#1
Doe maar even kalm aan! Je hebt veel en veel teveel gehad. Niks meer bijnemen en de dip maar even goed uitzitten. Vergeet niet voldoende water te drinken en vooral gezond te eten in deze periode.
Mocht je het echt niet vertrouwen, dan kan je nog altijd de huisartsenpost of bij spoed de ambulance bellen. En niet geheel onbelangrijk in dit geval: wees er eerlijk over naar artsen/personeel. Alleen dan kunnen ze je helpen.
Veel sterkte gewenst! 💪🏻
Mocht je het echt niet vertrouwen, dan kan je nog altijd de huisartsenpost of bij spoed de ambulance bellen. En niet geheel onbelangrijk in dit geval: wees er eerlijk over naar artsen/personeel. Alleen dan kunnen ze je helpen.
Veel sterkte gewenst! 💪🏻