Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMet welke drug hebben jullie de diepste/intenste trip beleefd? En/of wat vinden jullie gewoon het leukste tripmiddel, niet persé qua intentie?

Met welke drug hebben jullie de diepste/intenste trip beleefd? En/of wat vinden jullie gewoon het leukste tripmiddel, niet persé qua intentie?

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn meest intense trip is deze op 2FDCK (exacte dosis ben ik vergeten, maar was 350mg oraal denk ik).
Setting was thuis, eerder vrij weinig licht, wat sfeerverlichting, hue spotjes op zeer gedimpt roos, en playlist Spotify (dreamgaze, shoegaze, post-rock, dus heel dromerige, melancholische, atmosferische muziek) dat op middelmatig volume stond en tv met celestial video wallpaper.
Enkele uren (leek toch zo lang), leek ik in een zeer diepe en intense trip te zitten, maar dit was iets totaal anders dan eerdere trips op magic truffs en lsd. Ik, of toch mijn geest/ziel leek plots ergens te zijn, ver weg van deze wereld en zweefde ik precies eerst in een soort niet, pikzwart, tot ik werd geleid.en aangetrokken tot een zeer helder wit licht, terwijl het hier thuis juist vrij donker was (gedimpte hue spotjes). Ik hoorde ook de muziek niet meer, zag de sfeerbeelden niet op tv, mijn innerlijke ik was hier echt weg. Mijn geest/ziel leek echt wel ontkoppeld van mijn lichaam, dat als een omhulsel achterbleef. Dit was de meest unieke en onomvattende ervaring ever, dit ging zoveel verder dan wat dan ook, dat je (lichaam) daar echt tijdje levensloos ligt en je geest elders is, waar, mij een groot raadsel, ergens tussen 2 werelden, ander universum, een fractie van iets, een plaats, wat is de betekenis, word het me later msschn duidelijk? Je voelt ook letterlijk wanneer je lichaam en geest terug 1 worden, eerst een enorm rilling over gans mijn lijf, zag ik het hier en nu, maar zeer wazig, nul detail, hoorde ik ook de muziek, maar in de verte, ook lag ik nog enige tijd zo goed als bewingsloos, maar toch al met minimaal besef van het hier en nu, mr nog zo goed als bewegingsloos, wat zeer bevreemdend en zelfs wat beangstigend gevoel gaf, ik kon enkel nr boven staren, wou dan mn armen bewegen, wat eerst nog niet lukte, dat gedeelte vd trip, was best ongemakkelijk n er heerste op dat moment een mengelmoes van emoties en bleef dan mr stil liggen, had zoiets onbeschrijfelijk meegemaakt, dat mn mind zoveel stof had om over te denken en liet alles wat bezinken en werd tgevoel geleidelijk omgezet in een soort van acceptatie vd ervaring en eerder gelukzalig gevoel n dankbaarheid vr deze ervaring, zat ik in soort van fase waarbij mn ziel n lichaam meer en meer terug aant versmelten waren en denk ik ook echt dat ik lag te genieten, ik beetje per beetje soort van besef had, iets uitzonderlijk intens had n nog was aant ervaren en ik met smile op mn face daar lag te staren. Geleidelijk kon ik mn armen beetje bewegen, mr veel beweging kreeg ik er niet in, het voelde zeer bevreemdend aan, alsof ik uit volledige verdoving moest komen ook omdat je innerlijk terug echt terug was, leek het op zo'n soort verdoving, waarbij je je niet kan bewegen, maar wel bij volle besef bent, mn gezichtsveld was ook beperkt hoe ik lag, omdat ik m'n hoofd niet kon bewegen en was m'n zicht nogal raar, alles leek 1 geheel, zag geen details v objecten n zag ook wazig. Dus had letterlijk alle tijd om deze diepste n intenste trip ever, te overpeinzen wat me was overkomen n nog aant ervaren was.
En zo moest ik toch nog enige tijd wachten om mn lichaam terug te kunnen bewegen, maar ik had geen haast, lag er vrij gelukzalig bij, ook omdat ik besefte, iets buitengewoons heb mogen ervaren. Eerst probeerde ik mn linkerarm beetje op te heffen, beetje bij beetje werd de totale verlamming opgeheven, kon mn hoofd al is links rechts draaien, mn ledematen meer n meer bewegen, m'n gezicht aanraken, mr het voelde allemaal nog raar aan, zo tgevoel van een slapende voet, mr dan over je ganse lijf. Bleef mezelf aanraken aan mn gezicht, handen, om verandering in gevoel te ervaren. Kon me al is half omdraaien. Mn laptop stond vlak naast mij, raakte zo wat lompt het toetsenbord aan, bleef maar wat staren. De muziek werd ook terug luider hoorbaar, begon mn lichaam meer n meer te bewegen, benen eens plooien, verder bleef ik vooral vol verbazing nog wat rondstaren. Geleidelijk aan normaliseerde lichamelijk alles terug, bewoog meer n dat rare 'slaap' gevoel over gans mn lijf verdween ook en had ook dorst, stond nog blikje hier op salontafeltje en lukte om te drinken. Bij eerste maal rechtstaan, wask nog wa wankel n eigenlijk, was het zo intens allemaal, ik vrij moe en uitgeput was, dat ik alles zo snel mogelijk wou uitzetten n mn bed in wou kruipen. Eens in mn bed, voelde dat heerlijk, lekker zacht, pikdonker en voelde echt de moeheid, dus snel nr dromenland. Ik weet dat ik nog een heel intense droom had, zo die levensechte, vr de rest best geslapen. Dag erna wask nog regelmatig aant denken, wat ik had ervaren. Ook nu nog besef ik, dat dit iets outstanding was.

