#1
Thx namens mij en mijn neus voor de info guys.
Mn neus krijgt wel momenteel spontaan honger van dit topic 👃😅😂
Mn neus krijgt wel momenteel spontaan honger van dit topic 👃😅😂
Thx😊Okay, ik ben het niet helemaal eens met @Ulixes want ik vind je grappen vaak wel leuk @yiazmat (zegt ook iets over mij)
Ok snap je punt, voor mij persoonlijk veranderen die emojis de zin wel want gebruik sws wel veel emojis maar vaak zet k het ook juist zo neer zodat je kan zien dat k gwn aant ouwehoeren ben en je t niet te serieus opvat terwijl k het eigk gwn lollig bedoelmaar voor mij is er een grens bereikt als je tegen een mod, die je steeds netjes en vriendelijk benadert, zegt ‘Ik zou uzelf wel even een ban geven’. Dat gaat me te ver. Een paar emojis veranderen niet meteen de inhoud van die zin.
Maar ist zo erg dan dat k af en toe te snel iets post in mn enthousiasme zonder te kijken of er een andere soortgelijke post bestaat? Of mis k iets belangrijkers. Laat gerust weten als dat zo is👍Ik zou ook een onderscheid maken tussen wat @Mevrouw Pløp van mens tot mens tegen je zegt en wat ze in haar rol als mod zegt. Dat zijn twee verschillende dingen namelijk. Feit is dat je steeds de regels overtreedt en daar is voor zover ik weet coulant mee omgegaan.
Ok ik snap je punt, had k mss even anders moeten verwoorden, doelde op een specefiek topic maar t hele principe ervam komt wel vaker voor, voorbeeld:Één opmerking in je bericht hierboven vond ik tenenkrommend:
Hier leg je dus de verantwoordelijkheid voor jouw onverantwoorde gebruik deels bij anderen neer.
drugsforum.nl
Fair enough: k hou gwn van humor en ja sorry kan soms best flauw zijn😅Ik heb trouwens wel gemengde gevoelens, want ik vind je een aardige kerel en ik heb waardering voor de leuke manier waarop je op berichten reageert. Maar het houdt een keer op
Dit werkt nog beter als je het op een warn bordje doet, vooral bij stoffen die vocht aantrekken zoals coke. 30 sec in de magnetron of een heet strijkijzer op het bordje zetten voordat je je spul er op gooit. Junkie life hacks 😄.hey vroeg me af, zelf doe k altijd met een pasje goed fijnhakken voor k mn lijntjes maak, je ziet dan nog wel wat brokjes maar alleen hele kleintjes tegen poeder aan. en met grotere brokken of kristal maak ik het eerst altijd fijn door te pletten en tijdens t pletten beetje heen en weer te halen en schraap de resten met pasje eraf. daarna weer verder zoals in begin genoemd.
maar punt vd vraag is is dat wel de juiste techniek of is het hoe fijner hoe beter of kan je juist beter wat meer duidelijke korreltjes ertussenin hebben. punt is wat is het meest efficient hierin?
Je gedrag wordt met elke post kinderachtiger. Gedraag je gewoon en luister naar een mod, die zijn er niet voor niets. Daarnaast zijn je grapjes, imho, bijna nooit grappig.Dus een lolletje gaat te ver maar een ban om niks niet? Kan je verwachten toch na zon actie, anderen zouden worden boos worden of denken doei kep geen zin in een zon site, ik maak gwn mn comeback met humor, niks mis mee toch😉
Kep idd niet de hele post erbij gepakt en volledig geanalyseerd maar maakt t niet minder waar, maar goed bij deze dan:
@yiazmat, je bent meerdere malen aangesproken op het openen van topics ipv de zoekfunctie te gebruiken,
Idd helemaal waar
laatst op het randje van vragen naar productieprocessen (zag ik gister pas).
Onzin (corrigeer me gerust als k iets mis)
Je vraagt advies over 100.000 dingen maar doet daar vervolgens niks mee,
Onzin (doe er genoeg mee vraag t tenslotte niet voor niks, dat t niet altijd is wat je wil horen of dat k een ander gelijk geef betekend mss dat die persoon dan ook echt gelijk had. Of als je me mss iets niet hebt zien doen of niet doen betekend ook niet dat t niet gebeurd)
draait meestal uit op onverantwoord drugsgebruik. Waarom vraag je dan advies?
Hangt af van de vraag, bv mijn a-phip topic van tijdje terug vroeg ik naar de veiligste manieren om het te doen en aub niet met antwoorden te komen van doe gwn niet en mn echte vragen te vermijden, nou 3x raden wat er geantwoord word 90% vd tijd. Dat soort antwoorden zorgt namelijk juist voor onverantwoord gebruik want als k gwn de antwoorden kreeg waar k naar vrieg kan je de schade minimaliseren
Of als k een heel ander voorbeeld geef en we t mss hebben over topics waar veel gebruik of hoge doseringen ter sprake komen heb k al uitgelegd dat k mezelf op meerdere gebieden vaak check of k nog mn eigen controle heb en qua doseringen is gwn mn tolerantie, en dan bedoel k mn natuurlijke tolerantie, natuurlijk tolerantieverhoging door gebruik telt ook zeker mee maar ben nou eenmaal zo gebouwd, iig qua uppers 😅
Of het stoer gedrag is (niet toegestaan), getroll (niet toegestaan) of dat het je gewoon echt niks kan schelen of je naar de klote gaat of een keer dood neervalt, geen idee.
zou sws ni eens weten stoer over wat dus nee, getroll ook nee (heb al vaak aangegeven niet alleen in t gebruik geïnteresseerd te zijn maar ook alles eromheen ofwel de kennis erover vind k ook interessant)
En of t me boeit dood neer te vallen, denk dat k die niet eens uit hoef te leggen
Vervolgens dit topic. Mensen aanzetten tot ronduit gevaarlijk drugsgebruik.
Ook onzin, ging letterlijk over maar 1 middel en 1 dosis wat maar 1x per jaar relevant is, veiliger kan bijna niet. Dit is letterlijk een drugsforum als dat al niet mag wat dan wel. Bestaan tenslotte toch ook drankspelletjes, vond t zelf een grappig idee en vind je t niks doe je t gwn niet, vind je t wel lachen dan heb k iemand op een geinig idee gebracht en een toekomstige leuke dag bezorgd.
Na overleg met de andere mods krijg je een ban van een week. Ik hoop dat je in die week na gaat denken hoe je het hier anders gaat doen.
conclusie: als we de feiten van de onzin scheiden houden we over teveel topics, niet altijd eens zijn over adviezen en een hier en daar een lolletje
Rede voor een ban? Zeg jij t maar😉
En nogmaals no hard feelings naar wie ook hier maar je wilde details dus bij deze 😋👍
Is ondertussen bekend dat hij de zoekfunctie nooit gebruikt 🤣Dit ding werkt best goed!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."