Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen zin meer in feesten tijdens gebruik..

Geen zin meer in feesten tijdens gebruik..

21 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga regelmatig naar een festival of ander groot feest.

Zijn er nog meer mensen die hetzelfde doen en die na verloop van tijd gewoon er zat van zijn? Ik heb het gevoel dat bijnemen niet meer werkt. Je voelt wel dat je nog doorkan maar je geest zegt ik lig liever thuis in bed. Het stukje genieten ontbreekt dan ineens.

Moet ik gewoon minder bang zijn hogere doseringen nemen naar mate de dag verloopt?

Wellicht heeft iemand hier een nuttig antwoord op of niet🙂
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Duwd zei:
regelmatig
Klik om te vergroten...
Duwd zei:
bijnemen
Klik om te vergroten...
Langere pauzes nemen, later op de dag pas beginnen iets te nemen en lagere doses nemen.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Duwd zei:
Ik ga regelmatig naar een festival of ander groot feest.

Zijn er nog meer mensen die hetzelfde doen en die na verloop van tijd gewoon er zat van zijn? Ik heb het gevoel dat bijnemen niet meer werkt. Je voelt wel dat je nog doorkan maar je geest zegt ik lig liever thuis in bed. Het stukje genieten ontbreekt dan ineens.

Moet ik gewoon minder bang zijn hogere doseringen nemen naar mate de dag verloopt?

Wellicht heeft iemand hier een nuttig antwoord op of niet🙂
Klik om te vergroten...

Minder regelmatig gebruiken/naar feesten festivals gaan en minder grote doseringen nemen.

Hoe minder (en minder milligrammen) frequent je gebruikt hoe beter de drugs gaat werken over het algemeen.

Dit is de enige oplossing. Vaak en veel gebruiken gaat er alleen maar voor zorgen dat bijv. MDMA zijn werk steeds minder doet en je de “magie” steeds meer verliest, totdat het uiteindelijk niets meer doet en je er alleen ziek van gaat voelen.

Dit is echter een oplossing die vele niet willen horen of die teleurstellend is, maar het is helaas niet anders.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga je naar feesten om te gebruiken ?
Of ga je naar feesten omdat je de muziek/cultuur leuk vind ?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Duwd zei:
Ik ga regelmatig naar een festival of ander groot feest.

Zijn er nog meer mensen die hetzelfde doen en die na verloop van tijd gewoon er zat van zijn? Ik heb het gevoel dat bijnemen niet meer werkt. Je voelt wel dat je nog doorkan maar je geest zegt ik lig liever thuis in bed. Het stukje genieten ontbreekt dan ineens.

Moet ik gewoon minder bang zijn hogere doseringen nemen naar mate de dag verloopt?

Wellicht heeft iemand hier een nuttig antwoord op of niet🙂
Klik om te vergroten...
Zin moet je sowieso al hebben zonder drugs. Drugs maakt het als het goed is leuker maar bepaalt niet je motivatie.

En als je geen zin hebt blijf dan thuis!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien moet je aan je lichaam en geest denken ipv aan je portemonnee. Of gewoon niet gaan als het geen 100 euro waard is en je dat niet kan missen.
M
MondkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je U wordt oud.

😉
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cyndaquil zei:
Ga je naar feesten om te gebruiken ?
Of ga je naar feesten omdat je de muziek/cultuur leuk vind ?
Klik om te vergroten...
Het tweede uiteraard.

Maar zodra het allemaal wat uitwerkt en je moet nog een paar uur dan wordt ik een beetje duf en moe. Vandaar de vraag.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Duwd zei:
Het tweede uiteraard.

Maar zodra het allemaal wat uitwerkt en je moet nog een paar uur dan wordt ik een beetje duf en moe. Vandaar de vraag.
Klik om te vergroten...
Je moet toch niks?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Duwd zei:
Het tweede uiteraard.

Maar zodra het allemaal wat uitwerkt en je moet nog een paar uur dan wordt ik een beetje duf en moe. Vandaar de vraag.
Klik om te vergroten...
Dan ga je toch lekker naar huis?

