#1
Wat in vredesnaam is lean voor een spul? Nog nooit van gehoord.....
Wat bedoel je? De munchies of het aankomen? Want van 1 avond veel calorieën consumeren, zeker als je voeding en beweging op orde zijn de andere dagen, kan je gewoon niet een kilo puur vet aankomen in 1 avond.Ligt aan uwe eetschEma en calorie inname en vooral aan brandstof en bewegingscjema etc etc enzovoort
Zeker absluut maar dat is deels waar. Als je verbranding optimaal is en de rest van de week je bijvoorbeeld aan intermittent fasting doe bijv 8/16 dan gaat dat zeker op. Dan is dat waar je op doelt een cheat day. Maar als de rest van je week ook uit 'ongezond' eten bestaat in het opzicht van vooral verkeerde eiwit/vet/kcal verhoudingen dan kan best impact hebben. Is mijn ervaring in ieder geval, want ik heb leipe vreetkicks gehad helemaal toen ik blowde. DAn haalde ik voor de hele boodschappen en dat was de volgende dag gewoon opWat bedoel je? De munchies of het aankomen? Want van 1 avond veel calorieën consumeren, zeker als je voeding en beweging op orde zijn de andere dagen, kan je gewoon niet een kilo puur vet aankomen in 1 avond.
Als men hier al zeikt over drugs gebruik lekker opzouten, en leef jeven, dus 80/20 regels. . En geniet even, daarna weer doorgaan.Beste allemaal,
Aanstaande week heb ik een verjaardagsfeest van één van mijn beste vrienden waar vermoedelijk zo'n 70 man zal komen. Het belooft zonder meer een gigantisch zuipfestijn te worden onder alle genodigden. Nu zou ik me normaal helemaal de gedver in zuipen, maar sinds ruim anderhalve maand ben ik met een intensief schema van 60 dagen bezig met als doel af te vallen d.m.v. een gezond eetpatroon en voldoende beweging. Tot nu toe zijn de hieruit voortgekomen prestaties ver boven verwachting en heb ik aan alle doelstellingen voldaan! Maar nu ligt het feest van volgende week dus op de loer, wat tevens op de een-na-laatste dag van de 60 dagen valt (of course...). Omdat dit de laatste week van het schema is heb ik mijzelf destijds opgelegd dat ik me alle dagen van de week netjes aan de doelstellingen moet houden (normaal reken ik per week 1 à 2 dagen met coulance).
Enfin, ik zou het dus erg jammer vinden als ik juist in de allerlaatste week voor het eerst de doelen niet zou halen door excessief alcoholgebruik (= veel calorieën)... Anderzijds zou ik het ook heel jammer vinden om op dit giga gave feest als enige nuchtere persoon rond te lopen. Easy oplossing: drugs gebruiken i.p.v. alcohol. Het is binnen een groep waar drugsgebruik geen taboe is, dus niemand zal me er verder raar op aankijken.
Maar nu mijn vraag (sorry voor de veel te uitgebreide introductie, samenvatten was nooit mijn beste vaardigheid op school xD): met welke drug meng ik mij het beste/leukste tussen een groep bezopen mensen, ofwel, met welke drug boots ik dronkenschap het beste na zodat ik qua vibe niet compleet buiten de boot val?!
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Johnny
Lean is niet echt een sociale 'drug'
Halve clonazolam of een diazepamAls men hier al zeikt over drugs gebruik lekker opzouten, en leef jeven, dus 80/20 regels. . En geniet even, daarna weer doorgaan.
Dat is toch prima ,als je er baat bij hebt en nodig, vind ik dat iedereen die volwassen is eigen keuzes mag maken, behalve rijden onder invloed of asociaal functioneren .Halve clonazolam of een diazepam
diazepam registreert zo'n blaasapparaat nietDat is toch prima ,als je er baat bij hebt en nodig, vind ik dat iedereen die volwassen is eigen keuzes mag maken, behalve rijden onder invloed of asociaal functioneren .
Dat maakt het niet veilig? Gewoon niet rijden onder welke invloed ook.diazepam registreert zo'n blaasapparaat niet
Dat is een medicijndrankje afkomstig van de Amerikaanse rapcultuurWat in vredesnaam is lean voor een spul? Nog nooit van gehoord.....
. Ik ben alcoholist en 2 jaar droog. En ik ga......Ik zelf.......
Ja in Amerika is er best wat codeïne verslaving. Sowieso vrij veel medicatie verslaving daar. Blij daar niet te wonen.Dat is een medicijndrankje afkomstig van de Amerikaanse rapcultuur
Is een hoestdrank waar codeïne en promethazine in zit en dat mixen ze met frisdrank zoals sprite en drinken ze als alcohol tot ze noddend in slaap vallen sommige slikken er nog pijnstillers zoals oxycodon bij of mixen andere medicijnen toe aan het drankje
Is maar een droeftoeter hype en nog gevaarlijk ook
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."