Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb bijnemen

2cb bijnemen

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Bijnemen nadat de trip is afgezwakt heeft geen enkele zin. Dan is de tolerantie om z'n hoogst,

2 weken is in principe wel een aardige pauze tussen twee keer 2c-b nemen. Ik denk dat je wel weer flink gaat trippen. 2c-b heeft niet zo'n lange tolerantie spanne, in tegenstelling tot veel andere drugs. Dat komt omdat het vooral serotonine in de hersenen imiteert - en veel minder een releaser

En dit natuurlijk ook. 2c-b is vrij uniek en da magie gaat er heel snel af. Als je het te vaak doet wordt het een soort milde MDMA.
Klik om te vergroten...
Dankjewel! Weet je een beetje wanneer bijnemen? Op de piek of iets na de piek?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sandau zei:
Dankjewel! Weet je een beetje wanneer bijnemen? Op de piek of iets na de piek?
Klik om te vergroten...
Als je wilt bijnemen terwijl je al genomen hebt zal ik zeker niet langer wachten dan een uur, anders werkt het niet echt. Maar nogmaals, als je je sweet spot hebt gevonden, gewoon eenmalig nemen, dan ga je veel lekkerder en hoef je niet bang te zijn dat het niet meer werkt.
y
yelliumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat je zou kunnen doen is de boel in tweeen splitsen; de ene helft op de gebruikelijke manier opsmikkelen, en de andere helft nasaal nemen. Dat komt veel sneller en harder aan (beetje tot het punt "OMFG wat heb ik nu gedaan"). 15 mg is nasaal alleen wel veel; 11-13mg is een handelbare dosis. Nadeel is wel dat 't best pijnlijk is om 2cb te snuiven, dat je nog best lang een 'drip' hebt, en dat als het al te hard gaat (en dat doet het!) je de neiging krijgt om de plakkaten die nog in je neus zitten eruit te pulken.

Binnen vijf minuten komt het opzetten, en dat gaat met zo'n tempo dat je de eerste keer denkt "whulp, hoe hard gaat dit nog?". 2cb heeft ook een beetje een mindfuck-stage bij mij, maar die is zo best wel te handlen, en duurt ook niet zo lang. 15-20 minuten ofzo. Daarna hen je nog een dik uur met aardige visuals/milde synesthesie, waarna het langzaamaan afkabbelt. Ik heb nooit de combo "oraal+nasaal" gedaan, maar ik heb (hier of op erowid) gelezen dat dat wel een aardige combi is, omdat je dan wel snel opkomt, en net als de nasale dosis afzwakt begint de orale dosis een beetje z'n ding te doen, zodat je op een lang plateau blijft zitten.

Overigens: kijk wel verdomd goed uit met psychedelica nasaal nemen, omdat de dosis-response echt een heel stuk steiler is. Een aantal van de erowid-doden zijn ook te wijten aan mensen die een orale dosis in z'n geheel nasaal namen (en die dosis dan ook nog eens eyeball'den in plaats van dat ze dat op de een of andere manier afwogen). Een derde van de orale dosis geeft nasaal vergelijkbare effecten (maar korter, en meer samengeperst).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."