Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWang kapot gebeten xtc

Wang kapot gebeten xtc

32 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LolaliteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal ik heb afgelopen zaterdag een festival gehad waarbij ik xtc heb gebruik en mijn hele wang kapot gebeten heb. Nu 3 dagen later heb ik er nog last, van kan amper lachen het irriteert brand prikt en kan amper eten, heeft iemand er een oplossing tegen dat het sneller geneest of minder pijn doet? Alvast bedankt.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je al pijnstillers als paracetamol geprobeerd?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou dit even lezen:
www.thuisarts.nl

Ik heb pijn in mijn mond

www.thuisarts.nl www.thuisarts.nl

Lolalite zei:
ik heb afgelopen zaterdag een festival gehad waarbij ik xtc heb gebruik en mijn hele wang kapot gebeten heb.
Klik om te vergroten...
Hoe is dit gebeurd? Teveel genomen?
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je mond spoelen met een zoutoplossing, Volgende keer magnesium nemen en kritisch kijken naar je dosering van afgelopen zaterdag want het was te hoog. Pijnstiller en verder gezond en gevarieerd eten duhh.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
De pen is van je zus zei:
Je mond spoelen met een zoutoplossing
Klik om te vergroten...
Als je open wonden hebt gaat dit enorm pijn doen
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
OtherShore zei:
Als je open wonden hebt gaat dit enorm pijn doen
Klik om te vergroten...
'Embrace' de pijn!
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#7
OtherShore zei:
Als je open wonden hebt gaat dit enorm pijn doen
Klik om te vergroten...
Als het gaat ontsteken gaat het nog meer pijn doen.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Het gaat vanzelf over. Dit is gewoon het gevolg van MDMA 🤣🤣🤣
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vitamine C schijnt te werken aan mondgenezing. Ter voorkoming 's ochtends een magnesium pil, Hierdoor ga je minder kaakschaatsen. Waarschijnlijk heb je ook wel teveel genomen.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dick_van_Leeuwen zei:
Vitamine C schijnt te werken aan mondgenezing. Ter voorkoming 's ochtends een magnesium pil, Hierdoor ga je minder kaakschaatsen. Waarschijnlijk heb je ook wel teveel genomen.
Klik om te vergroten...
Kaakschaatsen is niet perse een teken dat je teveel hebt ingenomen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
N3K0 zei:
Kaakschaatsen is niet perse een teken dat je teveel hebt ingenomen.
Klik om te vergroten...
Klopt! Ik ben er ook extreem gevoelig voor op welke dosering dan ook. Bij mdma, maar ook bij andere stimulanten zoals speed of 3-mmc.
Slik ook dagelijks magnesium en voor een festival nog extra.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeehond zei:
Klopt! Ik ben er ook extreem gevoelig voor op welke dosering dan ook. Bij mdma, maar ook bij andere stimulanten zoals speed of 3-mmc.
Slik ook dagelijks magnesium en voor een festival nog extra.
Klik om te vergroten...
Same same.

Ik heb het soms ook bij biertjes drinken 🤣
Gelukkig niet altijd.

Ik slikte eigenlijk is nooit niks vantevoren. (magnesium dan ofzo)

Maar werkt dat echt?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voor nu valt er weinig aan te doen dan wachten tot het genezen is.

Voor een volgende keer;
Let op of je niet teveel neemt, hoe meer je neemt hoe groter de kans is op dit soort dingen.

Ook het nemen van magnesium nemen helpt.

Verder zorg ik dat ik gewoon altijd een kauwgompje of iets in mn mond heb dit te voorkomen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#14
N3K0 zei:
Maar werkt dat echt?
Klik om te vergroten...
Geen idee. Maar ik loop vrijwel dagelijks hard en dan is wat extra magnesium op mijn leeftijd prima. Door dagelijks magnesium te slikken bouw je een spiegel op.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lolalite zei:
Hoi allemaal ik heb afgelopen zaterdag een festival gehad waarbij ik xtc heb gebruik en mijn hele wang kapot gebeten heb. Nu 3 dagen later heb ik er nog last, van kan amper lachen het irriteert brand prikt en kan amper eten, heeft iemand er een oplossing tegen dat het sneller geneest of minder pijn doet? Alvast bedankt.
Klik om te vergroten...
434x840.jpg

(Nee ik word niet gesponsord)
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Bekijk bijlage 53531

(Nee ik word niet gesponsord)
Klik om te vergroten...
Precies, die heb ik ook dankzij jou en werkt heel goed en verzachtend 😍

Zit standaard in de tas naar elk feest of festival 🤩
Samen met stickervellen met hartjes ❤️
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Geen idee. Maar ik loop vrijwel dagelijks hard en dan is wat extra magnesium op mijn leeftijd prima. Door dagelijks magnesium te slikken bouw je een spiegel op.
Klik om te vergroten...
Hou oud ben jij dan als ik vragen mag?

On topic: een beetje spoelen met sterke drank zoals slivovic. Dat ontsmet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeehond zei:
Precies, die heb ik ook dankzij jou en werkt heel goed en verzachtend 😍

Zit standaard in de tas naar elk feest of festival 🤩
Samen met stickervellen met hartjes 🤩
Klik om te vergroten...
Super dat 'ie bij jou ook zo bevalt! Voelt lekker aan hè, als je mond droog begint te worden.

Echt gek, had er de laatste keer 6-APB niet eens bij stilgestaan dat ik hem had staan. Maar ik zat de hele tijd fruit te eten en daardoor bleef mijn mond goed vochtig denk ik.

Edit:

Haha stickervellen met hartjes! That sounds like you! :wink: :blush:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeehond zei:
Echt heeeeeel oud, 54.
Maar voel me jong (dat zeg je alleen als je ouder bent 😅).
Klik om te vergroten...
Shit, ik begin daar ook al mee.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#20
Natozlato zei:
Hou oud ben jij dan als ik vragen mag?

On topic: een beetje spoelen met sterke drank zoals slivovic. Dat ontsmet.
Klik om te vergroten...
Echt heeeeeel oud, 54.
Maar voel me jong (dat zeg je alleen als je ouder bent 😅).

Oh ja, voor zover relevant. Pas op m’n 50e eerste xtc pilletje, dus geen ervaring vanaf jonge leeftijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."