#1
Er mag toch eens gelachen worden op dit forum he ?
Vriendelijke groeten .
🤡
Vriendelijke groeten .
🤡
Wat is precies de grap?Er mag toch eens gelachen worden op dit forum he ?
Vriendelijke groeten .
🤡
Ik kan een ton 3cmc in je ***** flikkeren waar het zonlicht nooit opkomt .
🔥🤪
🤭🤭🥳
De grap is de 3cmc 🎉Wat is precies de grap?
300mg is de juist dosis .3mmc vind ik echt niet op speed lijken. Heeeel ander soort energie. Ook veeeeel minder fysieke energie. Die dus bij 3-MMC nog geen kwart is van echte speed. Ook al neem je een hoge dosis. Ik ben gevoelig voor miet slapen na een stim. 2 puntjes speed en 20 wakker niet eten. Na 3-mmc sliep ik al na 10 uren ongeveer, eten kon als het moest.Geen benzo nodig behalve
Het verschil tussen echte amfetamine (bv speed) en een sub-categorie van amfetamine.zoals 3mmc is qua gevoel voor mij iig totaal anders. Overduidelijk verschil. ik vind het dan, als je dan drugs wil noemen waar het op,lojkt eerder MDMA en Coke. Hoe hoger de dosis hoe meer mdma gevoel.
Een gram?? Mij god, ik had 300mg en dat is al erg veel! voelde m ook echt goed hoor! 1000mg maakt ne dood.😵
ik vond het ook toxicer aanvoelen als speed. 3-MMC trouwens ook.
Plus dat ik van 3-cmc zelfs slaperig werd al in de comedown.. 2 jointjes en ik sliep,als,een roosje. 🌹
Klopt helemaal.Iedereen die 3-cmc een "betere"
(Wat wordt verstaan onder beter?)
Stim vindt dan 3-mmc heeft gewoon geen kennis van stims.
Ja, als je een veelvoud 3-cmc tov 3-mmc neemt dat het IETSIEPIETSIE in de buurt komt...
3-cmc is gewoon de gehandicapte versie van 3-mmc.
Nee. Dat staat er ook niet.Klopt helemaal.
Alle RC zijn gehandicapten chemicaliën
1P-LSD is GEEN gehandicapte versie bedoelde ik offc. 😄1p LSD is een rc .
1 p LSD wordt in de lever omgezet in LSD 25
2g 3cmc inderdaad veel te veel ....2 gram 3-cmc is natuurlijk veel te veel.
Oke kerel ..... Goed 😉1P-LSD is GEEN gehandicapte versie bedoelde ik offc. 😄
Deze lijst is wel heel voorzichtig natuurlijk want die doseringen zijn echt heeel laag gehouden...Moet ik sarcastisch opvatten? Gisteren had je je lolbroek of grapjurk aan namelijk 😜
Specialist zekersssss niet maar ik vond het pas leuk bij 200- 300mg 3-cmc en dat blijkt iig volgens psychonaut wiki….
Bekijk bijlage 39418
En geloof me mensen:2g 3cmc inderdaad veel te veel ....
300mg is de goede dosis .
We gaan het wat minder gebruiken 😉.
This inderdaad heel toxisch 2gram .
Vriendelijke
Groeten. ..... uit het verre Virton Luxemburg
Deze lijst is wel heel voorzichtig natuurlijk want die doseringen zijn echt heeel laag gehouden...
Het is minder potent als 3-mmc en 150 mg oraal is eerder een light common dan high
Yep , ..... gisteren sarcastisch en lolbroek.🥳Moet ik sarcastisch opvatten? Gisteren had je je lolbroek of grapjurk aan namelijk 😜
Specialist zekersssss niet maar ik vond het pas leuk bij 200- 300mg 3-cmc en dat blijkt iig volgens psychonaut wiki….
Bekijk bijlage 39418
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."