#1
Nja, niet per se deskundig maar e ervaren in ieder geval! Een verschrijving...Sorry, ik heb 1 enkel punt gelezen omdat je verder niks boeiends te vermelden had. Meneer de āervaringsdeskundigeā omdat je 6 jaar gebruikt, maakt het je nog geen deskundige. Maak dat de kat wijs.
Verder, genoeg tijd verspild aan jou, had ik wijselijk aan andere kunnen spenderen die niet zo in elkaar steken. De rest van je 5 tips zijn jouw mening, geen realiteit. Dus sorry donāt care donāt matter and donāt even bother.
āYou can't argue with stupidā luisterde ik maar naar mezelf voordat ik hier begon.
fijne avonds! Groeten aan thuis. š
Blijft niet slim om met iemand die ervaring heeft te discussiƫren.
Trouwens, nogmaals:
Het kan aan mij liggen dat ik het onderzoek niet goed begrip hoor! Zou je het gedeelte kunnen citeren waarin staat dat bewezen is dat ritalin een placebo effect heeft op volwassenen? Ik heb heel goed gezocht, maar kon het helaas niet vinden.