#1
Owh, een workshop! Dacht even dat je gewoon op eigen houtje naar buiten was gegaan ofzo, lol!Workshop werd gegeven bij iemand thuis. Grote achtertuin! We waren met 15 man.
Owh, een workshop! Dacht even dat je gewoon op eigen houtje naar buiten was gegaan ofzo, lol!Workshop werd gegeven bij iemand thuis. Grote achtertuin! We waren met 15 man.
Nee die fase komt nu pasOwh, een workshop! Dacht even dat je gewoon op eigen houtje naar buiten was gegaan ofzo, lol!
Ik was laatst aan het trippen op 2C-E. Ben op een gegeven moment gaan wandelen in een parkje hier vlakbij en kreeg opeens spontaan het idee om in die vijver te springen. 'Why not?' vroeg ik me af. Heb het niet gedaan... m'n hoofd ging met me aan de haal en kwam met 1001 redenen om het niet te doen. Ik had gewoon moeten denken 'fuck it'. Ach, de winter is nog lang...Nee die fase komt nu pasals je de smaak te pakken hebt
![]()
Je hebt een heel scala aan op cocaïne gelijkende stimulanten, maar je vraagt naar 'minder riskante drugs dan cocaïne'. Daar vallen de middelen die jij nu noemt mijns inziens niet onder. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar graag hou ik dat ook zo.Zonet een artikel gelezen waarin ze op zoek gaan naar op cocaïne gelijkende drugs en daarin hexen en NEP aanraden. Iemand daarmee ervaring?
Je hebt een heel scala aan op cocaine gelijkende stimulanten, maar je vraagt naar 'minder riskante drugs dan cocaïne'. Daar vallen die middelen absoluut niet onder. Geen ervaring mee, maar graag hou ik dat ook zo.
Zonet een artikel gelezen waarin ze op zoek gaan naar op cocaïne gelijkende drugs en daarin hexen en NEP aanraden. Iemand daarmee ervaring?
Ik ben nu aan het microdoseren (of moet ik zeggen minidoseren) met 1P-LSD, een RC. Ik word er ligt euforisch, scherp en wazig tegelijk van, krijg zin om te dansen (beetje lastig op werk maar een beetje bouncen met je hoofd telt ook toch) en praten/vergaderen met collega’s gaat ook lekker. En het werkt vet lang (6-8 uur) en bijnemen doet niks tenzij je dubbel-upped.
Ik ga dit ook eens proberen dan. Er zijn echt weinig drugs die mij een goed gevoel geven. Cocaïne is de uitzondering. En dan nog enkel in combinatie met alcohol. Drugs die werken op serotonine geven mij ook trouwens niks van euforie. Onlangs 6-apb geprobeerd en ik kreeg er enkel een dwaze kop van. Dus vraag ik me af of het wel zin heeft om bijvoorbeeld eens xtc te proberen. Waarschijnlijk zal ik dan hetzelfde voorhebben?
Zit je überhaupt wel lekker in je vel? Waarom zoek je drugs die je een lekker gevoel geven?
Gebruik je medicijnen toevallig?Ik ga dit ook eens proberen dan. Er zijn echt weinig drugs die mij een goed gevoel geven. Cocaïne is de uitzondering. En dan nog enkel in combinatie met alcohol. Drugs die werken op serotonine geven mij ook trouwens niks van euforie. Onlangs 6-apb geprobeerd en ik kreeg er enkel een dwaze kop van. Dus vraag ik me af of het wel zin heeft om bijvoorbeeld eens xtc te proberen. Waarschijnlijk zal ik dan hetzelfde voorhebben?
Ik heb jarenlang ssri gebruikt, maar ben hiermee gestopt. Waarschijnlijk is dit de reden dat 6-apb en andere serotonine drugs niet werken bij mij.Gebruik je medicijnen toevallig?
Ik heb dit zonet besteld. Ik wil het ook nemen voor een goed gevoel en niet zozeer voor te trippen. Maar hoeveel raad je me dan aan om te nemen?Ik ben nu aan het microdoseren (of moet ik zeggen minidoseren) met 1P-LSD, een RC. Ik word er ligt euforisch, scherp en wazig tegelijk van, krijg zin om te dansen (beetje lastig op werk maar een beetje bouncen met je hoofd telt ook toch) en praten/vergaderen met collega’s gaat ook lekker. En het werkt vet lang (6-8 uur) en bijnemen doet niks tenzij je dubbel-upped.
Weet je wat ook dopamine verhoogt? Nieuwe muziek ontdekken. Je kan nu 3 maanden gratis Spotify testen dus ik heb een premium abbo genomen. Allemaal ouwe shit opnieuw opgezocht en letterlijk tientallen nieuwe bands ontdekt door suggesties te volgen.
Nieuwe muziek vinden en er van genieten maakt dopamine vrij, zo blijkt uit onderzoeken
https://www.psypost.org/2019/02/lis...brain-release-more-dopamine-study-finds-53059
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."