Voorheen al zeer intense trips gehad op magic truffs en lsd, waarbij op de Magic truffs, vaker trips met gesloten ogen en heel diep, ingrijpend en met soms duister randje, daar waar LSD trips veel meer visueel zijn en vaker vrolijker van allure, tijdsbesef verdwijnt, objecten en het hier en nu worden totaal anders ervaren, vreemde wezentjes rijzen op vanuit het tapijt, gros vd tijd loop ik met giga smile rond, wissel ik conversaties met creaturen/objecten af met lang staren en overal vanalles in zie en met lachbuien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn diepste ervaring toch met LSD. Ze geeft me altijd het gevoel dat ik welkom ben. Ook al zijn niet alle trips even gemakkelijk, ik ben er tot op de dag van vandaag altijd beter en frisser uitgekomen dan ik erin ging.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Keta, 3-HO-PCP en O-PCE.
Maar ook mijn eerste LSD ervaring.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heroine. Ik ga er niet van trippen zoals psychedelica. Wel een beetje zoals disso's maar toch ook anders. Ik val in remslaap met een sterke bodyload en ga daardoor lucide dromen. Ik maak vanalles mee, dromen die je normaal 's nachts zou hebben waar ik me een stuk meer van herriner dan ik 's nachts nuchter zou doen

Soms leuke ervaringen, ook vaak negatieve. Maar op spiritueel vlak helpt dit mij best wel zowel om te groeien als ego killer. Hele rare gewoonte iknow🤣

Daarna komen truffels, hier heb ik echt hele gave trips op gehad die zowel hele gave visuals hebben gekent en intense beleving van de wereld en muziek als dat het hele diepe geestelijke openbaringen/ervaringen heeft gegeven.

En als 3e mdma, bij hele hoge doseringen echt hard erop wezen trippen waarbij ik dingen zag die je zelfs van psychedelica niet gaat zien, echt shit wat je op tv zou zien als ze een lsd trip wouden schetsen in een serie of docu of film.

En dan nummer #4 last but not least, men eigen mind na slapeloosheid (van de speed) na een uurtje of 48-72 wakker te zijn beland je zowat in een gratis trip die ook best heftig kan zijn maar of dit nou zo gezond is?😄
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#5
M'n 1e keer Changa was m'n indrukwekkendste drug-/tripervaring by far! In een fractie van een seconde zat ik in een andere wereld, waarin ik dingen ervoer, zag, hoorde, voelde die ik me nooit had kunnen voorstellen. Magisch! Vanaf toen ging ik echt volop beseffen dat de wereld zoals wij deze ervaren zo gelimiteerd aan ons voorgesteld wordt. Bij LSD krijg je die indruk al mee, maar Changa is van een héél ander level.
Zelfs nu ik me die trip opnieuw voor de geest haal ben ik nog steeds zó onder de indruk, onbeschrijfelijk ...

Maar ook LSD kan me meer dan bekoren. Imo even indrukwekkend dan Changa, maar op een heel andere manier. Voor mij biedt acid alles wat ik in een 'drug' zoek: de intense zintuigelijke ervaring, de energie, de euforie, maar ook z'n confronterende kant.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nihilist88 zei:
2FDCK
Nihilist88 zei:
exacte dosis ben ik vergeten, maar was 350mg oraal denk ik
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
c59b87c4d13150e7e0500511fc0f2416.gif
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Mijn diepste ervaring toch met LSD. Ze geeft me altijd het gevoel dat ik welkom ben. Ook al zijn niet alle trips even gemakkelijk, ik ben er tot op de dag van vandaag altijd beter en frisser uitgekomen dan ik erin ging.
Klik om te vergroten...
Ervaar je zo'n trip dan als een soort thuiskomen?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
AcidWarrior zei:
Ervaar je zo'n trip dan als een soort thuiskomen?
Klik om te vergroten...
Hm, mooie bewoording maar ik vind het meer een soort vakantie. Maar dan wel een vakantie naar een vertrouwde omgeving. Een omgeving waar ik me veilig en lekker voel, maar waar ik toch een klein beetje uit mijn comfortzone wordt gehaald. Er is altijd een klein beetje spanning en ontdekking.