Luisteren naar je lichaam is goud waard.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
ben je samen met mensen dat je denk dat je "moet" doorgaan oid ?
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Dan ga je toch lekker naar huis?

Luisteren naar je lichaam is goud waard.
Klik om te vergroten...
MR_CHIP zei:
ben je samen met mensen dat je denk dat je "moet" doorgaan oid ?
Klik om te vergroten...
T kost allemaal genoeg. Als ik ga ga ik voor de volle 100%.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Duwd zei:
T kost allemaal genoeg. Als ik ga ga ik voor de volle 100%.
Klik om te vergroten...
Als je met die instelling gaat dan krijg je bovenstaande problemen die jezelf beschrijft😉
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Duwd zei:
T kost allemaal genoeg. Als ik ga ga ik voor de volle 100%.
Klik om te vergroten...
Met die instelling eet ik mezelf ook altijd ziek bij de all you can eat buffet.

Ik bedoel, ik kán gewoon op tijd stoppen, lekker gegeten hebben en daarna ook nog een beetje fit en gezond zijn.

Maar nee... het kost me allemaal al genoeg, dus ga ik voor de volle 100%, dan maar ziek.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Duwd zei:
Het tweede uiteraard.

Maar zodra het allemaal wat uitwerkt en je moet nog een paar uur dan wordt ik een beetje duf en moe. Vandaar de vraag.
Klik om te vergroten...
En vandaar het antwoord: op het moment dat je er niks meer aan vindt, naar jezelf luisteren! Punt.

Echter, lijkt het mij, zo te lezen, goed dat je grenzen leert stellen. Maar wie ben ik om je dat te vertellen?

Het advies is al gegeven.
B
BearLid
01-01-2024, 00:00
#16
Torchic zei:
Als je met die instelling gaat dan krijg je bovenstaande problemen die jezelf beschrijft😉
Klik om te vergroten...
Mindless zei:
Met die instelling eet ik mezelf ook altijd ziek bij de all you can eat buffet.

Ik bedoel, ik kán gewoon op tijd stoppen, lekker gegeten hebben en daarna ook nog een beetje fit en gezond zijn.

Maar nee... het kost me allemaal al genoeg, dus ga ik voor de volle 100%, dan maar ziek.
Klik om te vergroten...
MetalGuy zei:
En vandaar het antwoord: op het moment dat je er niks meer aan vindt, naar jezelf luisteren! Punt.

Echter, lijkt het mij, zo te lezen, goed dat je grenzen leert stellen. Maar wie ben ik om je dat te vertellen?

Het advies is al gegeven.
Klik om te vergroten...

Ik neem aan dat jullie dat ook niet doen? Tegenwoordig 100+ euro betalen voor een festival en dan ook nog het vervoer. Laten we het niet hebben over de consumpties ter plaatse.

Dan ga je niet weg na een aantal uur omdat je je moe voelt. Als je het in de context van een all you can eat zet dan snap ik dat je niet voor de volle 100% gaat 😉😂
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Duwd zei:
Dan ga je niet weg na een aantal uur omdat je je moe voelt.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, je voorkomt dat je te vroeg moe wordt door overdosering en je brengt de eerste uren nuchter door, zodat je lekker van het hele duur betaalde feest kunt genieten 💡
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
^^
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Miraculeus zei:
Inderdaad, je voorkomt dat je te vroeg moe wordt door overdosering en je brengt de eerste uren nuchter door, zodat je lekker van het hele duur betaalde feest kunt genieten 💡
Klik om te vergroten...
Dit.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Duwd zei:
Ik neem aan dat jullie dat ook niet doen? Tegenwoordig 100+ euro betalen voor een festival en dan ook nog het vervoer. Laten we het niet hebben over de consumpties ter plaatse.

Dan ga je niet weg na een aantal uur omdat je je moe voelt. Als je het in de context van een all you can eat zet dan snap ik dat je niet voor de volle 100% gaat 😉😂
Klik om te vergroten...
Maar die consumpties zijn niet tot nauwelijks nodig, tenminste, als je het goed doet. 😁

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."