Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs kan helpen relativeren?

Welke drugs kan helpen relativeren?

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben ook erg gevoelig (HSP) en iets wat dempt is wel eens lekker inderdaad.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Knuffelpanda zei:
Ik ben ook erg gevoelig (HSP) en iets wat dempt is wel eens lekker inderdaad.
Klik om te vergroten...
Dan zou ik juist niet een demping in alcohol zoeken maar juist het verder onderzoeken met lsd of paddestoelen, dan kom je ergens.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou truffels of LSD aanraden indien je op zoek wilt naar je gevoel en om daar meer begrip voor krijgen.

Wil je verdoven.... Dan wiet.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thnx voor de reacties! Ja begrip voor gevoel en zo'n alles is okey gevoel, dat zoek ik idd. Trippen op truffels zal daar denk ik goed voor zijn, goed om te horen dat jullie dat ook zo ervaren.
Wietolie leek me wel handig voor achter de hand. Lekker makkelijk voor als het nodig is. Dat beeld heb ik er nu bij.
LSD vind ik dan weer eng op de een of andere manier... Ik weet er nog te weinig van en ik weet ook niet hoe ik eraan kan komen ... En ben nog niet geïnteresseerd genoeg om dat te onderzoeken, maar ik ben wel benieuwd wat de toegevoegde waarde van een LSD trip is in vergelijking met een truffel trip?
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb niet veel ervaringen met tripmiddelen, maar zo af en toe xtc helpt wel om je geest te resetten, boog minder gespannen en de dagen erna wat rustiger en zorgelozer. Ik slaap dan ook beter.. Microdosing truffels of LSD schijnen ook uitkomst te kunnen bieden..
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wiet, xtc, en truffels/paddo's en lsd!

Wel met maten en geen gewoonte maken, dan zijn dat de middelen die je leven zeker weten meer kleur zullen geven!
a
angeldus_tLid
01-01-2024, 00:00
#7
Naar mijn ervaring zijn dissociatieven hier het beste voor.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#8
angeldus_t zei:
Naar mijn ervaring zijn dissociatieven hier het beste voor.
Klik om te vergroten...
Disso's durf/wil ik persoonlijk niet. Ik vind het een rare gedachte om met drugs doelbewust uit je lichaam te treden.

Ik snap wel dat anderen het graag doen. Maar die sla ik over :). Thnx toch!
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wietolie vind ik zalig. Niet altijd. Soms kom ik in een lekkere highheid. Mijn lichaam raakt ontspannen. Films en muziek worden intenser. Heerlijk met een dekentje en (gember)thee films/series kijken.
Nadeel voor jou zou kunnen zijn omdat je slaapproblemen hebt. Door wietolie heb ik nooit zin om te gaan slapen. Ik slaap er wel goed op. Als de dosis flink hoog zit.

Het verschilt bij mij elke keer weer of de druppels wel of niet aanslaan. Omdat ik ze vaak misbruikt hebt. Zit ik nu vrij hoog in de druppels. Bijnemen is verleidelijk alleen ga ik hierdoor nog later naar bed.

Door wietolie heb ik meer verwerkt dan door paddo's/ayahuasca.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kwak zei:
Wietolie vind ik zalig. Niet altijd. Soms kom ik in een lekkere highheid. Mijn lichaam raakt ontspannen. Films en muziek worden intenser. Heerlijk met een dekentje en (gember)thee films/series kijken.
Nadeel voor jou zou kunnen zijn omdat je slaapproblemen hebt. Door wietolie heb ik nooit zin om te gaan slapen. Ik slaap er wel goed op. Als de dosis flink hoog zit.

Het verschilt bij mij elke keer weer of de druppels wel of niet aanslaan. Omdat ik ze vaak misbruikt hebt. Zit ik nu vrij hoog in de druppels. Bijnemen is verleidelijk alleen ga ik hierdoor nog later naar bed.

