Halve clonazolam of een diazepamAls men hier al zeikt over drugs gebruik lekker opzouten, en leef jeven, dus 80/20 regels. . En geniet even, daarna weer doorgaan.
Halve clonazolam of een diazepamAls men hier al zeikt over drugs gebruik lekker opzouten, en leef jeven, dus 80/20 regels. . En geniet even, daarna weer doorgaan.
Dat is toch prima ,als je er baat bij hebt en nodig, vind ik dat iedereen die volwassen is eigen keuzes mag maken, behalve rijden onder invloed of asociaal functioneren .Halve clonazolam of een diazepam
diazepam registreert zo'n blaasapparaat nietDat is toch prima ,als je er baat bij hebt en nodig, vind ik dat iedereen die volwassen is eigen keuzes mag maken, behalve rijden onder invloed of asociaal functioneren .
Dat maakt het niet veilig? Gewoon niet rijden onder welke invloed ook.diazepam registreert zo'n blaasapparaat niet
Dat is een medicijndrankje afkomstig van de Amerikaanse rapcultuurWat in vredesnaam is lean voor een spul? Nog nooit van gehoord.....
. Ik ben alcoholist en 2 jaar droog. En ik ga......Ik zelf.......
Ja in Amerika is er best wat codeïne verslaving. Sowieso vrij veel medicatie verslaving daar. Blij daar niet te wonen.Dat is een medicijndrankje afkomstig van de Amerikaanse rapcultuur
Is een hoestdrank waar codeïne en promethazine in zit en dat mixen ze met frisdrank zoals sprite en drinken ze als alcohol tot ze noddend in slaap vallen sommige slikken er nog pijnstillers zoals oxycodon bij of mixen andere medicijnen toe aan het drankje
Is maar een droeftoeter hype en nog gevaarlijk ook
Discussie punt met puber , zij : een joint is geen drank dus kan ze best na een paar uur , een paar hijsjes naar huis op de E Bike,
..
ik: jij pakt je oude fiets maar, en geen alcohol erbij ,
Uitleg dat drank voor 20 % ongeveer snel voelbaar is, maar de rest nog komt, dus na elk drankje water, en rustig aan, en ben je in een groep ooit, toekomst, en je drank stijgt naar je hoofd, vinger in je keel ! en water nemen, kop er bij.
Nu vind ze drank nog steeds niets bijzonder, een paar hijsjes van en Jonko wel ( haar vriendje van 17 en 1.93 lang is er dan bij , al 2 jaar samen ..
Side note * ik was een draak in de ' 80.
Was 16, ek of wk, en ik sliep op zolder in de koffieshop t.o de "wallen" van onze stad, alleen!!*
Dus ik hoop haar te leren, niet in het verkeer mee razen met iets verdovend op.
Niets nemen met of van onbekenden ... Drank drugs, (lachgas moest ze van overgeven, god zij dank, wil ze niet meer nu ) en ons nichtje was 3 dagen hystersich na verkeerde extacypil. Dus durft ze ook niet, open over praten is alle
Vorig jaar haalde mijn draak ze de krant...
Joy rijdende tieners, 14,15 ( haar beste vriendin & zij achterin, en alleen een waarschuwing ,vriendje 16 aangehouden in auto vader ( van jaar vriendje )q
Eerlijk zijn is alles, pubers zijn pubers... helaas denken veel ouders, mijn kind doet zoiets nooooooit.Discussie punt met puber , zij : een joint is geen drank dus kan ze best na een paar uur , een paar hijsjes naar huis op de E Bike,
..
ik: jij pakt je oude fiets maar, en geen alcohol erbij ,
Uitleg dat drank voor 20 % ongeveer snel voelbaar is, maar de rest nog komt, dus na elk drankje water, en rustig aan, en ben je in een groep ooit, toekomst, en je drank stijgt naar je hoofd, vinger in je keel ! en water nemen, kop er bij.
Nu vind ze drank nog steeds niets bijzonder, een paar hijsjes van en Jonko wel ( haar vriendje van 17 en 1.93 lang is er dan bij , al 2 jaar samen ..
Side note * ik was een draak in de ' 80.
Was 16, ek of wk, en ik sliep op zolder in de koffieshop t.o de "wallen" van onze stad, alleen!!*
Dus ik hoop haar te leren, niet in het verkeer mee razen met iets verdovend op.
Niets nemen met of van onbekenden ... Drank drugs, (lachgas moest ze van overgeven, god zij dank, wil ze niet meer nu ) en ons nichtje was 3 dagen hystersich na verkeerde extacypil. Dus durft ze ook niet, open over praten is alles, en dan nog duimen dat ze niet te veel domme tiener streken krijgt,
Vorig jaar haalde ze de krant...
Joy rijdende tieners, 14,15 ,16 aangehouden in auto vader ( van jaar vriendje )
Zucjt,......
Relatief. Alsnog aardig watUit mijn persoonlijke ervaring: pep!
Als je toch wil drinken maar weinig kcal wil consumeren is whisky of andere sterke drank ook nog een optie.
Bedankt voor de zorgen, maar zoals je kunt lezen gaat het hier om calorie inname en niet om verslaving. Je zult het wellicht goed bedoelen maar dit antwoord lijkt mij niet van toepassing.Wat wil je horen Johnny?
Je zoekt een excuus om alcohol te laten staan en vervolgens andere potentieel verslavende middelen te gebruiken. Ik zou even nadenken over wat je wil.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."