#1
Ik kocht altijd de goedkoopste base pijpjes voor 1 euro bij een smartshop, meestal een stuk of 5 ofzo. En als ze dan vies waaren, gooide ik ze weg.
Ik steek ze gewoon onderstebove in de vaatwasser, komt er netjes en droog uit. Ik klooide vroeger zelf met bongcleaners, weken,,schudden. Tot ik besefte hoe makkelijk het is, goedkoop en je hebt er zelf geen werk aan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."