#1
Misschien moet je aan je lichaam en geest denken ipv aan je portemonnee. Of gewoon niet gaan als het geen 100 euro waard is en je dat niet kan missen.
regelmatig
Langere pauzes nemen, later op de dag pas beginnen iets te nemen en lagere doses nemen.bijnemen
Ik ga regelmatig naar een festival of ander groot feest.
Zijn er nog meer mensen die hetzelfde doen en die na verloop van tijd gewoon er zat van zijn? Ik heb het gevoel dat bijnemen niet meer werkt. Je voelt wel dat je nog doorkan maar je geest zegt ik lig liever thuis in bed. Het stukje genieten ontbreekt dan ineens.
Moet ik gewoon minder bang zijn hogere doseringen nemen naar mate de dag verloopt?
Wellicht heeft iemand hier een nuttig antwoord op of niet🙂
Zin moet je sowieso al hebben zonder drugs. Drugs maakt het als het goed is leuker maar bepaalt niet je motivatie.Ik ga regelmatig naar een festival of ander groot feest.
Zijn er nog meer mensen die hetzelfde doen en die na verloop van tijd gewoon er zat van zijn? Ik heb het gevoel dat bijnemen niet meer werkt. Je voelt wel dat je nog doorkan maar je geest zegt ik lig liever thuis in bed. Het stukje genieten ontbreekt dan ineens.
Moet ik gewoon minder bang zijn hogere doseringen nemen naar mate de dag verloopt?
Wellicht heeft iemand hier een nuttig antwoord op of niet🙂
Het tweede uiteraard.Ga je naar feesten om te gebruiken ?
Of ga je naar feesten omdat je de muziek/cultuur leuk vind ?
Je moet toch niks?Het tweede uiteraard.
Maar zodra het allemaal wat uitwerkt en je moet nog een paar uur dan wordt ik een beetje duf en moe. Vandaar de vraag.
Dan ga je toch lekker naar huis?Het tweede uiteraard.
Maar zodra het allemaal wat uitwerkt en je moet nog een paar uur dan wordt ik een beetje duf en moe. Vandaar de vraag.
Dan ga je toch lekker naar huis?
Luisteren naar je lichaam is goud waard.
T kost allemaal genoeg. Als ik ga ga ik voor de volle 100%.ben je samen met mensen dat je denk dat je "moet" doorgaan oid ?
Als je met die instelling gaat dan krijg je bovenstaande problemen die jezelf beschrijft😉T kost allemaal genoeg. Als ik ga ga ik voor de volle 100%.
Met die instelling eet ik mezelf ook altijd ziek bij de all you can eat buffet.T kost allemaal genoeg. Als ik ga ga ik voor de volle 100%.
En vandaar het antwoord: op het moment dat je er niks meer aan vindt, naar jezelf luisteren! Punt.Het tweede uiteraard.
Maar zodra het allemaal wat uitwerkt en je moet nog een paar uur dan wordt ik een beetje duf en moe. Vandaar de vraag.
Als je met die instelling gaat dan krijg je bovenstaande problemen die jezelf beschrijft😉
Met die instelling eet ik mezelf ook altijd ziek bij de all you can eat buffet.
Ik bedoel, ik kán gewoon op tijd stoppen, lekker gegeten hebben en daarna ook nog een beetje fit en gezond zijn.
Maar nee... het kost me allemaal al genoeg, dus ga ik voor de volle 100%, dan maar ziek.
En vandaar het antwoord: op het moment dat je er niks meer aan vindt, naar jezelf luisteren! Punt.
Echter, lijkt het mij, zo te lezen, goed dat je grenzen leert stellen. Maar wie ben ik om je dat te vertellen?
Het advies is al gegeven.
Inderdaad, je voorkomt dat je te vroeg moe wordt door overdosering en je brengt de eerste uren nuchter door, zodat je lekker van het hele duur betaalde feest kunt genieten 💡Dan ga je niet weg na een aantal uur omdat je je moe voelt.
Dit.Inderdaad, je voorkomt dat je te vroeg moe wordt door overdosering en je brengt de eerste uren nuchter door, zodat je lekker van het hele duur betaalde feest kunt genieten 💡
Maar die consumpties zijn niet tot nauwelijks nodig, tenminste, als je het goed doet. 😁Ik neem aan dat jullie dat ook niet doen? Tegenwoordig 100+ euro betalen voor een festival en dan ook nog het vervoer. Laten we het niet hebben over de consumpties ter plaatse.
Dan ga je niet weg na een aantal uur omdat je je moe voelt. Als je het in de context van een all you can eat zet dan snap ik dat je niet voor de volle 100% gaat 😉😂
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."