Ik heb nu zo'n... wat zal het zijn, 60 of 70 keer getript? Van 10 mcg tot 300 mcg. Ik heb echt een heel scala aan ervaringen opgedaan. Ene moment zag ik drie gekleurde strepen in 12 uur, andere moment zat ik in mijn bed te denken dat ik nooit meer normaal zou worden. Maar het was elke keer fantastisch.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
AcidWarrior zei:
M'n 1e keer Changa was m'n indrukwekkendste drug-/tripervaring by far! In een fractie van een seconde zat ik in een andere wereld, waarin ik dingen ervoer, zag, hoorde, voelde die ik me nooit had kunnen voorstellen. Magisch! Vanaf toen ging ik echt volop beseffen dat de wereld zoals wij deze ervaren zo gelimiteerd aan ons voorgesteld wordt. Bij LSD krijg je die indruk al mee, maar Changa is van een héél ander level.
Zelfs nu ik me die trip opnieuw voor de geest haal ben ik nog steeds zó onder de indruk, onbeschrijfelijk ...

Maar ook LSD kan me meer dan bekoren. Imo even indrukwekkend dan Changa, maar op een heel andere manier. Voor mij biedt acid alles wat ik in een 'drug' zoek: de intense zintuigelijke ervaring, de energie, de euforie, maar ook z'n confronterende kant.
Klik om te vergroten...
Changa kenk ik niet, allé denk, is sowieso roken zeker? DMT achtig? Ik kan zelf niet tegen roken, ik word daar misselijk van. Salvia Divinorum, paar keer keer geprobeerd, dat verbrande kan ik zeker niet inhaleren.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nihilist88 zei:
Changa kenk ik niet, allé denk, is sowieso roken zeker? DMT achtig?
Klik om te vergroten...
Change is gewoon DMT en MAOI bevattend rookbaar plantmateriaal. Wat is dat toch met die fancy lingo steeds? Ik krijg elke dag op het forum een paar jaar erbij.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Change is gewoon DMT en MAOI bevattend rookbaar plantmateriaal. Wat is dat toch met die fancy lingo steeds? Ik krijg elke dag op het forum een paar jaar erbij.
Klik om te vergroten...

You my man are immortal.


There is only one Dirkjan, niemand die aan jou tippen kan!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Change is gewoon DMT en MAOI bevattend rookbaar plantmateriaal. Wat is dat toch met die fancy lingo steeds? Ik krijg elke dag op het forum een paar jaar erbij.
Klik om te vergroten...
Ké niets vr mij dan. Tja jom, al die verschillende naampies vr 1 soort goedje, tzijn haast troetelnaampjes😂
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#13
NN-DMT, 2CB+N2O, DOC, Salvia
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bij mij was dat LSD, erg hoog gedoseerd het reportje moet hier ergens staan bij trip reorts.
Maar er zij nu zoveel psychedelica dat ik met mijn combinatie 25i-nbome + 2c-e-nboh + DOC , en wat lachgas mijn tv scherm niet eens meer kon zien door de visuals.

Sindsdien maak ik het wat minder bont kwa doseringen en combinaties.
Wel zo fijn om nog wat te kunnen zien en muziek / films te kunnen zien. Vooral animatie, laatst the corps beide nooit gezien en vond die geweldig tijdens een NBOme trip met 3-ho-pcp erbij.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tijdloos zei:
Bij mij was dat LSD, erg hoog gedoseerd het reportje moet hier ergens staan bij trip reorts.
Maar er zij nu zoveel psychedelica dat ik met mijn combinatie 25i-nbome + 2c-e-nboh + DOC , en wat lachgas mijn tv scherm niet eens meer kon zien door de visuals.

Sindsdien maak ik het wat minder bont kwa doseringen en combinaties.
Wel zo fijn om nog wat te kunnen zien en muziek / films te kunnen zien. Vooral animatie, laatst the corps beide nooit gezien en vond die geweldig tijdens een NBOme trip met 3-ho-pcp erbij.
Klik om te vergroten...
Had jij niet ooit een hele intense trip met DMT? Ik herinner me een report waar iemand onverwachts een van de meest insane trips van zijn leven kreeg. Iets met de hele wereld verfrommelde zich als een propje papier waarbij ik blind werd van alle visuals.

