#1
Pluggen.
Onzin. Puur een vooroordeel. Houd niet van 3MMC in mijn neus en krijg ook meestal geen onwelkome praatkick (die ik wel van snuiven krijg).Mij lijkt het me misschien beter om te accepteren dat het wellicht wat uit de hand gelopen is zodra je met 3mmc in je poeperd zit maar wie ben ik.
Moet je ook zelf weten. Maar als we even heel eerlijk zijn is het niet zo dat van "het normale volk" die gewoon eens in de zoveel tijd drugs doet zonder er over na te denken, dat die ook middelen anaal inbrengen of wel?Onzin. Puur een vooroordeel. Houd niet van 3MMC in mijn neus en krijg ook meestal geen onwelkome praatkick (die ik wel van snuiven krijg).
Hangt ervanaf wie je bedoelt.Moet je ook zelf weten. Maar als we even heel eerlijk zijn is het niet zo dat van "het normale volk" die gewoon eens in de zoveel tijd drugs doet zonder er over na te denken, dat die ook middelen anaal inbrengen of wel?
Nee maar klinkt dat nou normaal?π€£Hangt ervanaf wie je bedoelt.
Er zullen zat Britse tieners zijn die vodka d.m.v
een tampon in hun arie tot zich nemen.
Anunnaki vind pluggen niet normaal, dus is het dat niet?Nee maar klinkt dat nou normaal?π€£
Voor mij is het allemaal hetzelfde.
Nee Anunnaki zegt dat niemand buiten de groep die fanatiek bezig is met drugs (dus voornamelijk mensen met een drugsprobleem) hun middelen anaal innemen.Anunnaki vind pluggen niet normaal, dus is het dat niet?
Rectale inname wordt vaak als gay gezien, er is een vooroordeel. Ik zou het zelf niet doen, maar ik moet bekennen dat ik dat vooroordeel in het verleden ook had. Nu begrijp ik het beter. Het is misschien niet gemaakt om dingen in te brengen (zoals je neus) maar het werkt goed, snel, en is minder schadelijk dan roken of snuiven.Anunnaki vind pluggen niet normaal, dus is het dat niet?
Gelukkig hebben we zulke enge mensen hier niet op het forum zeg!Nee Anunnaki zegt dat niemand buiten de groep die fanatiek bezig is met drugs (dus voornamelijk mensen met een drugsprobleem) hun middelen anaal innemen.
Het heeft er niks mee te maken dat ik het als gay zie.Rectale inname wordt vaak als gay gezien, er is een vooroordeel.
Gaat het niet om, gaat er om dat er maar gedaan word alsof het de normaalste gang van zaken is πGelukkig hebben we zulke enge mensen hier niet op het forum zeg!
Als je die zooi toch inneemt kun je maar beter een goede ROA gebruiken.Het heeft er niks mee te maken dat ik het als gay zie.
Het gaat er om dat je er alles aan doet om maar de negatieve effecten van je drugs te vermijden en zo ver gaat dat je het via je gat naar binnen brengt. Dan spreek je dus over een probleem maar blijkbaar mag je dat niet zeggen.
Dat zijn jouw woorden. Je mag alles zeggen, we zijn geen fascisten.blijkbaar mag je dat niet zeggen.
Dit kun je zeggen wanneer iemand 1x in de paar maanden een pilletje neemt wanneer dat ook nog daadwerkelijk nut heeft, maar die gaan dat dus nooit van hun leven doen.Als je die zooi toch inneemt kun je maar beter een goede ROA gebruiken.
Jij misschien niet...Dat zijn jouw woorden. Je mag alles zeggen, we zijn geen fascisten.
Kom Anunnaki, wel een beetje openstaan voor andere methodes. Sorry, deze moest ik even maken. Kus!Sorry hoor zal wel aan mij liggen maar als je al zo ver heen bent dat je het in je arie wilt steken waarom hou je het dan nog bij 3mmc π€£π€£π€£
Daar dacht ikzelf in eerste instantie niet aan, maar persoonlijk zou dit ook geen optie zijn, omdat ik 2j terug declofenac als zetpil voorgeschreven kreeg op spoed mbt nierkolieken en ik zΓ© dat ik wel gevoelige maag heb. Awel da pluggen van die zetpil werkte totaal niet, dat liep er vrijwel onmiddellijk, opgelost gewoon uitπ Nog paar x geprobeerd, maar telkens totale mislukking.Rectale inname wordt vaak als gay gezien, er is een vooroordeel. Ik zou het zelf niet doen, maar ik moet bekennen dat ik dat vooroordeel in het verleden ook had. Nu begrijp ik het beter. Het is misschien niet gemaakt om dingen in te brengen (zoals je neus) maar het werkt goed, snel, en is minder schadelijk dan roken of snuiven.
Dacht ik ook meteen, dat heb ik na een bepaalde inspanning. Ook zelf heb ik in rust, eerder een hoger gemiddelde hartslag in rust. Daar waar ik velen ken die in rust, tussen 50-60 bpm zitten en ik eerder vaak tussen 70-80 zit, met vooral lage 70. Maar in gezelschap, met wat stress, discussie, ongemakkelijk gevoel, stijgt deze ook snel. Wel schiet mijn hartslag snel en ferm de hoogte in bij vb lopen, snel fietsen, de trap opspurten, maar dat heeft letterlijk met geen conditie te maken.De hele dag 120 is echt niet gezond amigo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."