#1
Ah, wat fijn om te horen dat je je gezondheid zo hoog hebt zitten en je de verstandige beslissing neemt om de komende tijd….ga de komende tijd in ieder geval niks meer nemen van 4M of iets
oh, nevermindmisschien nog een keer in een capsule
Ah, wat fijn om te horen dat je je gezondheid zo hoog hebt zitten en je de verstandige beslissing neemt om de komende tijd….ga de komende tijd in ieder geval niks meer nemen van 4M of iets
oh, nevermindmisschien nog een keer in een capsule
4MMC is een erg schadelijke drug bij misbruik, wat er precies allemaal kan gebeuren weet niemand maar je bent hele belangrijke stoffen aan het uitputten in de hersenen dus als je na langdurig misbruik niet dood gaat dan houd je op zn minst wat permanents er aan over.En is het nog gevaarlijker of dodelijker als je al een aantal negatieve bijwerkingen ervaart?
4MMC is een erg schadelijke drug bij misbruik, wat er precies allemaal kan gebeuren weet niemand maar je bent hele belangrijke stoffen aan het uitputten in de hersenen dus als je na langdurig misbruik niet dood gaat dan houd je op zn minst wat permanents er aan over.
De bijwerkingen worden overigens in de loop van tijd steeds erger, net als bij veel andere middelen.
Mijn man en ik smeren labello om onze neusgaten tegen vervellen door poppers. Bij het snuiven kun je dat ook doen en zien of het helpt.Ik vroeg me af wanneer je elke dag iets minder dan een halve gram 4MMC snuift, hoe dodelijk/schadelijk dit is voor je, ik weet natuurlijk dat het slecht voor je is en dat je er zo snel mogelijk mee moet stoppen maar hoe schadelijk/dodelijk is het?
Ik heb sinds kort ook dat mijn neus aan de buitenkant begint te vervellen, kan dit ook hierdoor komen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."