Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Casrus zei: Geef het aan een vriend die je vertrouwt, of ruil/verkoop het. Of gooi het desnoods weg. Klik om te vergroten... Ik ga het in ieder geval niet meer binnen bereik van mezelf houden"
"Neo-Shulginist zei: In tegenstelling tot @GekkeHenkie0169 zou ik niet op basis van deze informatie van een oorzakelijk verband willen spreken. Het zou misschien kunnen, maar ik weet het niet. Klik om te vergroten... Ik deg ook niet dat dit is gebeurd, maar hoe hij het omschreven heeft is dit naar ‘mijn idee’ het meest aannemelijk van wat er gebeurd is, nee ik ben geen dokter en nee ik weet het niet zeker. Dit is alleen een aanname van wat er naar mijn idee gebeurd is"
"Travis777 zei: Als ik eenmaal aan de 4m begin, kan ik niet stoppen maar dan ook echt niet. Tering verslavende prut. Mee uit kijken als je verslavingsgevoelig bent Klik om te vergroten... Dat heb ik dus ook, ga de komende tijd in ieder geval niks meer nemen van 4M of iets, heel misschien nog een keer in een capsule op een feest, maar merk dat het snuiven te makkelijk is voor me"
"Dirkjan zei: Ah, wat fijn om te horen dat je je gezondheid zo hoog hebt zitten en je de verstandige beslissing neemt om de komende tijd…. oh, nevermind Klik om te vergroten... Ik denk dat ik het bij XTC hou de volgende keer, ben te bang dat ik terug ga vallen in 4MMC"
"Ik heb een sleutelpunt 3mmc en een sleutelpunt ketamine genomen 60 uur voor mijn operatie. Ook heb ik 6 dagen voor de operatie een jointje gerookt, de operatie gaat om 2 spuiten in mijn arm en geen complete narcose. Andere weekenden gebruik ik wel een stuk meer en weet niet of dit nog invloed heeft op de snelheid dat het mijn systeem uit gaat. Ik ga dit sowieso ook in het ziekenhuis zelf nog vertellen en het overleggen met de anesthesist. Ik vroeg me af of iemand hier iets over weet voor ik naar het ziekenhuis ga."
"Als ik hun kan bellen om de tijd (ga uit van 8.00 ‘s ochtend met de tijd die ik reken van gebruik) af te spreken zal ik het ook meteen doorgeven"
"Er zit namelijk best wat haast achter omdat mijn bot al 3.5 week gebroken is en weggezakt maar ook dit moet ik dan vragen aan de anesthesist wat meer risico’s heeft"
"Lezen en leren zei: En, dat had je waarschijnlijk zelf ook al wel bedacht, als je wacht op een operatie en je maakt je zorgen over de toestand van je borbreuk dan kun je maar beter even van de zooi afblijven. Klik om te vergroten... Ja klopt, dat heet helaas verslaafd zijn, ik had al expres niks meegenomen naar het festival maar kreeg het aangeboden en dacht er niet bij na"
"Torchic zei: Uit ervaring kan ik vertellen dat toen ik onder narcose moest en ik 40 of 48 uur (weet ik niet meer helemaal zeker) daarvoor voor het laatst 3-MMC gebruikt had het werd uitgesteld Better safe than sorry. Klik om te vergroten... Ik ga het meemaken, gezondheid op nummer één natuurlijk en als dat betekend dat hij verschoven moet worden was dat m’n eigen fout en heb ik het dan zelf gedaan"
"Ik vroeg me af wanneer je elke dag iets minder dan een halve gram 4MMC snuift, hoe dodelijk/schadelijk dit is voor je, ik weet natuurlijk dat het slecht voor je is en dat je er zo snel mogelijk mee moet stoppen maar hoe schadelijk/dodelijk is het? Ik heb sinds kort ook dat mijn neus aan de buitenkant begint te vervellen, kan dit ook hierdoor komen?"