Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kibo3 zei: Het kan ook niet altijd helemaal goed gaan. Lichaam heeft een flinke opdonder gehad met wellicht nog andere factoren waardoor het nu langer duurt. Ik heb zelf bij 2-CB soms tijdens, maar vooral erna een erg ongemakkelijk buikgevoel. Dat blijft soms ook even aanhouden. Heb je de speed ook oraal genomen? Klik om te vergroten... Speed was nasaal, maar eigenlijk neem ik dat (en vrienden) dit altijd in combinatie met drugs, 2cb was dus nieuw voor mij en heb ik perongeluk genomen omdat ik dacht dat het een 4f-pil was. Zijn dit soort combinaties af te raden? Ik merk dat ik eigenlijk altijd wel âte hardâ ga"
"Dr. Paddo! zei: Hoi Snowwhite, ik heb ervaring met hoe jij je voelt. Ik heb het lang geleden gehad na 2c-i en vorig jaar door 3-mmc. Het gaat ook weer voorbij, het duurt ff. Het heet depersonalisatie/ derealisatie. Je blijft door onzekerheid van wat er met je kan zijn misschien malen of je niet iets beschadigd hebt, ik kan je met zekerheid geruststellen dat dit heus niet zo is. Je hebt gewoon een heftige ervaring gehad icm het feit dat je je al niet top voelde. Ik raad je met nadruk aan om morgen te bellen met het spreekuur partydrugs. Je krijgt dan een gesprek met Gerard Alderliefste. Alles zal heel vertrouwelijk en okĂ© afgehandeld worden. Ik heb er hele prettige ervaringen mee en mensen die ik eerder doorverwezen heb ook. Ze zijn gespecialiseerd in dit soort klachten en vaak zijn een of twee telefoongesprekjes genoeg om je binnen no time weer oke te voelen. Voorlopig even gezond eten, dagelijks ff een uurtje wandelen, een goed dag en nachtritme pakken en het allemaal âniet te serieusâ nemen. Landelijk medisch spreekuur partydrugs | Brijder Heb je partydrugs gebruikt en heb je aanhoudende klachten? Via het landelijk medisch spreekuur partydrugs kun je medische uitleg en behandeling krijgen. www.brijder.nl Bel: 088 358 20 00 Klik om te vergroten... Onwijs bedankt voor je bericht, het doet me goed te horen dat er meer mensen zijn die dit herkennen en dat het ook weer weg gaat. Neemt niet weg dat het natuurlijk erg vervelend is dat je dit ook hebt meegemaakt! Ik heb toevallig vanmiddag na wat googelen ook contact opgenomen met Brijder en een vragenlijst ingevuld om geplaatst te worden op een spreekuur. Ik was gelijk daarna wel een beetje bang toen ik zag dat er voornamelijk jongeren met verslaving worden behandeld en ik heb niet het idee dat dat bij mij aan de hand is. Maar het stelt me gerust te lezen dat alles goed wordt afgehandeld binnen 1 a 2 telefoontjes. Nogmaals bedankt!"
"Hoi, Ik heb afgelopen weekend tijdens NYE 1,5 2cb pil genomen gecombineerd met wat mdma, speed en ketamine. Tijdens het feest voelde ik me prima maar rond de ochtend begon ik me angstig en rillerig te voelen wat resulteerde in een paniekaanval. Nu 4 dagen later voel ik me nog altijd verschrikkelijk, ik kan bijna geen eten binnenhouden en voel me telkens duizelig. Mân zicht lijkt te zijn afgenomen en âs nachts schrik ik zoân 5 keer per nacht wakker van nachtmerries en paniekaanvallen. Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt en heeft een tip? Moet ik naar de dokter of het gewoon uitzitten? Help! ps. Ik gebruik vaker verschillende soorten drugs door elkaar alleen is 2cb vrij nieuw voor mij. Ik dacht in eerste instantie ook een xtc pil te hebben genomen maar omdat de pillen dezelfde kleur en vorm hadden zijn ze verwisseld."
"dupont zei: Waren je drugs getest? Wat waren de doseringen van ieder middel? Heb je er alcohol bij gedronken? Wat me verder voor nu logisch lijkt: goed eten, voldoende water drinken, buiten wandelen, afleiding zoeken. Klik om te vergroten... Ik heb de drugs niet getest, en ik heb van te voren wat champagne gedronken maar tijdens het gebruiken niet meer dan 1 biertje gedronken. Bedankt voor het advies en voortaan ga ik mân drugs altijd testen."
"dupont zei: MDMA en 2C-B is een vrij gangbare combinatie die men Nexus Flip noemt. MDMA en amfetamine plus alcohol is eerder waar 't 'm in zit bij TS, dat is een slechte combi. Klik om te vergroten... Speed, mdma en alcohol is een combi die ik al jaren gebruik en me wel eens een kater van heb maar nooit zoân lange als op dit moment het geval is. Laat ik als nieuw voornemen voor 2023 maar toevoegen dat ik voordat voorzichtiger om ga met deze combinaties."
"LucidLucy zei: MDMA en 2-cb samen laten mij al gaan als een raket, niet normaal. Speed daarbij lijkt me inderdaad een slecht idee. Toch... Een reactie als deze is vreemd en lijkt me door vervuiling of extreem hoge doseringen te komen. Kan me wel voorstellen dat een mdma comedown tijdens een 2cb piek icm met speed echt verschrikkelijk is though. En dat dat kan resulteren in paniekaanvallen. Klik om te vergroten... Ik vind het inderdaad ook vreemd, want dit is echt voor het eerst dat het zo lang blijft. Vervuiling zou inderdaad kunnen. Ik zou het achteraf nog kunnen testen."
"Thanks voor het meedenken allemaal! Ik was sowieso voor de kerst al een aantal weken ziek en op het moment heb ik veel grote deadlines boven mân hoofd hangen waar ik veel stress door ervaar. Dus het is zeker ook een zwak afweersysteem, in combinatie met stress en een nacht te hard gefeest. Nu dus verplicht aan de bank gekluisterd en echt even de rust nemen."