Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMet welke drug hebben jullie de diepste/intenste trip beleefd? En/of wat vinden jullie gewoon het leukste tripmiddel, niet persé qua intentie?

Met welke drug hebben jullie de diepste/intenste trip beleefd? En/of wat vinden jullie gewoon het leukste tripmiddel, niet persé qua intentie?

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijdloos zei:
Bij mij was dat LSD, erg hoog gedoseerd het reportje moet hier ergens staan bij trip reorts.
Maar er zij nu zoveel psychedelica dat ik met mijn combinatie 25i-nbome + 2c-e-nboh + DOC , en wat lachgas mijn tv scherm niet eens meer kon zien door de visuals.

Sindsdien maak ik het wat minder bont kwa doseringen en combinaties.
Wel zo fijn om nog wat te kunnen zien en muziek / films te kunnen zien. Vooral animatie, laatst the corps beide nooit gezien en vond die geweldig tijdens een NBOme trip met 3-ho-pcp erbij.
Klik om te vergroten...
Indd qua psychedelica en bijhorende trips, was het bij mij ook vooral LSD en dan magic truffs. Geen enkele trip is ook identiteit, integendeel soms wereld van verschil, wat ook het mooie eraan is. DMT vb nooit gedaan omdat dat weer roken/inhaleren is, wat niet mijn ding is, puur qua overgevoeligheid blijkbaar n bijhorende misselijkheid. Nu heb je indd veel meer soorten. Die ene ervaring met 2FDCK was ook totaal anders en outstanding.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
AcidWarrior zei:
Yes Change is 50% DMT + MAO-remmer. Het puur roken kan wat oefening vragen ja, in mijn geval was dat vooral het vasthouden vd. rook. Maar je kan het ook in een joint roken.
Klik om te vergroten...
Ohnee dan ist niks voor mij, ben trouwens ook helemaal geen fan van wiet, omdat het roken en inhaleren enorm opgave was, was het effect het gewoon niet waard. Roken, snuiven en spuiten zijn hier eigenlijk not done. Een slikker dus🤣
T
Terror11jeLid
01-01-2024, 00:00
#3
LSD, heel veel zeer intrnse ervaringen mee. Niet allemaal even "gezellig", maar ook de duistere kant van lsd was leerzaam. Tegenwoordig ben ik er wat voorzichtiger mee en doe ik liever dmt. Wat me heel erg geholpen heeft, vooral om boos te durven zijn.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier ook een Changa fan. Niet om per se superhard op te trippen maar gewoon goed en kort! De afterglow ervan is ook fijn en dan na een korte pauze weer opnieuw. Maar het stinkt wel!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
P-LSD. JESUS CHRISTUS! ZWARTE GODIN DES DOODS!

(Afgelopen zomer, soort van)

Datura. Oh God! Heftig en toch geen reet aan.

(Twintig jaar terug)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."