Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo drugs forum leden! Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand me daar mee kan helpen. Als ik na een avondje veel alcohol drinken en aardig wat lijntjes coke de middag er na wakker word heb ik vaak gigantische paniekaanvallen, de hele dag door. Hartkloppingen, spiertrekkingen bang voor een hartaanval, heel erg onrustig etc. Wat ik echt gigantisch vergelend vind. nu ben ik een beetje gaan googlen en kwam er op uit dat Diazepam hier wel is zou tegen kunnen helpen. Is dit mogelijk in combinatie met deze middelen? Heeft iemand hier ervaring mee? Is het aan te raden? Of is het beter om maar gewoon ‘op de blaren te gaan zitten’? Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft voor mij! Alvast bedankt,"
"Komt ongeveer 1 x in de 2 maand voor dat we even ‘een avondje gek doen’. en ik ben dan van plan om alleen de middag er na eventueel diazepam te gaan gebruiken. Dan komen pas de paniekaanvallen opzetten, als ik dus ongeveer al 8/10 uur gestopt ben met drinken en snuiven."
"De Dunne zei: Een betere oplossing is denk ik minder drank en minder coke. Er dan nog meer drugs in gooien om de consequenties van overmatig gebruik te maskeren is niet zo een slim plan. Klik om te vergroten... Kortom, gewoon maar op de blaren zitten mocht het nog is voorkomen?"
"De Dunne zei: Daar zou ikpersoonlijk wel voor kiezen. Dan lekker knus met bv verse gember thee (is goed voor je) op de bank filmpie kijken. Het is maar een advies, het is aan jou wat je uiteindelijk doet. Klik om te vergroten... Rustig op de bank is op dat moment onmogelijk, omdat die aanvallen zo intens zijn helaas hahaha. Ga gewoon mn coke en alcohol gebruik minderen op zo’n avond en hopen dat dat helpt."
"Rivalrie zei: Of alleen coke en geen alcohol? Klik om te vergroten... Snuif alleen in combinatie met alcohol, nog nooit nuchter behoefte aan gehad."
"Praten hier trouwens over ongeveer 12 biertjes en een half grammetje coke, wat in mijn ogen ook niet bizar veel is. Maar goed voor mijn lichaam dus blijkbaar wel. Helaas."
"Neo-Shulginist zei: Die hartkloppingen en paniekaanvallen zijn na-effecten van cocaïne. Dus lijkt me inderdaad om de volgende keer dat je overweegt om cocaïne te gebruiken ook mee te wegen dat je deze nare effecten ervan krijgt. Cocaïne is geestelijk heel verslavend, en diazepam is lichamelijk heel verslavend. Als je dat samen gaat combineren dan heb je een recept te pakken waarbij het gebruik redelijk snel uit de hand kan lopen. De kans is dus groter dat je de problemen met diazepam juist groter maakt in plaats van minder groot. Wat daarbij ook niet helpt is dat je van benzo's zoals diazepam ook paniekaanvallen kan krijgen of onrustige gevoelens als het uitwerkt. Klik om te vergroten... Duidelijk, thanks!"
"Rivalrie zei: Een op vier hartinfarcten door cocaïne​Ongeveer één op de vier hartinfarcten bij mensen in de leeftijd van 18 tot 45 jaar is toe te schrijven aan cocaïnegebruik. Klik om te vergroten... Voordat je een hartaanval krijgt moet je volgensmij wel redelijk wat coke in de neus hebben."