Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoelang was jullie langste binge ooit?

hoelang was jullie langste binge ooit?

46 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Echt apart dat je zelfs dan geen visuele hallucinaties hebt! Al zal het gewoon eten wel enorm schelen inderdaad, maar 5 nachten niet slapen... damn... Dan kun je mij opvegen waarschijnlijk.

Maar bij jou uit dat zich dus in auditieve hallucinaties... Heb die weleens op truffels gehad. Vreemd genoeg meerdere keren echt letterlijk verstaanbare Hollandse meezingers... Tot deze dag twijfel ik nog of hier verderop in de flat niet een André Hazes fan of zo woont die zijn radio aanheeft en waar ik dan op de een of andere manier met mijn triphoofd op in tune. Of dat het gewoon allemaal compleet verzonnen wordt door mijn hoofd, maar dat kan toch niet... Ik heb helemaal niets met die muziek en het was gewoon letterlijk van die gezapige zang die echt te verstaan was en een (wat knullige) betekenis had. Helaas weet ik niet meer wat er precies gezongen werd. Had het destijds op moeten schrijven.
Klik om te vergroten...

Ik heb na lang wakker te zijn op pep regelmatig muziek uit m’n douchekop horen komen (zoals @Perenijsje beschrijft). Ik had hier destijds zelfs een naam voor: Douchekop FM. 😅 De muziek had meestal niks te maken met wat ik zelf leuke muziek vond. Van zinloos radiozendergepraat, tot carnavalsmuziek, tot geluid van voetbalstadions (vuvuzela’s), tot de smurfen, soms klassiek (dan had ik geluk, want dat kan ik wel nog waarderen). Naarmate ik langer wakker was werden deze audio-effecten realistischer. Mijn max was drie of vier nachten en dan werd de muziek zo echt dat ik - ondanks dat ik rationeel nog heel goed wist dat dit hallucinaties door slaaptekort waren - de hele tijd mijn telefoon checkte om te kijken of YouTube of iets nou per ongeluk aanstond. 🤪

Visuele effecten waren over het algemeen subtieler en traden later op (kleuren, flitsen, rook zien, na heel erg lang wakker ook de welbekende schaduwmensen).

Ik heb nooit volledig bewust gebinged omdat ik dat zag zitten, of uit verslaving, alleen enkele keren omdat ik proefschriftdeadlines MOEST afhebben. Needless to say dat dit proces dus eindigde in langdurige burn-out en depressie. Nu doe ik dat nooit meer, moet er ook niet aan denken.

Maar voor Doucheradio FM was ik vrij gevoelig, het begin van deze hallu (in subtiele vorm) startte soms al na een nacht doorhalen, zelfde geldt voor hele subtiele visuele dingen zoals randjes om dingen heen zien.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doucheradio FM

geweldig goed hahah
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Ik heb na lang wakker te zijn op pep regelmatig muziek uit m’n douchekop horen komen
Roze Olifant zei:
voetbalstadions (vuvuzela’s),
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
:tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
:tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...

Ik was er zelf ook niet echt over te spreken. Even uit een oud Telegram-gesprek opgegraven:

3110BE2C-E2C9-49F8-B291-643127846EC1.jpeg
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
gelukkig zijn die dingen verboden inmiddels
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
robinjoo1 zei:
gelukkig zijn die dingen verboden inmiddels
Klik om te vergroten...

Daar heeft mijn brein duidelijk geen boodschap aan. :wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Roze Olifant ik weet dat het waarschijnlijk niet leuk was op het moment maar de woorden douchekop muziek en vuvuzela's was iets waar ik goed op ging.

Maar dat het niet leuk is weet je als je mijn psychose verhaal hebt gelezen. Ik had daadwerkelijk mensen in mijn kamer staan. Gelukkig bliezen die niet op vuvuzellas
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik hoorde vaak stemmen of deuren of iets dat je gewoon niet kon plaatsen wat het was.
Eerst kon ik makkelijk 2 dagen wakker zijn en dan pas begon het en nu is het al na 24 uur ofzo.
Nu gebruik ik sowieso geen stimulanten meer gelukkig.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik kan nog steeds makkelijk dik 48 uur wakker zijn op pyro's geen idee hoe en ik hoor niks vreemd af en toe wel wat vervagingen maar valt heel erg mee met wat ik hier allemaal lees
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
@Roze Olifant ik weet dat het waarschijnlijk niet leuk was op het moment maar de woorden douchekop muziek en vuvuzela's was iets waar ik goed op ging.

