#1
300mg is de juist dosis .3mmc vind ik echt niet op speed lijken. Heeeel ander soort energie. Ook veeeeel minder fysieke energie. Die dus bij 3-MMC nog geen kwart is van echte speed. Ook al neem je een hoge dosis. Ik ben gevoelig voor miet slapen na een stim. 2 puntjes speed en 20 wakker niet eten. Na 3-mmc sliep ik al na 10 uren ongeveer, eten kon als het moest.Geen benzo nodig behalve
Het verschil tussen echte amfetamine (bv speed) en een sub-categorie van amfetamine.zoals 3mmc is qua gevoel voor mij iig totaal anders. Overduidelijk verschil. ik vind het dan, als je dan drugs wil noemen waar het op,lojkt eerder MDMA en Coke. Hoe hoger de dosis hoe meer mdma gevoel.
Een gram?? Mij god, ik had 300mg en dat is al erg veel! voelde m ook echt goed hoor! 1000mg maakt ne dood.😵
ik vond het ook toxicer aanvoelen als speed. 3-MMC trouwens ook.
Plus dat ik van 3-cmc zelfs slaperig werd al in de comedown.. 2 jointjes en ik sliep,als,een roosje. 🌹
De Dunne is de specialist .
👍
