#1
Op bongcleaner zit best veel marge. Je kan beter gewoon een fles isopropylalcohol kopen. Kost een tientje per liter. Ik weet verder niet hoe skeer je bent, maar dat zou toch wel een acceptabele prijs moeten zijn.
Ik steek ze gewoon onderstebove in de vaatwasser, komt er netjes en droog uit. Ik klooide vroeger zelf met bongcleaners, weken,,schudden. Tot ik besefte hoe makkelijk het is, goedkoop en je hebt er zelf geen werk aan.
Mag ik hier op inpikken om te vragen hoe je de classic houten vaporgenie schoon krijgt? Plakt van residue en roet, geeft een nare smaak.
Mag ik hier op inpikken om te vragen hoe je de classic houten vaporgenie schoon krijgt? Plakt van residue en roet, geeft een nare smaak.
Ik heb dus de Glass, maar weet dat @Mezelf de houten versie heeft, misschien weet die antwoord?![]()

Bedankt voor het advies, maar denk hem gewoon weg te gooien en een nieuwe te halen. Zit vol roet en heb er van alles mee gevaped. Van DMT naar crack naar pyros naar meth. Vieze smaak geeft het.Ikzelf gebruik tegenwoordig dit :
Bekijk bijlage 51378
Maar als je eenmaal een vieze smaak er in hebt ( vooral verbrande of oude pyro soorten) dan zal je die blijven houden ben ik bang
Na ELKE vape avondje schoonmaken dus vooral preventief is het enige dat helpt. Als het er eenmaal inzit dat ben ik bang dat geur er niet of nauwlijks uit te krijgen is. Ben dan ook heel voorzichtig in wat ik er mee vape haha... mijnes wordt alleen nog maar voor 5meoDMt, DMT,of OPCE gebruikt eigenlijk.
Edit: aan de andere kant met veel geduld en werk zal je daarentegen wel het meeste weg kunnen krijgen ... (Maar blijft hout natuurlijk dus schoonmaakmiddelen zijn wat beperkt meteen)
Ja ik ken het hoor.. Ik heb tijdje terug nieuw gekregen omdat andere ook een beetje misbruikt was zeg maar uiteindelijk. Maar daar is dus alleen DMT, 5-MEO-DMT en OPCE mee gevaped en bij ieder een eigen pad en bij iedere 1 (soms 2x gebruik) zo goed mogelijk schoonmaken want stiekem blijft alleen in het schroefdraad al heel vaakl veel aanslag achter. Of eens stiekem kristallen van dees of geen van de vorige keer hahaBedankt voor het advies, maar denk hem gewoon weg te gooien en een nieuwe te halen. Zit vol roet en heb er van alles mee gevaped. Van DMT naar crack naar pyros naar meth. Vieze smaak geeft het.
Ja die schroefdraad zit helemaal scheef zelfs 😮💨Ja ik ken het hoor.. Ik heb tijdje terug nieuw gekregen omdat andere ook een beetje misbruikt was zeg maar uiteindelijk. Maar daar is dus alleen DMT, 5-MEO-DMT en OPCE mee gevaped en bij ieder een eigen pad en bij iedere 1 (soms 2x gebruik) zo goed mogelijk schoonmaken want stiekem blijft alleen in het schroefdraad al heel vaakl veel aanslag achter. Of eens stiekem kristallen van dees of geen van de vorige keer haha

Heb dat ook gebruikt, en ook brandspiritus. Helemaal schoon is het tot nu toe niet geworden, maar ga ermee verder.Ik gebruik gewoon 70% alcohol ketonatus, klein laagje in het pijpje, even laten weken en afspoelen met heet water. Mochten er nog vlekken opzitten brand ik die altijd weg met een torch. Zien er dan altijd weer gloednieuw uit
Torch/gasbrander gebruiken op de vlekken die er niet uit willen!! Brand het zo schoonHeb dat ook gebruikt, en ook brandspiritus. Helemaal schoon is het tot nu toe niet geworden, maar ga ermee verder.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."