Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaarom je drug laten testen !

waarom je drug laten testen !

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik las dus racisme, maar dat stond er helemaal niet.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vergiftigde drugs, is dat niet dubbelop?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
zomaar weer eens een nieuws bericht hoe belangenrijk het is je drug te laten testen
in nederland kan het gewoon andere hebben wat minder geluk...

nos.nl

17 doden in Argentinië door cocaïne, waarschijnlijk versneden met giftige stof

Ook zijn tientallen mensen opgenomen in het ziekenhuis. Onderzocht wordt wat er precies aan de cocaïne is toegevoegd.
nos.nl nos.nl
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
ben tog wel super benieuwd welk mixje erdoor heen zat .
ga dit wel even volgen
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
ricorieks zei:
ben tog wel super benieuwd welk mixje erdoor heen zat .
ga dit wel even volgen
Klik om te vergroten...
Een slecht geproduceerde opoide, denkt men nu.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Vergiftigde drugs, is dat niet dubbelop?
Klik om te vergroten...
Dat noemen we een pleonasme, waarin het woord dubbel duidelijk maakt wat het is, terwijl dat af te leiden is aan het andere woord.

De witte sneeuw. De grote reus. De vergiftigde drug.

Deze houden we erin :handok1:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vraagje.
Is de titel niet discriminerend?

Behalve NL (en Spanje) kun je nergens drugs laten testen. Toch? 🤷‍♂️
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Vraagje.
Is de titel niet discriminerend?

Behalve NL (en Spanje) kun je nergens drugs laten testen. Toch? 🤷‍♂️
Klik om te vergroten...
Dat heeft toch niks met rassen te maken, pannekoek.

Maar jullie worden wel gepest, daar heb je helemaal gelijk in. Is het leuk? In je teststraatloze landje?

Ik pest niet, dat was slechts een voorbeeld.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Vraagje.
Is de titel niet discriminerend?

Behalve NL (en Spanje) kun je nergens drugs laten testen. Toch? 🤷‍♂️
Klik om te vergroten...
Dat leek me al sterk. Ik vond dit op jellinek

Spoiler
Australië
Pill testing Australia
The Loop Australia

België
Modus Vivendi, testen op vaste locatie in Brussel.

Canada
Ankors, testen op feesten en op vaste locatie.
BCCSU, testen op vaste locaties.

Frankrijk
Medicins du Monde, testen op vaste locaties.

Italie
BorgoRete, testen op feesten.
Neutravel, testen op feesten.

Luxemburg
Pipapo, test op vaste locatie en op feesten.

Nieuw Zeeland
Know Your Stuff, testen op feesten.

Oostenrijk
Z6 Drogen Arbeit, testen op vaste locatie.
Checkit!, testen op vaste locatie en op feesten.

Portugal
Kosmicare, testen op Boom festival.

Slovenie
Drog Art, testen op vaste locatie en op feesten.

Spanje
Ailaket, in Baskenland.
Energy Control, accepteren samples uit de hele wereld per post. Daar zijn wel kosten aan verbonden.

Verenigd Koningrijk
The Loop, testen op festivals en soms in steden.
Wedinos, neemt samples uit VK aan. Kan ook per post opgestuurd worden.

Zwitserland
Info Drog, testen op vaste locatie en op feesten.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Dat heeft toch niks met rassen te maken, pannekoek.
Klik om te vergroten...
Ehm.
Discriminatie betekent dat er onterecht verschil wordt gemaakt in de behandeling van mensen. Bijvoorbeeld op basis van geslacht of godsdienst

Of op basis van nationaliteit?
Of kan dat niet?
Dirkjan zei:
Maar jullie worden wel gepest, daar heb je helemaal gelijk in. Is het leuk? In je teststraatloze landje?
Klik om te vergroten...
Ja hoor. Wanneer kom je eens logeren?
Dirkjan zei:
Ik pest niet, dat was slechts een voorbeeld.
Klik om te vergroten...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rotjoch zei:
Dat leek me al sterk. Ik vond dit op jellinek

Spoiler
Australië
Pill testing Australia
The Loop Australia

België
Modus Vivendi, testen op vaste locatie in Brussel.

Canada
Ankors, testen op feesten en op vaste locatie.
BCCSU, testen op vaste locaties.

Frankrijk
Medicins du Monde, testen op vaste locaties.

Italie
BorgoRete, testen op feesten.
Neutravel, testen op feesten.

Luxemburg
Pipapo, test op vaste locatie en op feesten.

Nieuw Zeeland
Know Your Stuff, testen op feesten.

Oostenrijk
Z6 Drogen Arbeit, testen op vaste locatie.
Checkit!, testen op vaste locatie en op feesten.