Maar dat het niet leuk is weet je als je mijn psychose verhaal hebt gelezen. Ik had daadwerkelijk mensen in mijn kamer staan. Gelukkig bliezen die niet op vuvuzellas
Klik om te vergroten...

Ik raad het niemand aan om zo lang wakker te blijven, het is namelijk hartstikke schadelijk voor je hersenen, maar ik vond het altijd wel grappig/intrigerend als ik van die weirde random hallucinaties kreeg. Maar ik ben denk ik van nature vrij ongevoelig voor psychose. Zelfs toen ik dus na drie/vier nachten wakker zijn mensen in m'n kamer zag staan (hele yogateams, een keer een Amerikaanse footballer, een puber die de afwas leek te doen in mijn huis (?) (helaas was mijn afwas toen niet echt gedaan...), en een keer een vrouw die ik aan een vriendin van toen beschreef als 'saaie tante', want zo zag ze er nog het meest uit, echt een suffe grijze muis), was ik nooit angstig. Ik ben nooit op het punt gekomen dat ik dacht: dit is echt, dus er was geen paranoia/angst. Ik kan me wel voorstellen dat het doodeng wordt als die scheidingslijn weg is. Jouw psychoseverhaal klonk echt heel creepy en zeker niet grappig.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
een puber die de afwas leek te doen in mijn huis (?) (helaas was mijn afwas toen niet echt gedaan...),
Klik om te vergroten...
🤣wat ben jij toch een geweldig mens. Iets wat eigenlijk best verdrietig is toch nog grappig maken.
Roze Olifant zei:
Ik ben nooit op het punt gekomen dat ik dacht: dit is echt, dus er was geen paranoia/angst. Ik kan me wel voorstellen dat het doodeng wordt als die scheidingslijn weg is. Jouw psychoseverhaal klonk echt heel creepy en zeker niet grappig.
Klik om te vergroten...
Nee, dat klopt. Ik ervaarde letterlijk doodsangsten. Daar speelt wel mee dat het een periode van maanden was van slaaptekort inclusief een flinke depressie. Dus het was een aanloop van omstandigheden. En in zo’n geval is het werkelijk doodeng. Je hebt echt geen idee wat je meemaakt en ik wens het mijn ergste vijand niet toe.
T
Tuinkabouter96_Lid
01-01-2024, 00:00
#12
8 dagen eutylone. Geen aanrader. Ben er nu een week vanaf, fysiek flinke ontwenning. Zie; met ongecontroleerd trillen en slapeloosheid. De slapeloosheid tijdens gebruik viel mee, nu is het horror. Een week lang op 20 uur slaap én nog geeft mijn lichaam geen slaap-signaal. Eerst wel kunnen slapen.. daarna 30 uur geen slaap, 3 uur geslapen, toen 74 uur wakker, 11 uur geslapen en nu weer 45 uur wakker. Mentaal geen cravings. Wil alleen dolgraag weten hoe het is om weer goed te slapen. Ohja.. ik hallucineer erdoor. Mocht ik wel in slaap vallen, zie ik een grote baksteen op me af komen :wink: . Ik blijf wel even van de middeltjes af. Genoeg fantasie in m’n brein voor de komende tijd. Haha.
Je zou kunnen zeggen.. dat ik een eigen onderzoek had gestart naar RC’s.. (zonder gein, blij dat ik ben gestopt!).
Extra informatie; ik heb ook een circadiane-slaapritme-stoornis. Ik zeg altijd maar zo; je kan niet falen op je ritme.. als je er geen hebt.. (bijzonder genoeg voel ik me mentaal nog best opgewekt). Normaal mag iedereen uit m’n buurt blijven als ik niet heb geslapen. Haha.

Afgelopen dagen gewoon (en dus zonder drugs) gaan viben op gekleurde lampen en fijne muziek, iets met het mezelf aangenaam maken. Dat maakt het wel beter.

Wist uiteraard van te voren de risico’s van rc’s, risico genomen. Gevolgen zijn voor mezelf. Wel een geval van; don’t try this at home.
> ik ga even tijdelijk over op slaappillen. (Uiteraard geen binge :wink: )
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Twee keer een dag of drie na methamphetamine IV.

