#1
Klinkt als sterk serotoninetekort voor mij. Slechter zien is ook serotoninegerelateerd mijn weten.
Speed en MDMA samen jagen je serotonines er extra door.
Speed en MDMA samen jagen je serotonines er extra door.
Ik vind het inderdaad ook vreemd, want dit is echt voor het eerst dat het zo lang blijft. Vervuiling zou inderdaad kunnen. Ik zou het achteraf nog kunnen testen.MDMA en 2-cb samen laten mij al gaan als een raket, niet normaal. Speed daarbij lijkt me inderdaad een slecht idee.
Toch... Een reactie als deze is vreemd en lijkt me door vervuiling of extreem hoge doseringen te komen. Kan me wel voorstellen dat een mdma comedown tijdens een 2cb piek icm met speed echt verschrikkelijk is though. En dat dat kan resulteren in paniekaanvallen.
griep
Meh... Paniekaanvallen en nachtmerries lijken wel serotonine gerelateerd als ik kijk naar mijn eigen ervaring en die van mensen om me heen.Ja, dat kan ook nog. Coronatestje doen ook.
Speed was nasaal, maar eigenlijk neem ik dat (en vrienden) dit altijd in combinatie met drugs, 2cb was dus nieuw voor mij en heb ik perongeluk genomen omdat ik dacht dat het een 4f-pil was. Zijn dit soort combinaties af te raden? Ik merk dat ik eigenlijk altijd wel “te hard” gaHet kan ook niet altijd helemaal goed gaan. Lichaam heeft een flinke opdonder gehad met wellicht nog andere factoren waardoor het nu langer duurt.
Ik heb zelf bij 2-CB soms tijdens, maar vooral erna een erg ongemakkelijk buikgevoel. Dat blijft soms ook even aanhouden. Heb je de speed ook oraal genomen?
Speed met MDMA is sowieso al slecht plus 2cb ect..Speed was nasaal, maar eigenlijk neem ik dat (en vrienden) dit altijd in combinatie met drugs, 2cb was dus nieuw voor mij en heb ik perongeluk genomen omdat ik dacht dat het een 4f-pil was. Zijn dit soort combinaties af te raden? Ik merk dat ik eigenlijk altijd wel “te hard” ga
Onwijs bedankt voor je bericht, het doet me goed te horen dat er meer mensen zijn die dit herkennen en dat het ook weer weg gaat. Neemt niet weg dat het natuurlijk erg vervelend is dat je dit ook hebt meegemaakt!Hoi Snowwhite, ik heb ervaring met hoe jij je voelt. Ik heb het lang geleden gehad na 2c-i en vorig jaar door 3-mmc. Het gaat ook weer voorbij, het duurt ff. Het heet depersonalisatie/ derealisatie. Je blijft door onzekerheid van wat er met je kan zijn misschien malen of je niet iets beschadigd hebt, ik kan je met zekerheid geruststellen dat dit heus niet zo is. Je hebt gewoon een heftige ervaring gehad icm het feit dat je je al niet top voelde.
Ik raad je met nadruk aan om morgen te bellen met het spreekuur partydrugs. Je krijgt dan een gesprek met Gerard Alderliefste. Alles zal heel vertrouwelijk en oké afgehandeld worden. Ik heb er hele prettige ervaringen mee en mensen die ik eerder doorverwezen heb ook. Ze zijn gespecialiseerd in dit soort klachten en vaak zijn een of twee telefoongesprekjes genoeg om je binnen no time weer oke te voelen. Voorlopig even gezond eten, dagelijks ff een uurtje wandelen, een goed dag en nachtritme pakken en het allemaal “niet te serieus” nemen.
![]()
Landelijk medisch spreekuur partydrugs | Brijder
Heb je partydrugs gebruikt en heb je aanhoudende klachten? Via het landelijk medisch spreekuur partydrugs kun je medische uitleg en behandeling krijgen.www.brijder.nl
- Bel: 088 358 20 00
Combinatiegebruik brengt altijd extra risico's met zich mee. Maar ik ben echt de allerlaatste op het forum die daar heilig in is 😂Speed was nasaal, maar eigenlijk neem ik dat (en vrienden) dit altijd in combinatie met drugs, 2cb was dus nieuw voor mij en heb ik perongeluk genomen omdat ik dacht dat het een 4f-pil was. Zijn dit soort combinaties af te raden? Ik merk dat ik eigenlijk altijd wel “te hard” ga
drugsforum.nl
Deze klachten kunnen ook verklaard worden door gebruik van MDMA en speed. Of, en welke rol 2C-B daarin precies heeft gespeeld is verder lastig te zeggen. Wat je nu kunt doen is rust nemen en even uitzieken. Als je na twee weken nog klachten hebt dan zou je misschien naar de huisarts kunnen gaan.Hoi,
Ik heb afgelopen weekend tijdens NYE 1,5 2cb pil genomen gecombineerd met wat mdma, speed en ketamine. Tijdens het feest voelde ik me prima maar rond de ochtend begon ik me angstig en rillerig te voelen wat resulteerde in een paniekaanval.
Nu 4 dagen later voel ik me nog altijd verschrikkelijk, ik kan bijna geen eten binnenhouden en voel me telkens duizelig. M’n zicht lijkt te zijn afgenomen en ‘s nachts schrik ik zo’n 5 keer per nacht wakker van nachtmerries en paniekaanvallen.
Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt en heeft een tip? Moet ik naar de dokter of het gewoon uitzitten? Help!
ps. Ik gebruik vaker verschillende soorten drugs door elkaar alleen is 2cb vrij nieuw voor mij. Ik dacht in eerste instantie ook een xtc pil te hebben genomen maar omdat de pillen dezelfde kleur en vorm hadden zijn ze verwisseld.
Dat was 'm hahaSpoiler: oxidatieve stress![]()
Dat was 'm haha
Als we jou toch niet hadden...
En antioxidanten (zoals vitaminen C en E) zouden helpen om die vrije radicalen weer 'af te vangen' en zo dus de schade ietwat te beperken. Heb hier weleens een paper over gelezen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."