#1
Die hartkloppingen en paniekaanvallen zijn na-effecten van cocaïne. Dus lijkt me inderdaad om de volgende keer dat je overweegt om cocaïne te gebruiken ook mee te wegen dat je deze nare effecten ervan krijgt.Als ik na een avondje veel alcohol drinken en aardig wat lijntjes coke de middag er na wakker word heb ik vaak gigantische paniekaanvallen, de hele dag door. Hartkloppingen, spiertrekkingen bang voor een hartaanval, heel erg onrustig etc.
Dit is echt complete onzin.Een op vier hartinfarcten door cocaïne
Ongeveer één op de vier hartinfarcten bij mensen in de leeftijd van 18 tot 45 jaar is toe te schrijven aan cocaïnegebruik.
Duidelijk, thanks!Die hartkloppingen en paniekaanvallen zijn na-effecten van cocaïne. Dus lijkt me inderdaad om de volgende keer dat je overweegt om cocaïne te gebruiken ook mee te wegen dat je deze nare effecten ervan krijgt.
Cocaïne is geestelijk heel verslavend, en diazepam is lichamelijk heel verslavend. Als je dat samen gaat combineren dan heb je een recept te pakken waarbij het gebruik redelijk snel uit de hand kan lopen. De kans is dus groter dat je de problemen met diazepam juist groter maakt in plaats van minder groot. Wat daarbij ook niet helpt is dat je van benzo's zoals diazepam ook paniekaanvallen kan krijgen of onrustige gevoelens als het uitwerkt.
Voordat je een hartaanval krijgt moet je volgensmij wel redelijk wat coke in de neus hebben.Een op vier hartinfarcten door cocaïne
Ongeveer één op de vier hartinfarcten bij mensen in de leeftijd van 18 tot 45 jaar is toe te schrijven aan cocaïnegebruik.
Cocaïne is behoorlijk cardiotoxisch. Ook gebruikelijke recreatieve doseringen geven kans op een hartinfarct of hersenbloeding.Voordat je een hartaanval krijgt moet je volgensmij wel redelijk wat coke in de neus hebben.
Zelfs een heel klein lijntje kan fataal zijn.Cocaïne is behoorlijk cardiotoxisch. Ook gebruikelijke recreatieve doseringen geven kans op een hartinfarct of hersenbloeding.
Alcohol wordt als “normaal” gezien. Te normaal in mijn optiek. 12 bier is echt een beste hoeveelheid. Het duurt minimaal 18 uur voordat de alcohol uit die 12 bier uit je bloed is is.Praten hier trouwens over ongeveer 12 biertjes en een half grammetje coke, wat in mijn ogen ook niet bizar veel is.
Maar goed voor mijn lichaam dus blijkbaar wel.
Helaas.
Coke en Alcohol samen is al ontzettend schadelijk.. laat staan als je daar ook nog eens Benzo's bijneemt. Je lichaam raakt hierdoor overbelast. Ik raad het ten strengste af om er dan ook nog Benzo's bij te nemen. Nog beter is, dat je Coke en Alcohol niet samen combineert. Het is echt erg schadelijk voor je hart. Je zal het nu niet zo snel merken, maar jaren daarna, kan je zeker hartklachten krijgen. De combi Alcohol en Coke zou ik dus gewoon niet doen en dan helemaal niet met Benzo's erbij. Gewoon Coke gebruiken zoals het hoort en Alcohol ook gewoon zonder drugs erbij. Hoop dat je dit aan neemt, maar het is mijn leven uiteraard niet. Ik kan je alleen maar behoeden voor de gevaren.Hallo drugs forum leden!
Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand me daar mee kan helpen.
Als ik na een avondje veel alcohol drinken en aardig wat lijntjes coke de middag er na wakker word heb ik vaak gigantische paniekaanvallen, de hele dag door. Hartkloppingen, spiertrekkingen bang voor een hartaanval, heel erg onrustig etc. Wat ik echt gigantisch vergelend vind. nu ben ik een beetje gaan googlen en kwam er op uit dat Diazepam hier wel is zou tegen kunnen helpen.
Is dit mogelijk in combinatie met deze middelen? Heeft iemand hier ervaring mee? Is het aan te raden?
Of is het beter om maar gewoon ‘op de blaren te gaan zitten’?
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft voor mij!
Alvast bedankt,
Hallo drugs forum leden!
Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand me daar mee kan helpen.
Als ik na een avondje veel alcohol drinken en aardig wat lijntjes coke de middag er na wakker word heb ik vaak gigantische paniekaanvallen, de hele dag door. Hartkloppingen, spiertrekkingen bang voor een hartaanval, heel erg onrustig etc. Wat ik echt gigantisch vergelend vind. nu ben ik een beetje gaan googlen en kwam er op uit dat Diazepam hier wel is zou tegen kunnen helpen.
Is dit mogelijk in combinatie met deze middelen? Heeft iemand hier ervaring mee? Is het aan te raden?
Of is het beter om maar gewoon ‘op de blaren te gaan zitten’?
Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft voor mij!
Alvast bedankt,
Kortom, gewoon maar op de blaren zitten mocht het nog is voorkomen?Een betere oplossing is denk ik minder drank en minder coke. Er dan nog meer drugs in gooien om de consequenties van overmatig gebruik te maskeren is niet zo een slim plan.
Daar zou ikpersoonlijk wel voor kiezen. Dan lekker knus met bv verse gember thee (is goed voor je) op de bank filmpie kijken.Kortom, gewoon maar op de blaren zitten mocht het nog is voorkomen?
Rustig op de bank is op dat moment onmogelijk, omdat die aanvallen zo intens zijn helaas hahaha.Daar zou ikpersoonlijk wel voor kiezen. Dan lekker knus met bv verse gember thee (is goed voor je) op de bank filmpie kijken.
Het is maar een advies, het is aan jou wat je uiteindelijk doet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."