Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3 CMC

3 CMC

56 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
L
Lid 153047Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
3mmc vind ik echt niet op speed lijken. Heeeel ander soort energie. Ook veeeeel minder fysieke energie. Die dus bij 3-MMC nog geen kwart is van echte speed. Ook al neem je een hoge dosis. Ik ben gevoelig voor miet slapen na een stim. 2 puntjes speed en 20 wakker niet eten. Na 3-mmc sliep ik al na 10 uren ongeveer, eten kon als het moest.Geen benzo nodig behalve :stoned:
Het verschil tussen echte amfetamine (bv speed) en een sub-categorie van amfetamine.zoals 3mmc is qua gevoel voor mij iig totaal anders. Overduidelijk verschil. ik vind het dan, als je dan drugs wil noemen waar het op,lojkt eerder MDMA en Coke. Hoe hoger de dosis hoe meer mdma gevoel.



Een gram?? Mij god, ik had 300mg en dat is al erg veel! voelde m ook echt goed hoor! 1000mg maakt ne dood.😵
ik vond het ook toxicer aanvoelen als speed. 3-MMC trouwens ook.
Plus dat ik van 3-cmc zelfs slaperig werd al in de comedown.. 2 jointjes en ik sliep,als,een roosje. 🌹
Klik om te vergroten...
300mg is de juist dosis .
De Dunne is de specialist .
👍
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iedereen die 3-cmc een "betere"
(Wat wordt verstaan onder beter?)
Stim vindt dan 3-mmc heeft gewoon geen kennis van stims.
Ja, als je een veelvoud 3-cmc tov 3-mmc neemt dat het IETSIEPIETSIE in de buurt komt...

3-cmc is gewoon de gehandicapte versie van 3-mmc.
L
Lid 153047Lid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Iedereen die 3-cmc een "betere"
(Wat wordt verstaan onder beter?)
Stim vindt dan 3-mmc heeft gewoon geen kennis van stims.
Ja, als je een veelvoud 3-cmc tov 3-mmc neemt dat het IETSIEPIETSIE in de buurt komt...

3-cmc is gewoon de gehandicapte versie van 3-mmc.
Klik om te vergroten...
Klopt helemaal.
Alle RC zijn gehandicapten chemicaliën
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr. Digger zei:
Klopt helemaal.
Alle RC zijn gehandicapten chemicaliën
Klik om te vergroten...
Nee. Dat staat er ook niet.
3-cmc is er wel zo eentje.
1P-LSD is gewoon wel goed daarentegen als voorbeeld.
L
Lid 153047Lid
01-01-2024, 00:00
#5
1p LSD is een rc .

1 p LSD wordt in de lever omgezet in LSD 25
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mr. Digger zei:
1p LSD is een rc .

1 p LSD wordt in de lever omgezet in LSD 25
Klik om te vergroten...
1P-LSD is GEEN gehandicapte versie bedoelde ik offc. 😄
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
2 gram 3-cmc is natuurlijk veel te veel.
L
Lid 153047Lid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
2 gram 3-cmc is natuurlijk veel te veel.
Klik om te vergroten...
2g 3cmc inderdaad veel te veel ....
300mg is de goede dosis .
We gaan het wat minder gebruiken 😉.
This inderdaad heel toxisch 2gram .

Vriendelijke
Groeten. ..... uit het verre Virton Luxemburg
T
Thootje033Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi iedereen. Zou iemand mijn vraag kunnen beantwoorden. Ik heb reeds 3-cmc gekocht. Ik ben een 3-mmc gebruiker. Wat kan ik verwachten van 3-cmc? En ik hoorde dat het erg prikt in de neus. Klopt dat?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind het niet te vergelijken met 3-MMC, nog niet eens als slap aftreksel. Het duurt erg kort en ik moest hoog doseren om het effect te voelen. En het brand goed in je neus ja!

Eindoordeel; ik heb het restant weggegooid haha.
Hopelijk heb jij een leukere ervaring!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
Thootje033 zei:
Ik vind het niet tof.
Klik om te vergroten...
Jammer! Maar ik kan me er iets bij voorstellen haha
T
Thootje033Lid
01-01-2024, 00:00
#12
HappyMind zei:
Ik vind het niet te vergelijken met 3-MMC, nog niet eens als slap aftreksel. Het duurt erg kort en ik moest hoog doseren om het effect te voelen. En het brand goed in je neus ja!

Eindoordeel; ik heb het restant weggegooid haha.
Hopelijk heb jij een leukere ervaring!
Klik om te vergroten...
Ik heb net een dosering gelijk aan een normale 3-mmc dosering en ik snap wat je bedoeld. Ik vind het niet tof. Blijkt dus dat die designer drugs nog niet oke is. Bedankt voor de reactie👍🏻
L
Lid 153047Lid
01-01-2024, 00:00
#13
3cmc is de beste RC
Neem een gram en je gaat als een strakke rakker 🚀☢️☢️
( Of maximum 2 gram ) ,😂
L
Lid 153047Lid
01-01-2024, 00:00
#14
3 Mec en 3cmc is ook een goede combi
☢️🚀
Gaan miljaar !!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mr. Digger zei:
Graag had ik een levenslange BAN op dit forum .......
Klik om te vergroten...
Kunnen we regelen. Liever niet natuurlijk. Ben je serieus? Dan graag even per pb aanvragen bij mij, @Mezelf, grote wijze @Eik of onze allerliefste @Roze Olifant
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Kunnen we regelen. Liever niet natuurlijk. Ben je serieus? Dan graag even per pb aanvragen bij mij, @Mezelf, grote wijze @Eik of onze allerliefste @Roze Olifant
Klik om te vergroten...
En @StimsalaBanne, of is ze niet meer actief als mod?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snoozerboy🐱 zei:
Ga is dood.
Klik om te vergroten...
Een "forumdood" (lees: ban) heeft meneer digger al. Ik ga er even vanuit dat je hem niet echt doodwenst.

Rotjoch zei:
En @StimsalaBanne, of is ze niet meer actief als mod?
Klik om te vergroten...
Die is nog steeds mod maar, door persoonlijke omstandigheden al een tijdje lang minder actief.

Lijkt me nu tijd om dit topic even te sluiten. Volgens mij is er geen relevante discussie over drugs meer gaande :sweatsmile:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."