#1
2 weken tussen een 2cb trip gaat geen tolerantie geven. Met dit stofje kan je na 2 weken in principe weer een leuk tripje hebben. Doe dit gewoon niet teveel na elkaar anders gaat de magie er ook wel af.
Bijnemen nadat de trip is afgezwakt heeft geen enkele zin. Dan is de tolerantie om z'n hoogst,ik neem altijd bij wanneer de trip weer echt is afgezwakt en ik neem dan 20 mg bij en er gebeurt zowel niks.
2 weken is in principe wel een aardige pauze tussen twee keer 2c-b nemen. Ik denk dat je wel weer flink gaat trippen. 2c-b heeft niet zo'n lange tolerantie spanne, in tegenstelling tot veel andere drugs. Dat komt omdat het vooral serotonine in de hersenen imiteert - en veel minder een releaserEn nu ben ik toch zo "dom" geweest om vandaag weer 2cb tenemen terwijl me vorige keer 2 weken geleden was. Zou ik nog iets met tolerantie merken van die keer?
En dit natuurlijk ook. 2c-b is vrij uniek en da magie gaat er heel snel af. Als je het te vaak doet wordt het een soort milde MDMA.Doe dit gewoon niet teveel na elkaar anders gaat de magie er ook wel af.
Dankjewel2 weken tussen een 2cb trip gaat geen tolerantie geven. Met dit stofje kan je na 2 weken in principe weer een leuk tripje hebben. Doe dit gewoon niet teveel na elkaar anders gaat de magie er ook wel af.
Dankjewel! Weet je een beetje wanneer bijnemen? Op de piek of iets na de piek?Bijnemen nadat de trip is afgezwakt heeft geen enkele zin. Dan is de tolerantie om z'n hoogst,
2 weken is in principe wel een aardige pauze tussen twee keer 2c-b nemen. Ik denk dat je wel weer flink gaat trippen. 2c-b heeft niet zo'n lange tolerantie spanne, in tegenstelling tot veel andere drugs. Dat komt omdat het vooral serotonine in de hersenen imiteert - en veel minder een releaser
En dit natuurlijk ook. 2c-b is vrij uniek en da magie gaat er heel snel af. Als je het te vaak doet wordt het een soort milde MDMA.
Als je wilt bijnemen terwijl je al genomen hebt zal ik zeker niet langer wachten dan een uur, anders werkt het niet echt. Maar nogmaals, als je je sweet spot hebt gevonden, gewoon eenmalig nemen, dan ga je veel lekkerder en hoef je niet bang te zijn dat het niet meer werkt.Dankjewel! Weet je een beetje wanneer bijnemen? Op de piek of iets na de piek?
Ik vind 't wel meevallen qua pijnlijkheid. Maar inderdaad, je voelt 't wel, en 't kan ook ff een beetje kloppen in je neus. Overigens had ik de laatste keer (4 maanden geleden ofzo) een beetje een verkouden neus, met als gevolg dat de 2cb min of meer bleef hangen in m'n neusslijm, om dan op te lossen en alsnog z'n ding te doen. Krijg je opeens allemaal nasale mini-golfjes. Deed toen ook wel minder zeer omdat de helft in de snot bleef steken.
Dat is wel extreem, ik heb dat boksen wel eens op tv gezien, dat is niet mals. Die slaan mekaar helemaal de tyfus in.Mij niet gezien. 2 jaar engels boksen gedaan. Een klappertje op de neus voelde gezelliger aan dan 10mg 2C-B snuiven.
Dat is wel extreem, ik heb dat boksen wel eens op tv gezien, dat is niet mals. Die slaan mekaar helemaal de tyfus in.
Een uur nadat het inkickt? Of een uur na het nemenAls je wilt bijnemen terwijl je al genomen hebt zal ik zeker niet langer wachten dan een uur, anders werkt het niet echt. Maar nogmaals, als je je sweet spot hebt gevonden, gewoon eenmalig nemen, dan ga je veel lekkerder en hoef je niet bang te zijn dat het niet meer werkt.
Nee, een uur nadat je inneemt. Anders ben je anderhalf tot 2 uur verder, en dan heeft het inderdaad geen zin meer.Een uur nadat het inkickt? Of een uur na het nemen
Dankjewel. Ja ben er heel bekend mee alleen bijnemen is me nooit goed gelukt. Ik trip graag wel langer dan een 3 4 uurtjes. En mijn sweetspot is ook 30 mgNee, een uur nadat je inneemt. Anders ben je anderhalf tot 2 uur verder, en dan heeft het inderdaad geen zin meer.
Maar nogmaals, je moet de drug een beetje leren kennen zodat je weet wat je sweet spot is. Als het je eerste keer is moet je niet na een uur nog eentje bijdroppen. Maar als je weet wat je sweet spot is, kan je daarop inspelen. Ik zou bijvoorbeeld 20 mg nemen, en dan een half uur of uur erna misschien nog 10 erij. Ik ga erg lekker op 30 mg omdat ik houd van zware introspectieve mindexpanding trips. Voor feetstjes zou dat niks zijn.
Ja precies, dan is mijn tip dus voor jou op toepassingDankjewel. Ja ben er heel bekend mee alleen bijnemen is me nooit goed gelukt. Ik trip graag wel langer dan een 3 4 uurtjes. En mijn sweetspot is ook 30 mg
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."