#1
Update: ik heb het gedaan. Niks genomen of gedronken. Maar man wat ben ik ziek nu. Ik was kapot en beklaagde het me echt dat ik er was op een gegeven moment. Tot 9u duurde het feest. Om 11u smorgens lag ik in mn bed (het was op verplaatsing (40min rijden) en we hingen af van vervoer met een bus) ik voelde me gewoon gedrogeerd van moeite op de terugweg. Nu een heel goeie buikgriep, heel veel gal overgegeven toen ik wakker werd. Heb een spuit gekregen van de dokter van wacht om te stoppen met overgeven. Kan niks eten en heel veel buikkrampen + diarree. Zou het zijn omdat ik me echt overdaan heb?