#1
Ik ga regelmatig naar een festival of ander groot feest.
Zijn er nog meer mensen die hetzelfde doen en die na verloop van tijd gewoon er zat van zijn? Ik heb het gevoel dat bijnemen niet meer werkt. Je voelt wel dat je nog doorkan maar je geest zegt ik lig liever thuis in bed. Het stukje genieten ontbreekt dan ineens.
Moet ik gewoon minder bang zijn hogere doseringen nemen naar mate de dag verloopt?
Wellicht heeft iemand hier een nuttig antwoord op of niet🙂
Zijn er nog meer mensen die hetzelfde doen en die na verloop van tijd gewoon er zat van zijn? Ik heb het gevoel dat bijnemen niet meer werkt. Je voelt wel dat je nog doorkan maar je geest zegt ik lig liever thuis in bed. Het stukje genieten ontbreekt dan ineens.
Moet ik gewoon minder bang zijn hogere doseringen nemen naar mate de dag verloopt?
Wellicht heeft iemand hier een nuttig antwoord op of niet🙂