#1
Mijn meest intense trip is deze op 2FDCK (exacte dosis ben ik vergeten, maar was 350mg oraal denk ik).
Setting was thuis, eerder vrij weinig licht, wat sfeerverlichting, hue spotjes op zeer gedimpt roos, en playlist Spotify (dreamgaze, shoegaze, post-rock, dus heel dromerige, melancholische, atmosferische muziek) dat op middelmatig volume stond en tv met celestial video wallpaper.
Enkele uren (leek toch zo lang), leek ik in een zeer diepe en intense trip te zitten, maar dit was iets totaal anders dan eerdere trips op magic truffs en lsd. Ik, of toch mijn geest/ziel leek plots ergens te zijn, ver weg van deze wereld en zweefde ik precies eerst in een soort niet, pikzwart, tot ik werd geleid.en aangetrokken tot een zeer helder wit licht, terwijl het hier thuis juist vrij donker was (gedimpte hue spotjes). Ik hoorde ook de muziek niet meer, zag de sfeerbeelden niet op tv, mijn innerlijke ik was hier echt weg. Mijn geest/ziel leek echt wel ontkoppeld van mijn lichaam, dat als een omhulsel achterbleef. Dit was de meest unieke en onomvattende ervaring ever, dit ging zoveel verder dan wat dan ook, dat je (lichaam) daar echt tijdje levensloos ligt en je geest elders is, waar, mij een groot raadsel, ergens tussen 2 werelden, ander universum, een fractie van iets, een plaats, wat is de betekenis, word het me later msschn duidelijk? Je voelt ook letterlijk wanneer je lichaam en geest terug 1 worden, eerst een enorm rilling over gans mijn lijf, zag ik het hier en nu, maar zeer wazig, nul detail, hoorde ik ook de muziek, maar in de verte, ook lag ik nog enige tijd zo goed als bewingsloos, maar toch al met minimaal besef van het hier en nu, mr nog zo goed als bewegingsloos, wat zeer bevreemdend en zelfs wat beangstigend gevoel gaf, ik kon enkel nr boven staren, wou dan mn armen bewegen, wat eerst nog niet lukte, dat gedeelte vd trip, was best ongemakkelijk n er heerste op dat moment een mengelmoes van emoties en bleef dan mr stil liggen, had zoiets onbeschrijfelijk meegemaakt, dat mn mind zoveel stof had om over te denken en liet alles wat bezinken en werd tgevoel geleidelijk omgezet in een soort van acceptatie vd ervaring en eerder gelukzalig gevoel n dankbaarheid vr deze ervaring, zat ik in soort van fase waarbij mn ziel n lichaam meer en meer terug aant versmelten waren en denk ik ook echt dat ik lag te genieten, ik beetje per beetje soort van besef had, iets uitzonderlijk intens had n nog was aant ervaren en ik met smile op mn face daar lag te staren. Geleidelijk kon ik mn armen beetje bewegen, mr veel beweging kreeg ik er niet in, het voelde zeer bevreemdend aan, alsof ik uit volledige verdoving moest komen ook omdat je innerlijk terug echt terug was, leek het op zo'n soort verdoving, waarbij je je niet kan bewegen, maar wel bij volle besef bent, mn gezichtsveld was ook beperkt hoe ik lag, omdat ik m'n hoofd niet kon bewegen en was m'n zicht nogal raar, alles leek 1 geheel, zag geen details v objecten n zag ook wazig. Dus had letterlijk alle tijd om deze diepste n intenste trip ever, te overpeinzen wat me was overkomen n nog aant ervaren was.
