#1
Hoi iedereen. Zou iemand mijn vraag kunnen beantwoorden. Ik heb reeds 3-cmc gekocht. Ik ben een 3-mmc gebruiker. Wat kan ik verwachten van 3-cmc? En ik hoorde dat het erg prikt in de neus. Klopt dat?
Jammer! Maar ik kan me er iets bij voorstellen hahaIk vind het niet tof.
Ik heb net een dosering gelijk aan een normale 3-mmc dosering en ik snap wat je bedoeld. Ik vind het niet tof. Blijkt dus dat die designer drugs nog niet oke is. Bedankt voor de reactie👍🏻Ik vind het niet te vergelijken met 3-MMC, nog niet eens als slap aftreksel. Het duurt erg kort en ik moest hoog doseren om het effect te voelen. En het brand goed in je neus ja!
Eindoordeel; ik heb het restant weggegooid haha.
Hopelijk heb jij een leukere ervaring!
3cmc is de beste RC
Neem een gram en je gaat als een strakke rakker 🚀☢️☢️
( Of maximum 2 gram ) ,😂
3 Mec en 3cmc is ook een goede combi
☢️🚀
Gaan miljaar !!
Ben 30 jaar al veel gewend.Een voorbeeld hoe het dus niet moet... en als je 3cmc de beste RC vind ben je weinig gewend 😅.
Misschien moet je eens 2 gr. 3cmc in je mik gooien....Een voorbeeld hoe het dus niet moet... en als je 3cmc de beste RC vind ben je weinig gewend 😅.
3cmc is de beste RC
Neem een gram en je gaat als een strakke rakker 🚀☢️☢️
( Of maximum 2 gram ) ,😂
3 Mec en 3cmc is ook een goede combi
☢️🚀
Gaan miljaar !!
Hoewel we een drugsforum zijn waar iedereen zich veilig moet kunnen voelen om over (zijn) drugsgebruik te praten proberen ook bij te dragen aan harmreductie. Zou je daar voortaan een beetje aan willen denken? Wat je hier doet is eerder harm increasement...Misschien moet je eens 2 gr. 3cmc in je mik gooien....
👍🤣🥳
Misschien moet je eens 2 gr. 3cmc in je mik gooien....
👍🤣🥳
In de mik gooien wilt zeggen in je mond kappen .Ik wil wel eens 2 gram 3cmc versneden met een tonnetje kristalsuiker tegen jou mik gooien misschien dat je dan wel wakker word 🤓🤣🤡
3cmc is gewoon de gehandicapte versie van 3-mmcIedereen die 3-cmc een "betere"
(Wat wordt verstaan onder beter?)
Stim vindt dan 3-mmc heeft gewoon geen kennis van stims.
Ja, als je een veelvoud 3-cmc tov 3-mmc neemt dat het IETSIEPIETSIE in de buurt komt...
3-cmc is gewoon de gehandicapte versie van 3-mmc.
In de mik gooien wilt zeggen in je mond kappen .
Niet tegen je hoofd 😀.
/. Andere uitdrukking hier /
God wat een onzin praat jij zeg ik dacht dat ik daar goed in was.LSD is ook de gehandicapte vorm van Moederkoorn en ergotamine .
(daarbij ik ben ook gehandicapt ) 😂
Het schijnt volgens enkele leden en sommige internetpagina’s wel erg toxisch te zijn. Lang er tussen houden en niet té gek doseren. Ik zelf heb er niet veel verstand van.Yep , ..... gisteren sarcastisch en lolbroek.🥳
maar 1g of 2 g ( 3cmc ) ging er toch gemakkelijk op 1 nacht naar binnen.
( 2 weken geleden).
Op 1 jaar tijd ook veel weggegooid.
Maar ik ga een stuk minder 1g of 300 mg .
Heb een mg weegschaal aangeschaft.
( 0,001g,
Dus er zit verbetering in .
Eerst nog een paar feesten geven .
Het schijnt volgens enkele leden en sommige internetpagina’s wel erg toxisch te zijn. Lang er tussen houden en niet té gek doseren. Ik zelf heb er niet veel verstand van.
Ga is dood.Dank voor de vriendelijke reactie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."