De eerste keer (niet afgelopen december maar die daarvoor) zorgde ik tijdens niet zo goed voor mezelf en kreeg ik waanvoorstellingen waar ik niet in geloofde maar die wel doodeng waren. Kon mijn Bijbel niet eens lezen een paar dagen. Daarna kwam de vreselijke comedown. Die duurde dik een week.

De tweede keer (een maand of iets meer terug), ben ik drie dagen bij mijn date gebleven, hebben we gegeten en gedronken en de derde dag goed geslapen. Toen ik weer terugreed naar huis, was ik duidelijk nog WAPPIE, maar geen shadowperson te bekennen. De comedown was ook véél dragelijker.

Toch ben ik er een kleine week door beïnvloed.
Heb de tweede keer om een kleine dosis gevraagd dus dat kan ermee te maken hebben dat het allemaal niet zo heftig was.

Allebei de keren ging het ons om sex. De eerste keer had mijn gastheer een injectie erectiemiddel voor in mijn penis, de tweede keer wachtten we drie dagen tot mijn penis weer werkte.

Verder heeft hij o.a zijn levensverhaal verteld.

De tweede keer heb ik mijn (meth) urine opgespaard om hem later op te kunnen drinken, maar toen kwam mijn ex een week eerder thuis en heb ik alles door de plee gespoeld.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Langste wakke door drugs: 3 dagen, coke. Voelde me op zich niet slecht. Deed het ook wel aardig rustig aan maar ik had 5 gram en die heb ik wel opgemaakt. Heb een deel van de nachten wel in bed gelegen maar niet geslapen dus rustte wel wat uit. Ik ging vooral dingen horen, radiozenders die er niet waren, claxonnerende auto's en brandweerauto's in the verte.

Visuele hallucinaties heb ik wel eens gehad maar dat was op (ongeteste) coke tijdens gebruik. Fluoriserend groene stippen op de muur, fruitvliegjes in de kamer, en graffiti-achtige letters die door de kamer heen vlogen. En één keer een soort van zwart-roze bol ter grootte van een handbal die in de gang zweefde. Vraag me toch af wat ik toen naar binnen heb gewerkt 😳. Het was sowieso VEEL.

Oh, en op Ethylphenidate heb ik ook visuals gehad. Fluoriserende kleuren ook. Soort Neon-palmbomen zag ik toen in de zwarte rand van het beeldscherm van m'n laptop. Geloof 1 of 2 gram van weggewerkt alsof het coke was. Kater uit de hel ook de volgende dag, kon niets binnenhouden.

Langste wakker door abrupt te stoppen met coke en benzo's icm Moclobemide: iets van 8-9 dagen. Eindige in psychose. Het werd gedurende die week steeds weirder in m'n hoofd. Ik kon niet meer goed horen uit welke richtingen geluiden kwamen, bedacht van allerleid complottheorieën tegen mij, en kreeg ook een soort van Fight Club achtige mentale openbaring onderweg van werk naar huis in de auto. Ik had de controle niet meer over mijn denken. Heel eng allemaal, maar wat ik ook deed, slapen lukte niet dus het werd alleen maar erger. Uiteindelijk bij de crisisdienst beland en op allerlei downers gezet. Toen een paar dagen vrijwel alleen geslapen. Heeft heel lang geduurd voordat ik mezelf weer was.
U
User7374692Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoelang was jullie langste binge ooit? Ik denk die van mij 8 dagen 24/7 op 3mmc (met 2 nachtjes slaap)
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#16
a-PHP vapen. Ik zat net een week in de ziektewet en kwam toevallig op mijn pad. Dat kwam mijn herstel niet ten goede maar ik kreeg wel gewoon elke maand mijn loon.

Heb denk ik zo'n 3 maanden non stop door zitten stomen 😂

Wilde tijden. Wel echt een museum aan hulpmiddelen geknutseld ten behoeve van vapen. Ergonomische monitor arm met een spiritus brander was wel de besteIMG_20201229_122253_280.jpg
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nostalgie als ik door het album kijk. IMG_20210117_090305612.jpg
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#18
In bad vapen was wel luxe

Dropbox

www.dropbox.com www.dropbox.com
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#19
Langer dan 3 nachten wakker heb ik gelukkig nooit gehaald. Was ook op A-php en pihp vapen, en later wat 3-mmc en NEP erbij.

Was niet zo best toen 🥲
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben uiteraard in die 3 maanden wel 1x a 2x per week een halve dag het bewustzijn verloren op de bank. Nee als ik 3 maanden wakker was dan hadden de schaduwmensen me al lang mee genomen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."