#1
hoe vaak wordt de 3-MMC nog gebruikt? Nederland zal je vermoorden. Blijf aub met je handen van mensen ik heb er zelf ook problemen mee. Gelukkig zit ik in een therapiecentrum. Beterschap Groetjes uit Duitsland ❤️
Ik gebruik nu ongeveer 6 maanden elke dag.. ik heb wel eens eerder gehad dat ik begon te trillen omdat mijn spieren dan strak stonden, maar het is sinds deze week gewoon non stop.Wat is al een tijdje gebruiken?
Ik neem aan dat je het dagelijks neemt dan is trillen toch een normaal neveneffect.
Betekent dat je een zware last legt op jou lichaam.
Teken dat je beter stopt met gebruiken
Ik gebruik nu ongeveer 6 maanden elke dag.. ik heb wel eens eerder gehad dat ik begon te trillen omdat mijn spieren dan strak stonden, maar het is sinds deze week gewoon non stop.
Hmm ik heb het even doorgelezen, maar sommige dingen herken ik wel..
Misschien ook even naar je omgeving kijken.Het gaat momenteel super slecht met me, ik was zondag een hele dag clean met behulp van mijn beste vriend, aan het einde van de dag werd het super zwaar en kreeg ik een grote breakdown en ben weer flink gaan gebruiken, heb sinds zondag ook maar 6 uur geslapen denk ik…
Ik weet niet meer wat ik moet doen
Ik ben gestopt bij Tactus en ben nu ingeschreven bij de yeswecan kliniekHeb je contact gehad met Tactus? Misschien even aan de bel trekken zodat er vaart wordt gemaakt met de intake en behandeling.
K heb een klinische behandeling bij tactus en iriszorg gehad het waard!!Hoii ik gebruik al een tijdje 3mmc, maar sinds vorige week begonnen mijn handen heel heftig te trillen, en sinds gister mijn hele lichaam.
het is sinds dien ook niet meer gestopt, ook niet als ik bij nam..
Weet iemand waardoor ik zo tril?
Het is misschien niet verstandig om nu zonder begeleiding te stoppen. Maar als de ernst van de situatie bekend is dan is er misschien meer mogelijk.Hmm ik heb het even doorgelezen, maar sommige dingen herken ik wel..
Ik heb mij ook ingeschreven bij een behandeling van Tactus, maar het wordt gewoon zwaar als ik niet gebruik..
Dit is allemaal wel zorgelijk hoor. Het zou me erg verbazen als ze je zo op de wachtlijst laten staan.ik heb sinds dit weekend allemaal wondjes op mijn gezicht en het begin nu ook op mijn armen, benen en buik..
Klopt ik wordt waarschijnlijk ook “voorgetrokken” aangezien ik dus al een half jaar elke dag gebruik..Het is misschien niet verstandig om nu zonder begeleiding te stoppen. Maar als de ernst van de situatie bekend is dan is er misschien meer mogelijk.
Ik heb ook je andere topic gelezen:
Dit is allemaal wel zorgelijk hoor. Het zou me erg verbazen als ze je zo op de wachtlijst laten staan.
Ben je van plan om nu verdere stappen te ondernemen of wacht je even af?Klopt ik wordt waarschijnlijk ook “voorgetrokken” aangezien ik dus al een half jaar elke dag gebruik..
Ik wacht het een beetje af, ik vind het namelijk echt super spannend.. de stap om mij in te schrijven voor een behandeling was ook al super eng..Ben je van plan om nu verdere stappen te ondernemen of wacht je even af?
Kun je bij iemand in je omgeving terecht?Ik wacht het een beetje af, ik vind het namelijk echt super spannend.. de stap om mij in te schrijven voor een behandeling was ook al super eng..
Ja mijn beste vriendin weet van mijn situatie af en bij haar kan ik wel terechtKun je bij iemand in je omgeving terecht?
Ik weet niet genoeg van je situatie af en ik ben geen arts, maar je situatie klinkt potentieel gevaarlijk. Er gebeuren heftige dingen met je lichaam. Je kunt een aantal voor de hand liggende dingen doen: gebruik minderen of in ieder geval constant houden; gezond eten en drinken ook als je geen honger of dorst hebt; zorgen dat je rust krijgt. Maar goed bedoelde adviezen zijn geen vervanging voor professionele hulp.Ja mijn beste vriendin weet van mijn situatie af en bij haar kan ik wel terecht
Ja, ik sta nu zelf op een punt dat ik ook realiseer dat ik hulp nodig heb, toch vind ik het verschrikkelijk eng. Ik zit dus al in therapie en heb die mevrouw dus laatst alles eerlijk opgebiecht en toen ging mijn beste vriendin ook mee om mij te helpen, ook heeft ze geholpen om het tegen mijn ouders te zeggen..Ik weet niet genoeg van je situatie af en ik ben geen arts, maar je situatie klinkt potentieel gevaarlijk. Er gebeuren heftige dingen met je lichaam. Je kunt een aantal voor de hand liggende dingen doen: gebruik minderen of in ieder geval constant houden; gezond eten en drinken ook als je geen honger of dorst hebt; zorgen dat je rust krijgt. Maar goed bedoelde adviezen zijn geen vervanging voor professionele hulp.
Is het een idee om dit met je vriendin te bespreken? Misschien kun je bijvoorbeeld samen naar de huisarts gaan?
Ja, ik sta nu zelf op een punt dat ik ook realiseer dat ik hulp nodig heb, toch vind ik het verschrikkelijk eng. Ik zit dus al in therapie en heb die mevrouw dus laatst alles eerlijk opgebiecht en toen ging mijn beste vriendin ook mee om mij te helpen, ook heeft ze geholpen om het tegen mijn ouders te zeggen..
nu heb ik over 2 weken een intake bij Tactus, maar zoals ik al zei vind ik het zo eng..
Heel begrijpelijk hoor. Voor mij was het ook een grote stap om hulp te zoeken. Gebruiken (met alle nadelen van dien) wordt toch een soort normaal. Het was super confronterend om hier met een buitenstaander over te praten. Ik voelde zoveel schaamte. Maar nu voel ik me dankzij alle hulp toch een stuk beter.zoals ik al zei vind ik het zo eng..
Ik schaam me er ook gewoon heel erg voor, omdat heel veel vrienden van me wel eens drugs gebruiken maar niemand weet dat ik er zoveel last van heb, ik hoop dat de Tactus behandeling mij gaat helpenHeel begrijpelijk hoor. Voor mij was het ook een grote stap om hulp te zoeken. Gebruiken (met alle nadelen van dien) wordt toch een soort normaal. Het was super confronterend om hier met een buitenstaander over te praten. Ik voelde zoveel schaamte. Maar nu voel ik me dankzij alle hulp toch een stuk beter.
Als je verslaafd bent is er ook een soort tweestrijd gaande: ergens wil je stoppen en ergens ook niet. Het was voor mij een enorme uitdaging om hier overheen te stappen, hoewel ik eigenlijk dondersgoed wist dat stoppen de enige optie was.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."