#1
Ik ben ook erg gevoelig (HSP) en iets wat dempt is wel eens lekker inderdaad.
Dan zou ik juist niet een demping in alcohol zoeken maar juist het verder onderzoeken met lsd of paddestoelen, dan kom je ergens.Ik ben ook erg gevoelig (HSP) en iets wat dempt is wel eens lekker inderdaad.
Disso's durf/wil ik persoonlijk niet. Ik vind het een rare gedachte om met drugs doelbewust uit je lichaam te treden.Naar mijn ervaring zijn dissociatieven hier het beste voor.
Oja? Klinkt interessant. Aan hoeveel druppels moet ik dan denken?Wietolie vind ik zalig. Niet altijd. Soms kom ik in een lekkere highheid. Mijn lichaam raakt ontspannen. Films en muziek worden intenser. Heerlijk met een dekentje en (gember)thee films/series kijken.
Nadeel voor jou zou kunnen zijn omdat je slaapproblemen hebt. Door wietolie heb ik nooit zin om te gaan slapen. Ik slaap er wel goed op. Als de dosis flink hoog zit.
Het verschilt bij mij elke keer weer of de druppels wel of niet aanslaan. Omdat ik ze vaak misbruikt hebt. Zit ik nu vrij hoog in de druppels. Bijnemen is verleidelijk alleen ga ik hierdoor nog later naar bed.
Door wietolie heb ik meer verwerkt dan door paddo's/ayahuasca.
Dat verschilt echt per persoon en of de pastaolie met olijfolie is verdund.Oja? Klinkt interessant. Aan hoeveel druppels moet ik dan denken?
Bizar zeg. Wel goed dat die beelden in deze toestand wel door kunnen komen.Dat verschilt echt per persoon en of de pastaolie met olijfolie is verdund.
Afgelopen weekeind had ik iets van 14 druppels. (verlengd 1:4 dacht ik).
Ik ben nokkie gegaan. Het werd net iets teveel. Zware ademhalingen, minder prettige beelden tegen het badtrip aan en toen lag ik ineens op de grond. De gammele stoelleuning van mijn stoel was afgebroken.
Wat nu naar voren kwam, is hoe zielsveel ik van mijn ex vriendin op een vriendschappelijke manier hou. En waarom ik mijn oude Donald Duckies niet kan weggevenen waarom mijn vader vroeger in hemelsnaam met suikerklontjes vanuit zijn werk naar huis bracht. Zo'n armoede was het bij ons niet.
. De rest ben ik vergeten.
Alcohol verdooft en dempt dus als je gevoelig bent zul je dat niet zijn met alcohol op. Het werkt sterk en kort dus is gevoelig voor misbruik.Oja ik wil ik principe geen alcohol (1 of 2 glaasjes evt als dat goed valt in combinatie met een ander middel) en ik rook niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."