Door wietolie heb ik meer verwerkt dan door paddo's/ayahuasca.
Klik om te vergroten...
Oja? Klinkt interessant. Aan hoeveel druppels moet ik dan denken?
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gemberthee zei:
Oja? Klinkt interessant. Aan hoeveel druppels moet ik dan denken?
Klik om te vergroten...
Dat verschilt echt per persoon en of de pastaolie met olijfolie is verdund.

Afgelopen weekeind had ik iets van 14 druppels. (verlengd 1:4 dacht ik).
Ik ben nokkie gegaan. Het werd net iets teveel. Zware ademhalingen, minder prettige beelden tegen het badtrip aan en toen lag ik ineens op de grond. De gammele stoelleuning van mijn stoel was afgebroken.
Wat nu naar voren kwam, is hoe zielsveel ik van mijn ex vriendin op een vriendschappelijke manier hou. En waarom ik mijn oude Donald Duckies niet kan weggeven :) en waarom mijn vader vroeger in hemelsnaam met suikerklontjes vanuit zijn werk naar huis bracht. Zo'n armoede was het bij ons niet. :). De rest ben ik vergeten.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kwak zei:
Dat verschilt echt per persoon en of de pastaolie met olijfolie is verdund.

Afgelopen weekeind had ik iets van 14 druppels. (verlengd 1:4 dacht ik).
Ik ben nokkie gegaan. Het werd net iets teveel. Zware ademhalingen, minder prettige beelden tegen het badtrip aan en toen lag ik ineens op de grond. De gammele stoelleuning van mijn stoel was afgebroken.
Wat nu naar voren kwam, is hoe zielsveel ik van mijn ex vriendin op een vriendschappelijke manier hou. En waarom ik mijn oude Donald Duckies niet kan weggeven :) en waarom mijn vader vroeger in hemelsnaam met suikerklontjes vanuit zijn werk naar huis bracht. Zo'n armoede was het bij ons niet. :). De rest ben ik vergeten.
Klik om te vergroten...
Bizar zeg. Wel goed dat die beelden in deze toestand wel door kunnen komen.

Ik snap niets van wietolie trouwens. Ooit 5 druppels genomen, en ik was toch echt vrij helder nog steeds.. in vergelijking met jouw verhaal dan haha. Ik vind de werking vrij subtiel. Zal wel aan mij of het flesje liggen.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hi!

Ik ben best een gevoelig persoon. Dat vind ik leuk, vooral overdag. Maar in de avond wil ik lekker terug kunnen schakelen. Heb nu al best een tijdje slaapproblemen, maar ben echt klaar met de slaapmedicatie. Heb ooit in een staat van moedeloosheid midden in de nacht drie kwart fles wijn naar binnen gekieperd, maar dat is m ook niet (gadverdamme). Truffels vind ik wel echt heel tof en zorgt ervoor dat ik wat meer kan uitzoomen, het leven niet al te serieus nemen zeg maar, zulke inzichten is precies wat ik zoek eigenlijk. Kratom vind ik prettig, maar effect vrij licht (3 gram gebruik ik, misschien moet ik verhogen?). Ik krijg aankomende week wietolie binnen. Zo benieuwd! Ik ben nog nooit stoned of high geweest. Is wietolie n goed idee?

Ik zoek dus iets voor in de avond. Het hoeft van mij niet overdreven. Ik moet wel ook verantwoordelijk gedrag kunnen behouden, maar ik wil ook wel wat merken. Wat vind je dan fijn om te gebruiken? Combinaties ben ik ook benieuwd naar.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oja ik wil ik principe geen alcohol (1 of 2 glaasjes evt als dat goed valt in combinatie met een ander middel) en ik rook niet.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gemberthee zei:
Oja ik wil ik principe geen alcohol (1 of 2 glaasjes evt als dat goed valt in combinatie met een ander middel) en ik rook niet.
Klik om te vergroten...
Alcohol verdooft en dempt dus als je gevoelig bent zul je dat niet zijn met alcohol op. Het werkt sterk en kort dus is gevoelig voor misbruik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."