heel veel gal overgegeven toen ik wakker werd. Heb een spuit gekregen van de dokter van wacht om te stoppen met overgeven. Kan niks eten en heel veel buikkrampen + diarree. Zou het zijn omdat ik me echt overdaan heb?
Klik om te vergroten...
Vermoeidheid doet veel met je weerstand. Weerstand is dankzij coronamaatregelen lager (en nee geen discussie please). Het is het tijd van virussen en iedereen ziek.

Dus ik denk vooral dat je weerstand ene dip heeft door vermoeidheid, waar die sowieso al lager was. Op zo'n feest lopen genoeg virus dragers tegen en hoef je maar net de verkeerde lucht te treffen.

Rustig aan doen, goed uitzieken!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hiyou zei:
Update: ik heb het gedaan. Niks genomen of gedronken. Maar man wat ben ik ziek nu. Ik was kapot en beklaagde het me echt dat ik er was op een gegeven moment. Tot 9u duurde het feest. Om 11u smorgens lag ik in mn bed (het was op verplaatsing (40min rijden) en we hingen af van vervoer met een bus) ik voelde me gewoon gedrogeerd van moeite op de terugweg. Nu een heel goeie buikgriep, heel veel gal overgegeven toen ik wakker werd. Heb een spuit gekregen van de dokter van wacht om te stoppen met overgeven. Kan niks eten en heel veel buikkrampen + diarree. Zou het zijn omdat ik me echt overdaan heb?
Klik om te vergroten...
Klinkt als dezelfde buikgriep dat mijn gezin vorige week had. We hadden het allemaal.

Door de corona maatregelen zijn alle virussen in de wacht gezet. Nu er weer veel mogelijk isz verspreidt het veel sneller dan normaal.

Met andere woorden, dit is gewoon buikgriep.
M
Mr.PilskaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Syl zei:
In 2006 heb ik het een half jaar lang dagelijks gebruikt.
Een vriend van mijn ex haalde het bij een vitamine store.
Wat ik niet wist was dat het onder de toonbank werd verkocht.
Ik zocht iets om snel mee af te vallen en dit werd mij dus aangeraden.
Zo naïef als ik was zonder verder onderzoek te doen...
Dagelijks nam ik er 1 in, een half uur voordat ik ging sporten.
Was toen ook nog helemaal niet bekemd met drugs zoals speed.
Maar nu achteraf kan ik zeggen dat gevoel wel aardig het zelfde was.
Opgejaagd gevoel, warm, hartkloppingen, veel energie.
Ik viel in korte tijd 15 kg af maar lang kon ik daar niet van genieten.
Ik kreeg darm /maagproblemen wat steeds erger werd.
Kreeg slokdarmonderzoek, echo enz maar er werd niks gevonden.
Ik ging steeds verder achteruit..
Ik was toen ik in ziekenhuis terecht kwam al zo'n 3 maanden van de stack2 af.
In die periode kwam ik er dus ook achter dat dit verboden was en niet gewoon verkocht werd.
Uit schaamte durfde ik het niet aan de artsen te vertellen.

Mijn pijnklachten werden zo heftig dat ik op het laatst amper nog kon lopen.
Ik kon hierdoor zelfs niet naar de begravenis van mijn opa toe.

De nacht dat ik werd opgenomen was ik zwaar uitgedroogd en ik bleef maar overgeven.
Mijn spuug was gewoon donkergroen op gegeven moment.

Op eerste hulp vonden ze wel ontstekingswaarde in mijn bloed.
Een echo wees weer niks uit.
Het heeft nog 3 dagen geduurd voordat ze eindelijk de oorzaak vonden in mijn ontlasting uiteindelijk.
Ik had mijn darmwand zwaar beirriteerd en een bacterie in mijn darm.
Heb week in ziekenhuis gelegen..
Heb jarenlang amitriptiline geslikt voor de zenuwpijn in darmen/maag om snachts beetje normaal te kunnen slapen.
Lig ong om de 3 jaar, een maand of 3 plat omdat mijn buik zo zeer en opgezet is dat ik niks meer kan.

Veel voedsel kan ik nu niet meer verdragen omdat mijn darmwand blijvend beschadigd is.

Ik heb inmiddels nu geleerd om open en eerlijk te zijn tegen artsen en hulpverleners.
Omdat alleen zo ze je het beste kunnen helpen.

Heb het ondertussen wel besproken met mijn huidige huisarts.
Die gaat er ook vanuit dat die stack2 de oorzaak is geweest van deze ellende.

Mijn eigen schuld vind ik het.
Had ik maar niet zo naïef moeten zijn.
Klik om te vergroten...
Hey ik wou je hierover een prive gesprek starten maar dat is niet mogelijk?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mr.Pilska zei:
Hey ik wou je hierover een prive gesprek starten maar dat is niet mogelijk?
Klik om te vergroten...
Deze persoon is niet meer aanwezig op het forum, daarom dus👍🏻
M
Mr.PilskaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aah bedank! Jammer wou die gene graag helpen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."