Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet kunnen lopen na 3mmc

Niet kunnen lopen na 3mmc

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#1
Meteen stoppen zoals hierboven aangegeven. Eventueel ambulance contacteren of zelf zo snel mogelijk naar spoed. De symptomen die je beschrijft klinken alleszins niet gezond en duiden erop dat je wel heel dringend medische hulp nodig hebt.
M
MephedroneLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey iedereen,

ik heb een vrij heftige bijwerking van de 3mmc. Ik heb ongeveer 3 gram gebruikt en ben nu mijn hele evenwicht kwijt. Ik kan amper lopen, val steeds bijna. Tevens last van flinke geheugenverlies, wist mijn eigen postcode en pincode niet eens meer. En ik heb tijdens gebruik dat ik helemaal niet uit mijn woorden kan komen. Heel vervelend als je met iemand aan het praten bent, begin te stotteren enz
M
MephedroneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn vraag is zijn er meer mensen die dit hebben. En hoe zou dit kunnen gebeuren?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
In hoeveel tijd heb je die drie gram gebruikt?
M
MephedroneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vanaf 9:30
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mephedrone zei:
Vanaf 9:30
Klik om te vergroten...
Damn
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mephedrone zei:
Vanaf 9:30
Klik om te vergroten...
Vandaag…? (Naja theoretisch gisteren)
M
MephedroneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vorige avond inderdaad maar ben die dagen daarvoor ook de hele dag aan het snuiven
M
MephedroneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tevens is mijn zicht heel slechter tijdens gebruik. Ik die wazig, kan nauwelijks de tekst lezen op telefoon
M
MenaceLid
01-01-2024, 00:00
#10
Allereerst doe ff kalm aan met dat spul. Het lijkt erop dat je niet meer moet nemen en pak een glas water.

De symptomen kunnen verschillen de dingen zijn. De meeste van die symptomen zijn na slaap wel weg en hoef je je dus geen zorgen over te maken.

3mmc fuckt heel erg met je bloedruk. Ik denk dat door de hoge dosis in combinatie met slaaptekort en eventueel ook alcohol je evenwichtsorgaan ontregeld is. 3mmc is ook zeer slecht voor de serotonine huishouding in je hersenen. Dit is echt een waarschuwing van je lichaam neem dat serieus.
Ik ben bekend met het middel en de bijwerkingen zijn zeker niet mild te noemen na een binge sessie.

Maar probeer te slapen, drink voldoende en eet zijn voor nu even het beste
Als het nou morgen niet beter gaat dan altijd ff laten checken door een arts.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Menace zei:
Allereerst doe ff kalm aan met dat spul. Het lijkt erop dat je niet meer moet nemen en pak een glas water.

De symptomen kunnen verschillen de dingen zijn. De meeste van die symptomen zijn na slaap wel weg en hoef je je dus geen zorgen over te maken.

3mmc fuckt heel erg met je bloedruk. Ik denk dat door de hoge dosis in combinatie met slaaptekort en eventueel ook alcohol je evenwichtsorgaan ontregeld is. 3mmc is ook zeer slecht voor de serotonine huishouding in je hersenen. Dit is echt een waarschuwing van je lichaam neem dat serieus.
Ik ben bekend met het middel en de bijwerkingen zijn zeker niet mild te noemen na een binge sessie.

Maar probeer te slapen, drink voldoende en eet zijn voor nu even het beste
Als het nou morgen niet beter gaat dan altijd ff laten checken door een arts.
Klik om te vergroten...
Vooral zijn wij geen dokters.
M
MephedroneLid
01-01-2024, 00:00
#12
LiveFastDieYoung zei:
Meteen stoppen zoals hierboven aangegeven. Eventueel ambulance contacteren of zelf zo snel mogelijk naar spoed. De symptomen die je beschrijft klinken alleszins niet gezond en duiden erop dat je wel heel dringend medische hulp nodig hebt.
Klik om te vergroten...
LiveFastDieYoung zei:
Hiermee is het toch nIer nodig om een ambulance in te schakelen? Ik heb deze bijwerkingen wel vaker gehad en helaas niks van geleerd. Gebruik het al 2 jaar dagelijks. Mijn hersenen lopen echt te fucken
Klik om te vergroten...
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doe maar even kalm aan! Je hebt veel en veel teveel gehad. Niks meer bijnemen en de dip maar even goed uitzitten. Vergeet niet voldoende water te drinken en vooral gezond te eten in deze periode.

Mocht je het echt niet vertrouwen, dan kan je nog altijd de huisartsenpost of bij spoed de ambulance bellen. En niet geheel onbelangrijk in dit geval: wees er eerlijk over naar artsen/personeel. Alleen dan kunnen ze je helpen.

Veel sterkte gewenst! 💪🏻
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
je hersens zijn in de war gaat zeker nog een paar dagen duren
voordat het helemaal weer goed is daar in de boven kamer
heb dit ook gehad
geen balans
lopen alsof je wat aangeschoten bent en of kleine stapjes en lopen voelt super raar aan
praten komt er heel raar en moeilijk uit
lettertjes en wazig zicht is ook wat erbij kwam,moest 2 dagen met 1 oog dicht lezen om wat scherper te kunnen zien
lichte hoofdpijn ,waas
ik had zelf de derde dag geen last meer
alleen wat hoofdpijn

had trouwens ook me hartslag en saturatie gemeten
saturatie zat rond de 90
heb me eerste avond met zuurstof geslapen (hebben een machine en zuurstof fles thuis @herstel covid van me pa.)
5 liter per minuut dat bracht me saturatie naar 97 terug
geen idee wat er was gebeurt zonder zuurstof.


als ik er nu aan terug denk had het eigenlijk wel wat weg van een hersen infarct of beroerte of hoe je dat ook noemt.

maar goed gelukkig kan je nog wel goed typen. ik had 1001 spel fouten en of dubbele letters getyped
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mephedrone zei:
hey iedereen,

ik heb een vrij heftige bijwerking van de 3mmc. Ik heb ongeveer 3 gram gebruikt en ben nu mijn hele evenwicht kwijt. Ik kan amper lopen, val steeds bijna. Tevens last van flinke geheugenverlies, wist mijn eigen postcode en pincode niet eens meer. En ik heb tijdens gebruik dat ik helemaal niet uit mijn woorden kan komen. Heel vervelend als je met iemand aan het praten bent, begin te stotteren enz
Klik om te vergroten...
hoe gaat die nu met je?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heftig!

Dat van je zicht is hier op het forum al vaker voorbij gekomen. Dat trekt meestal met veel rusten wel weg.

Ben ook benieuwd hoe het met je gaat nu! Heb je de dokter bezocht?
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zal ik is wat zeggen , 3 gram is teveel(maar dat wisten de meesten hier al wel denk ik). Heb het zelf ook genoeg misbruikt hoor, zo is het niet haha, denk dan aan -/+ 8G in 3 dagen. maar het kan altijd erger. Een (ex) maat van me heeft het gepresteerd om vanaf Avonds dat hij thuis kwam van zijn werk(?) totdat hij verdwaald was in Groningen (woont +/- 100 km verderop, 'tot halverwege middags?). Het gepresteerd om bijna 10G weg te werken, zijn vriendin vond nog een zakje over met een klein brokje erin. Hij had hoogstwaarschijnlijk de rest in bommetjes op gemaakt.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bij hem is de verwardheid vanzelf over gegaan, of dat hier(in dit geval) gaat gebeuren. Geen idee. Vaag zicht lijkt mij normaal bij (te) veel 3mmc gebruik !
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Niet meer doen.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stop

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."