Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe fijn maak je je poeder?

hoe fijn maak je je poeder?

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je doet het prima @yiazmat . Ik plette het alleen altijd wel de eerste keer in het zakje, anders vliegt alles weer rond in de kamer.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aii, nog ff klein vervolgvraagje, wat voor zakje zou je dat in moeten doen dan? Zelfs met die bewaarzakjes blijft er altijd wel iets aan de randen kleven en dan stop je t er gwn in, kan me voorstellen als je t zakje gebruikt om in te crushen dat t helemaal overal in de randen blijft hangen (als t zakje al heel blijft) drm doe k meestal grotere stukken open maar voorzichtig met mn hand eromheen voor t wegspringen en de kleinere stukken gwn pletten, en ofc alleen de dosis die k plan te gebruiken. Ideetjes wat voor zakjes geschikt zouden zijn?
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bankpapier. Daar blijft niets aan kleven. En daarna in een zakje
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruik 2 kaarten. Pletten met ene , met 2e van eerste doen 💁‍♀️
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aii thx guys😁👍
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#6
@yiazmat : je kreeg de opmerking al, en waarschuwing als ik me niet vergis… probeer je topics in 1 topic te openen….
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#7
No worries deze was er nog niet, iemand had (post#7) iets gepost van een soortgelijk topic maar andere vraag, dus kep dit keer op gelet en net ook paar gemaakt en eerst gecheckt of ze al bestonden dus ook nu ben ik braaf geweest 😜
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gwn in het plastic zakje waar het al in zit, niet te moeilijk doen kerel :tongueout:
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Grip zakje dichtlaten en met de achterkant van een lepel het pletten en kapot drukken.

Tijdens het maken van lijntjes met een pasje nog iets fijner maken door te hakken met het pasje.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Thx namens mij en mijn neus voor de info guys.
Mn neus krijgt wel momenteel spontaan honger van dit topic 👃😅😂
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#11
hey vroeg me af, zelf doe k altijd met een pasje goed fijnhakken voor k mn lijntjes maak, je ziet dan nog wel wat brokjes maar alleen hele kleintjes tegen poeder aan. en met grotere brokken of kristal maak ik het eerst altijd fijn door te pletten en tijdens t pletten beetje heen en weer te halen en schraap de resten met pasje eraf. daarna weer verder zoals in begin genoemd.
maar punt vd vraag is is dat wel de juiste techniek of is het hoe fijner hoe beter of kan je juist beter wat meer duidelijke korreltjes ertussenin hebben. punt is wat is het meest efficient hierin?
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weet niet of het efficiënt is maar in films zag ik dat ze poeder altijd met een scheermes fijn sneden. Zelf gebruik ik dubbel edge Gilette mesjes om het fijn te krijgen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."