#1
Indd qua psychedelica en bijhorende trips, was het bij mij ook vooral LSD en dan magic truffs. Geen enkele trip is ook identiteit, integendeel soms wereld van verschil, wat ook het mooie eraan is. DMT vb nooit gedaan omdat dat weer roken/inhaleren is, wat niet mijn ding is, puur qua overgevoeligheid blijkbaar n bijhorende misselijkheid. Nu heb je indd veel meer soorten. Die ene ervaring met 2FDCK was ook totaal anders en outstanding.Bij mij was dat LSD, erg hoog gedoseerd het reportje moet hier ergens staan bij trip reorts.
Maar er zij nu zoveel psychedelica dat ik met mijn combinatie 25i-nbome + 2c-e-nboh + DOC , en wat lachgas mijn tv scherm niet eens meer kon zien door de visuals.
Sindsdien maak ik het wat minder bont kwa doseringen en combinaties.
Wel zo fijn om nog wat te kunnen zien en muziek / films te kunnen zien. Vooral animatie, laatst the corps beide nooit gezien en vond die geweldig tijdens een NBOme trip met 3-ho-pcp erbij.