En zo moest ik toch nog enige tijd wachten om mn lichaam terug te kunnen bewegen, maar ik had geen haast, lag er vrij gelukzalig bij, ook omdat ik besefte, iets buitengewoons heb mogen ervaren. Eerst probeerde ik mn linkerarm beetje op te heffen, beetje bij beetje werd de totale verlamming opgeheven, kon mn hoofd al is links rechts draaien, mn ledematen meer n meer bewegen, m'n gezicht aanraken, mr het voelde allemaal nog raar aan, zo tgevoel van een slapende voet, mr dan over je ganse lijf. Bleef mezelf aanraken aan mn gezicht, handen, om verandering in gevoel te ervaren. Kon me al is half omdraaien. Mn laptop stond vlak naast mij, raakte zo wat lompt het toetsenbord aan, bleef maar wat staren. De muziek werd ook terug luider hoorbaar, begon mn lichaam meer n meer te bewegen, benen eens plooien, verder bleef ik vooral vol verbazing nog wat rondstaren. Geleidelijk aan normaliseerde lichamelijk alles terug, bewoog meer n dat rare 'slaap' gevoel over gans mn lijf verdween ook en had ook dorst, stond nog blikje hier op salontafeltje en lukte om te drinken. Bij eerste maal rechtstaan, wask nog wa wankel n eigenlijk, was het zo intens allemaal, ik vrij moe en uitgeput was, dat ik alles zo snel mogelijk wou uitzetten n mn bed in wou kruipen. Eens in mn bed, voelde dat heerlijk, lekker zacht, pikdonker en voelde echt de moeheid, dus snel nr dromenland. Ik weet dat ik nog een heel intense droom had, zo die levensechte, vr de rest best geslapen. Dag erna wask nog regelmatig aant denken, wat ik had ervaren. Ook nu nog besef ik, dat dit iets outstanding was.
Voorheen al zeer intense trips gehad op magic truffs en lsd, waarbij op de Magic truffs, vaker trips met gesloten ogen en heel diep, ingrijpend en met soms duister randje, daar waar LSD trips veel meer visueel zijn en vaker vrolijker van allure, tijdsbesef verdwijnt, objecten en het hier en nu worden totaal anders ervaren, vreemde wezentjes rijzen op vanuit het tapijt, gros vd tijd loop ik met giga smile rond, wissel ik conversaties met creaturen/objecten af met lang staren en overal vanalles in zie en met lachbuien.
Setting was thuis, eerder vrij weinig licht, wat sfeerverlichting, hue spotjes op zeer gedimpt roos, en playlist Spotify (dreamgaze, shoegaze, post-rock, dus heel dromerige, melancholische, atmosferische muziek) dat op middelmatig volume stond en tv met celestial video wallpaper.
Enkele uren (leek toch zo lang), leek ik in een zeer diepe en intense trip te zitten, maar dit was iets totaal anders dan eerdere trips op magic truffs en lsd. Ik, of toch mijn geest/ziel leek plots ergens te zijn, ver weg van deze wereld en zweefde ik precies eerst in een soort niet, pikzwart, tot ik werd geleid.en aangetrokken tot een zeer helder wit licht, terwijl het hier thuis juist vrij donker was (gedimpte hue spotjes). Ik hoorde ook de muziek niet meer, zag de sfeerbeelden niet op tv, mijn innerlijke ik was hier echt weg. Mijn geest/ziel leek echt wel ontkoppeld van mijn lichaam, dat als een omhulsel achterbleef. Dit was de meest unieke en onomvattende ervaring ever, dit ging zoveel verder dan wat dan ook, dat je (lichaam) daar echt tijdje levensloos ligt en je geest elders is, waar, mij een groot raadsel, ergens tussen 2 werelden, ander universum, een fractie van iets, een plaats, wat is de betekenis, word het me later msschn duidelijk? Je voelt ook letterlijk wanneer je lichaam en geest terug 1 worden, eerst een enorm rilling over gans mijn lijf, zag ik het hier en nu, maar zeer wazig, nul detail, hoorde ik ook de muziek, maar in de verte, ook lag ik nog enige tijd zo goed als