#1
Ik ga niet naar zuipfeeesten, ik ben niet gevaccineerd.
Dat was mijn antwoord op je eerste post. Gaat nog steeds wel op.Als je niet op tijd ergens de volgende dag ergens hoeft te zijn, en een nachtje door gaat speed.
anders coke, dan kan je thuis gewoon gaan slapen erna.
Relatief. Alsnog aardig watUit mijn persoonlijke ervaring: pep!
Als je toch wil drinken maar weinig kcal wil consumeren is whisky of andere sterke drank ook nog een optie.
Bedankt voor de zorgen, maar zoals je kunt lezen gaat het hier om calorie inname en niet om verslaving. Je zult het wellicht goed bedoelen maar dit antwoord lijkt mij niet van toepassing.Wat wil je horen Johnny?
Je zoekt een excuus om alcohol te laten staan en vervolgens andere potentieel verslavende middelen te gebruiken. Ik zou even nadenken over wat je wil.
Fair enough, maar minder dan bier, en je bent sneller dronkenRelatief. Alsnog aardig wat
Aight, dan heb ik niets gezegd.Bedankt voor de zorgen, maar zoals je kunt lezen gaat het hier om calorie inname en niet om verslaving. Je zult het wellicht goed bedoelen maar dit antwoord lijkt mij niet van toepassing.

op een zuipfeestje? vind ik persoonlijk niks. zit dan op een totaal ander niveau als de alcohol drinkers om me heen. en mn sociale vaardigeheden storten in elkaar maar dit is persoons gebonden1 dikke waterpijp vol hasj en wiet!
Met refills zolang als nodig is![]()
Dit is drugsforum geen healtypeople.nlWat wil je horen Johnny?
Je zoekt een excuus om alcohol te laten staan en vervolgens andere potentieel verslavende middelen te gebruiken. Ik zou even nadenken over wat je wil.
Gewoon G en hella snelleeen benzo misschien? komt verdomd in de buurt van alcohol effect gewijs
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."