Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Meest intens tripmiddel vind ik zonder twijfel DXM, vind het de meest intense drug die ik ooit heb gedaan. Maar de siroop is walgelijk. Het leukste tripmiddel vind ik denk ik truffels of 3-meo-pcp. Moest DXM in pure vorm verkrijgbaar zijn zou het misschien ook een van favorieten zijn. Maar vind elke trip anders, dus vind het moeilijk om een aan te duiden als mijn favoriet. Ze kunnen allemaal leuk zijn op hun eigen manier."
"Ik heb nooit 4-FA of 4-FMA geprobeerd maar ik denk dat ze niet echt vergelijkbaar zijn met pep. Ze geven veel meer serotonine af dan pep. Ik denk dat 3-FA de rc is die momenteel het dichtst aanleunt bij pep. Echter iets minder intens en warmer. Ik heb toch liever pep dan 3-FA. Momenteel aan het wachten op 3-FMA, las dat sommigen het als een "meth-light" ervaren en verkozen boven gewoon amfetamine. Ik verwacht dus een langere werking en iets meer een rush dan op pep."
"Naar mijn ervaring zijn dissociatieven hier het beste voor."
"Ik lees op reddit veel positieve ervaringen over 3-MMA, sommigen vinden het beter dan 3-MMC en 4-MMC."
"RoyalHighness zei: Heya, ik had het er met wat vrienden over dat ik de laatste tijd helaas veel verslaafde van crystal meth tegen kom. Omdat ik zelf wel erg benieuwd was hoe dit nou werkte, wat het kost (geen vraag heb zelf aan onderzoek gedaan ivm forumregels) en hoe het gebruikt word ben ik flink aan t googlen geslagen! via youtube en super goeie artikelen heb ik al een hoop duidelijk gekregen allen een ding blijft mijn een vraag. Ik hoop dat er hier gebruikers/ex gebruikers of deskundigen zijn die deze oude princes kunnen helpen. ik las dat de meest gebruikte manier van crystal meth gebruiken is door t te roken via een pijpje, vaak van die gore verbranden glazen pijpjes maar na wat googlen kwam ik ook super mooie modelen van ijzer en hout met luchtkoeling etc tegen. Zijn die ook te gebruiken voor meth? En zo ja wat is de reden dat er toch vaak naar de filterloze verbranden glaze pijpjes word gegrepen? Prijs? Effect?? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen in mijn recente obsessie met deze voor mij nieuwe drug. Klik om te vergroten... De meeste gebruiken een filterloos glazen pijpje simpelweg vanwege de prijs, het is ook het meest beschikbare in winkels. Heb zelf meth 2 x aangekocht en vind het stigma erond toch ietwat overdreven, het is zeer vergelijkbaar met speed. Lage doseringen zijn bijna niet uit elkaar te halen. Het is wel veel cleaner, het heeft veel minder bijwerkingen dan speed. Het robot-gevoel en de zware fysieke stimulatie van speed is er niet aanwezig. Vind het in lage doseringen zelf beter voor productief gebruik dan speed. In hoge doseringen is het meer verschillend van speed. Echt wel een pak euforischer en langer dan speed. Er is ook een body high en zeer intense rush die speed niet heeft. Meth is wel veel duurder dan speed, meer dan 2 x zo duur dan coke. Dus heb het niet meer aangekocht, heb er ook totaal geen moeite mee. Meth wordt vaak ook even erg gezien als heroïne of zelfs erger, maar hoewel ik nooit heroïne heb gedaan lijkt heroïne me toch wel nog een pak verslavender door het verdovende en fysiek verslavende aspect. Die paar mensen die ik ken die meth gebruikt hebben gebruiken het zeer weinig of hebben het maar eenmaal gebruikt. Echter raad ik meth echt wel af als je vind dat je zeer verslavingsgevoelig bent. Het is echt niet voor iedereen en verslavender dan speed. Zowel amfetamine als methamfetamine vragen verantwoordelijk gebruik, beiden kunnen je sneller mentaal diep krijgen dan veel andere drugs. Meth schijnt wel nog een heel pak intenser en euforischer te zijn als je het injecteert, waarschijnlijk is het dan nog veel verslavender. Maar ik gebruik geen naalden. Ik vond intranasaal de beste ROA. Stel gerust meer vragen als je er nog hebt."