Ik herinner me niet de naam maar wel de profielfoto. En jij hebt je profielfoto al vanaf het begin van de jaartelling volgens mij.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nihilist88 zei:
Changa kenk ik niet, allé denk, is sowieso roken zeker? DMT achtig? Ik kan zelf niet tegen roken, ik word daar misselijk van. Salvia Divinorum, paar keer keer geprobeerd, dat verbrande kan ik zeker niet inhaleren.
Klik om te vergroten...
Yes Change is 50% DMT + MAO-remmer. Het puur roken kan wat oefening vragen ja, in mijn geval was dat vooral het vasthouden vd. rook. Maar je kan het ook in een joint roken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meest intense: changa

Meest diepe: psilocybine (paddo's, truffels)

Changa (dmt) was op momenten alsof de wereld zelf zich voor mijn ogen begon te herconstrueren. Alsof ik een kleine glimp kreeg van de krachten achter de schermen van wat normaal de werkelijkheid wordt genoemd. En of die ervaring nou 'echt' (wat is echt...) is of niet, het gebeurt op zo'n manier dat het de grond onder je wegtrekt. Zelfs na vele trips op psilo, LSD en andere psychedelische middelen was ik helemaal flabbergasted een paar keer met changa, uren na de trips zelfs nog.

Op hoge dosering paddo trips heb ik ook extreem intense ervaringen gehad, maar die intensiteit lag meer in a: het zo sterk worden van inner eye visuals dat ze open eye visuals worden en op een gegeven moment alles overnemen/overstemmen. Anders dan changa die letterlijk deze wereld leek te veranderen (nogmaals: wat daar nou van waar is weet ik niet, maar de ervaring zelf is veel overtuigender dan ik me had kunnen voorstellen)

En b: Het emotionele effect. Op psilo heb ik een groot spectrum aan emoties beleefd, ook (intense) emoties betreffende zaken in mijn persoonlijke leven. Op changa (vooralsnog) niets van gevoelens die betrekking hebben op mij als persoon.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
50mg 4ho met
en 30mg 4 ho met (met) 20 mg 4 ho mipt
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mooi verslag, en herkenbaar in mijn eigen experimenten met Keta. Ik heb 2FDCK nog niet geprobeerd, je enthousiasme over deze stof motiveert. Er is geen andere drug die beeld en geluid zo goed synct als keta IMHO. Ik vermoed 2FDCK idem. Heb je wel eens DMT ervaren? Ik promoot niets, maar ik vermoed dat sommige van je vragen en onbegrip hier meer 'duidelijk' kunnen worden, waarbij 'duidelijk' hier de lading als woord in betekenis niet dekt. Context? idk. Ik heb verschillende keren ervaren dat er via Keta een (wat lastig te bereiken though ) toegangspoort naar het DMT realm bestaat, alhoewel anders qua manifestatie en relatief vluchtig. Via beide routes leer je over die dimensie. Het heeft me dus ook meer inzicht in die specifieke keta state gegeven.

Mijn meest intense trips qua andere dimensie;
DMT, gevolgd door Keta (waarover binnenkort meer, dit vraagt een rapport, dat ging dus verdomme bijna fout vorige week :fearful:) dan truffels en LSD. Alhoewel die laatste nog op een ander niveau. LSD ben ik nog meer met training wheels, dus die zal wellicht in rangorde stijgen.

Qua visuele meest intense trips, DMT, 2CB, Keta, paddo's. LSD als eervolle contender.

Qua meest intense prettige hallucinaties:MDMA+MDA

Qua 'spacen' meest intense trips, MDMA+MDA, MDMA + keta, 6APB

Qua meest intense bad trip: MDMA+MDA+super skunk, wiet

DMT wil ik nog zeggen dat het altijd wat vreemd is om dat in lijstjes te zetten, aangezien je je niet high voelt maar je het meer als een 'shift' in reality ervaart, je voelt je basically mentaal nuchter, anders dan met de 'drugs' in de rest van het lijstje. Hoe vreemd dat ook mag klinken.Maar intens wel op 1 ja 😁
a
angeldus_tLid
01-01-2024, 00:00
#20
Meest intens tripmiddel vind ik zonder twijfel DXM, vind het de meest intense drug die ik ooit heb gedaan. Maar de siroop is walgelijk. Het leukste tripmiddel vind ik denk ik truffels of 3-meo-pcp. Moest DXM in pure vorm verkrijgbaar zijn zou het misschien ook een van favorieten zijn. Maar vind elke trip anders, dus vind het moeilijk om een aan te duiden als mijn favoriet. Ze kunnen allemaal leuk zijn op hun eigen manier.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."