Portugal
Kosmicare, testen op Boom festival.

Slovenie
Drog Art, testen op vaste locatie en op feesten.

Spanje
Ailaket, in Baskenland.
Energy Control, accepteren samples uit de hele wereld per post. Daar zijn wel kosten aan verbonden.

Verenigd Koningrijk
The Loop, testen op festivals en soms in steden.
Wedinos, neemt samples uit VK aan. Kan ook per post opgestuurd worden.

Zwitserland
Info Drog, testen op vaste locatie en op feesten.
Klik om te vergroten...
Ooh kut. Enkel BE dus....
Bedankt, weet ik naar waar ik moet emigreren. ❤
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Ehm.
Discriminatie betekent dat er onterecht verschil wordt gemaakt in de behandeling van mensen. Bijvoorbeeld op basis van geslacht of godsdienst

Of op basis van nationaliteit?
Of kan dat niet?

Ja hoor. Wanneer kom je eens logeren?
Klik om te vergroten...
Ik las helemaal verkeerd met mijn blinde kippen ogen.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ik las dus racisme, maar dat stond er helemaal niet.
Klik om te vergroten...
Nee maar de meeste drugs is wit
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Ik las dus racisme, maar dat staat er helemaal niet.
Klik om te vergroten...
Aangepast.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rotjoch zei:
Nee maar de meeste drugs is wit
Klik om te vergroten...
Omdat.....****


Als ik die post heb ik een ban. Niet doen dus.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Ik las helemaal verkeerd met mijn blinde kippen ogen.
Klik om te vergroten...
Het zou me verbazen dat een blinde kip überhaupt kan lezen. 🤔
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#17
Casrus zei:
Een slecht geproduceerde opoide, denkt men nu.
Klik om te vergroten...

we zullen het nog wel te horen krijgen
gekke van het verhaal was in colombia en kocht dar 5 gram
niet van me vaste kennis
ws gewoon een cantinone dat heeft ook gewoon een geur uit duizende herkende het gelijk ..
en dat was de helft van wat ik normaal voor me 5 gr betaalde
dus gewoon wachten wat de uitslag wordt ...

CuriousExplorer zei:
Vraagje.
Is de titel niet discriminerend?

Behalve NL (en Spanje) kun je nergens drugs laten testen. Toch? 🤷‍♂️
Klik om te vergroten...
belgie volgens mij op een plaats ook
discrimineer totaal niet gaat puur erom wij wonen hier waar het kan ,maak er ook gebruik van
je ziet wat er kan gebeuren...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
ricorieks zei:
we zullen het nog wel te horen krijgen
gekke van het verhaal was in colombia en kocht dar 5 gram
niet van me vaste kennis
ws gewoon een cantinone dat heeft ook gewoon een geur uit duizende herkende het gelijk ..
en dat was de helft van wat ik normaal voor me 5 gr betaalde
dus gewoon wachten wat de uitslag wordt ...


belgie volgens mij op een plaats ook
discrimineer totaal niet gaat puur erom wij wonen hier waar het kan ,maak er ook gebruik van
je ziet wat er kan gebeuren...
Klik om te vergroten...
Het was een mop he.
Maar je hebt gelijk. Had ik de mogelijkheid gehad liet ik het ook testen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Casrus zei:
Een slecht geproduceerde opoide, denkt men nu.
Klik om te vergroten...
Wsl fentantyl? In sommige landen bewerken ze nu alles met fentanyl om het te versterken. Trieste bedoeling. Doen ze bij coke, medicijnen, heroïne
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Omdat.....****


Als ik die post heb ik een ban. Niet doen dus.
Klik om te vergroten...
Deze man hierboven ging een rene-van-der-gijp achtige, superfoute, rasistische poep en pies grap maken, maar ik zal zeggen waarom: omdat de meeste chemische stoffen worden gesynthetiseerd tot een zout, en dit levert uiteindelijk een poeder op wat meestal wit/grijs/of beige achtig van kleur is.

Maar wat is een zout dan. Dirkjan? wIj WeTEn heLmeElal Niet WAt eEN ZOut iS


Maar dat is helemaal niet erg hoor.

Een zout is een samengestelde stof die wordt gevormd door een ionbinding, een chemische binding tussen positieve en negatieve ionen. De positieve ionen zijn de kationen, de negatieve de anionen.[1] Deze ionen zijn door elektrostatische aantrekkingskrachten aan elkaar gebonden. Een zout is in vaste aggregatietoestand een kristallijne stof, waarin de positieve en negatieve ionen in een kristalrooster zijn gerangschikt.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."