Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaarom je drug laten testen !

waarom je drug laten testen !

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Omdat.....****


Als ik die post heb ik een ban. Niet doen dus.
Klik om te vergroten...
Deze man hierboven ging een rene-van-der-gijp achtige, superfoute, rasistische poep en pies grap maken, maar ik zal zeggen waarom: omdat de meeste chemische stoffen worden gesynthetiseerd tot een zout, en dit levert uiteindelijk een poeder op wat meestal wit/grijs/of beige achtig van kleur is.

Maar wat is een zout dan. Dirkjan? wIj WeTEn heLmeElal Niet WAt eEN ZOut iS


Maar dat is helemaal niet erg hoor.

Een zout is een samengestelde stof die wordt gevormd door een ionbinding, een chemische binding tussen positieve en negatieve ionen. De positieve ionen zijn de kationen, de negatieve de anionen.[1] Deze ionen zijn door elektrostatische aantrekkingskrachten aan elkaar gebonden. Een zout is in vaste aggregatietoestand een kristallijne stof, waarin de positieve en negatieve ionen in een kristalrooster zijn gerangschikt.
Klik om te vergroten...
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopemonster zei:
Wsl fentantyl? In sommige landen bewerken ze nu alles met fentanyl om het te versterken. Trieste bedoeling. Doen ze bij coke, medicijnen, heroïne
Klik om te vergroten...
klopt maar prijs gericht is fentanyl aan die kant duurder dan coke dus om het daar mee te mixen is eigenlijk bina geen winst maken
kan natuurlijk altijd een mislukte analoog zijn geweest
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Ehm.
Discriminatie betekent dat er onterecht verschil wordt gemaakt in de behandeling van mensen. Bijvoorbeeld op basis van geslacht of godsdienst

Of op basis van nationaliteit?
Of kan dat niet?

Ja hoor. Wanneer kom je eens logeren?
Klik om te vergroten...
'Disciminatie' betekent oorspronkelijk alleen maar 'onderscheid maken'. Wij zouden het eigenlijk 'onwettige discriminatie' moeten noemen, want onze overheden -die bepalen wat onwettige discriminatie is- discrimineren bij het leven!

En dat is ook helemaal niet erg. Als ze maar niet net doen, alsof zij niet discrimineren!

Welbeschouwd betekent het 'iedereen moet doen wat wij verzonnen hebben, wij mogen groepen net zo achterstellen of juist voortrekken, maar onze burgers mogen dat soort dingen zelf niet', dit is dan weer strijdig met het feit dat ondernemers zelf mogen bepalen wie ze aannemen. Ze komen alleen in de penarie als ze zeggen dat ze bepaalde groepen niet willen, maar bij anderen kraait er geen haan naar.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
wit/grijs/of beige
Klik om te vergroten...
wit en beige kennen we wel
heb daar toevallig ook grijze coke gehad ,ander chemische proces
zeg maar met een biologische keurmerk
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
ricorieks zei:
wit en beige kennen we wel
heb daar toevallig ook grijze coke gehad ,ander chemische proces
zeg maar met een biologische keurmerk
Klik om te vergroten...
Nouja, ander chemisch proces, daarmee bedoelen ze waarschijnlijk incompleeter of slordiger chemisch proces.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
het gaat niet om discriminatie lol
het gaat erom als je de kans hebt
laat je drug testen
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Nouja, ander chemisch proces, daarmee bedoelen ze waarschijnlijk incompleeter of slordiger chemisch proces.
Klik om te vergroten...
nee ik kwam er niet helemaal uit met mijn spaans maar een paar andere chemische stoffen ofzo was ook 1.5 x duurder dan de witte
ga eind maart wil dan zal ik effe over posten hier met wat fotos en een reportje
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lijntje 3-ho-pcp

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."