bewingsloos, maar toch al met minimaal besef van het hier en nu, mr nog zo goed als bewegingsloos, wat zeer bevreemdend en zelfs wat beangstigend gevoel gaf, ik kon enkel nr boven staren, wou dan mn armen bewegen, wat eerst nog niet lukte, dat gedeelte vd trip, was best ongemakkelijk n er heerste op dat moment een mengelmoes van emoties en bleef dan mr stil liggen, had zoiets onbeschrijfelijk meegemaakt, dat mn mind zoveel stof had om over te denken en liet alles wat bezinken en werd tgevoel geleidelijk omgezet in een soort van acceptatie vd ervaring en eerder gelukzalig gevoel n dankbaarheid vr deze ervaring, zat ik in soort van fase waarbij mn ziel n lichaam meer en meer terug aant versmelten waren en denk ik ook echt dat ik lag te genieten, ik beetje per beetje soort van besef had, iets uitzonderlijk intens had n nog was aant ervaren en ik met smile op mn face daar lag te staren. Geleidelijk kon ik mn armen beetje bewegen, mr veel beweging kreeg ik er niet in, het voelde zeer bevreemdend aan, alsof ik uit volledige verdoving moest komen ook omdat je innerlijk terug echt terug was, leek het op zo'n soort verdoving, waarbij je je niet kan bewegen, maar wel bij volle besef bent, mn gezichtsveld was ook beperkt hoe ik lag, omdat ik m'n hoofd niet kon bewegen en was m'n zicht nogal raar, alles leek 1 geheel, zag geen details v objecten n zag ook wazig. Dus had letterlijk alle tijd om deze diepste n intenste trip ever, te overpeinzen wat me was overkomen n nog aant ervaren was.
En zo moest ik toch nog enige tijd wachten om mn lichaam terug te kunnen bewegen, maar ik had geen haast, lag er vrij gelukzalig bij, ook omdat ik besefte, iets buitengewoons heb mogen ervaren. Eerst probeerde ik mn linkerarm beetje op te heffen, beetje bij beetje werd de totale verlamming opgeheven, kon mn hoofd al is links rechts draaien, mn ledematen meer n meer bewegen, m'n gezicht aanraken, mr het voelde allemaal nog raar aan, zo tgevoel van een slapende voet, mr dan over je ganse lijf. Bleef mezelf aanraken aan mn gezicht, handen, om verandering in gevoel te ervaren. Kon me al is half omdraaien. Mn laptop stond vlak naast mij, raakte zo wat lompt het toetsenbord aan, bleef maar wat staren. De muziek werd ook terug luider hoorbaar, begon mn lichaam meer n meer te bewegen, benen eens plooien, verder bleef ik vooral vol verbazing nog wat rondstaren. Geleidelijk aan normaliseerde lichamelijk alles terug, bewoog meer n dat rare 'slaap' gevoel over gans mn lijf verdween ook en had ook dorst, stond nog blikje hier op salontafeltje en lukte om te drinken. Bij eerste maal rechtstaan, wask nog wa wankel n eigenlijk, was het zo intens allemaal, ik vrij moe en uitgeput was, dat ik alles zo snel mogelijk wou uitzetten n mn bed in wou kruipen. Eens in mn bed, voelde dat heerlijk, lekker zacht, pikdonker en voelde echt de moeheid, dus snel nr dromenland. Ik weet dat ik nog een heel intense droom had, zo die levensechte, vr de rest best geslapen. Dag erna wask nog regelmatig aant denken, wat ik had ervaren. Ook nu nog besef ik, dat dit iets outstanding was.
Voorheen al zeer intense trips gehad op magic truffs en lsd, waarbij op de Magic truffs, vaker trips met gesloten ogen en heel diep, ingrijpend en met soms duister randje, daar waar LSD trips veel meer visueel zijn en vaker vrolijker van allure, tijdsbesef verdwijnt, objecten en het hier en nu worden totaal anders ervaren, vreemde wezentjes rijzen op vanuit het tapijt, gros vd tijd loop ik met giga smile rond, wissel ik conversaties met creaturen/objecten af met lang staren en overal vanalles in zie en met lachbuien.
