#1
Dankjewel! Weet je een beetje wanneer bijnemen? Op de piek of iets na de piek?Bijnemen nadat de trip is afgezwakt heeft geen enkele zin. Dan is de tolerantie om z'n hoogst,
2 weken is in principe wel een aardige pauze tussen twee keer 2c-b nemen. Ik denk dat je wel weer flink gaat trippen. 2c-b heeft niet zo'n lange tolerantie spanne, in tegenstelling tot veel andere drugs. Dat komt omdat het vooral serotonine in de hersenen imiteert - en veel minder een releaser
En dit natuurlijk ook. 2c-b is vrij uniek en da magie gaat er heel snel af. Als je het te vaak doet wordt het een soort milde MDMA.