Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs noob in search for sitter

Drugs noob in search for sitter

82 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Ik dacht dat jr het over de handcréme had 🤦‍♂️
Klik om te vergroten...
Was dat het niet dan? Ik snap het niet….
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niel zei:
Was dat het niet dan? Ik snap het niet….
Klik om te vergroten...
Nee, blijkbaar niet haha.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Niet Invullen Voor Een Ander.

De allereerste les die ik kreeg bij m'n eerste sales baantje en ik gebruik 'm nog steeds. Blijft je hele leven relevant.
Klik om te vergroten...
En ik kreeg als les van m’n vader; assumption is the mother of all fuck ups… waarom schrijf je Nivea? Je gaat ervan uit dat ik begrijp wat dat is? En nu impliceer je dat ik als persoon irrelevant ben? Kan je duidelijk zijn? Want ik denk dat ik het verkeerd begrijp.. Thanks.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geneesmiddel zei:
Kijk nog eens goed 😉
Klik om te vergroten...
MSc maar ik zie het echt niet 🥹🥹🥹🥹
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
DoeMaarDieMaar zei:
@Niel Denk er ook even over na om zelf ook wat onderzoek te doen.

Ervaren gebruikers van XTC gaan uit van een dosis van 1-1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Dat is voor iemand van 70 kilo één pil van 70-105 mg MDMA. Beginnende gebruikers kunnen beter met een halve dosis beginnen. Een dosering is alleen te berekenen als je je pil hebt laten testen: alleen dan weet je hoeveel MDMA er ongeveer in je pil zit. Uitgebreidere informatie hierover kun je krijgen via een testservice. Kijk hier voor adressen van testservices.

Ik zou herdoseren even achterwege laten. Ikzelf heb ook de laatste keer supplementen erbij genomen en ik had de volgende dag nergens last van. Zie
hier
En hou een periode van tenminste 3 maanden aan voor de volgende trip. Veel plezier!
Klik om te vergroten...
Ik zou niet per se beginnen met een halve dosis maar niet meer dan die 1-1,5 kilo voor de 1e keer is fine.

Verder doe ik zelf liever drugs met mensen die ik een beetje ken en vertrouw wel eigenlijk...
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
100 ervaren gebruiker
1000 badass junkie
10.000 drugsforum koning
100.000 maybe someday
Klik om te vergroten...
THANKS! Maar ik was eerst nog newbie… 🤷🏻‍♀️


DoeMaarDieMaar zei:
@Niel Denk er ook even over na om zelf ook wat onderzoek te doen.

Ervaren gebruikers van XTC gaan uit van een dosis van 1-1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Dat is voor iemand van 70 kilo één pil van 70-105 mg MDMA. Beginnende gebruikers kunnen beter met een halve dosis beginnen. Een dosering is alleen te berekenen als je je pil hebt laten testen: alleen dan weet je hoeveel MDMA er ongeveer in je pil zit. Uitgebreidere informatie hierover kun je krijgen via een testservice. Kijk hier voor adressen van testservices.

Ik zou herdoseren even achterwege laten. Ikzelf heb ook de laatste keer supplementen erbij genomen en ik had de volgende dag nergens last van. Zie
hier
En hou een periode van tenminste 3 maanden aan voor de volgende trip. Veel plezier!
Klik om te vergroten...
Dank je wel.. heb k veel aan! 🙏🏽🤎

CuriousExplorer zei:
Nee, blijkbaar niet haha.
Klik om te vergroten...
maar wat dan? @Geneesmiddel zegt dat ik goed moet kijken.… ik snap niets.. maar m’n oprechte excuses als het iets betekenisvols is..


Geneesmiddel zei:
Kijk nog eens goed 😉
Klik om te vergroten...
tell me pls…..🙏🏽😇
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geneesmiddel zei:
Kijk nog eens goed 😉
Klik om te vergroten...
Als jij weet wat er bedoeld wordt, het me vertelt en het echt obvious is, krijg je van mij een bloemetje. Of iets anders dat je wil 😂 muv handelingen in natura 😌
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niel zei:
Als jij weet wat er bedoeld wordt, het me vertelt en het echt obvious is, krijg je van mij een bloemetje. Of iets anders dat je wil 😂 muv handelingen in natura 😌
Klik om te vergroten...
Laatste poging. Jij stelt dat je goede vrienden niet zou kunnen vragen om mee te doen met een "my first MDMA feest/ gebruik". Jouw citaat: "not ganna happen". Fred geeft vervolgens aan dat deze vrienden dat beter zelf kunnen aangeven. NIVEA dus. Ik heb zelf LTS zwakstroom, dus in theorie kan ik nog naast zitten.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niel zei:
Als jij weet wat er bedoeld wordt, het me vertelt en het echt obvious is, krijg je van mij een bloemetje. Of iets anders dat je wil 😂 muv handelingen in natura 😌
Klik om te vergroten...
Als je het niet begrijpt na de uitleg van @SneeuwStorm dan stuur je me een privébericht en dan ga ik er twee alinea's over schrijven. Maar dan wil ik dat bloemetje ook echt! 😄
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kast.
Niel: “hier moet ik mijzelf op laten jagen”.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Ooh echt?


Kan iemand eens een volledige lijst posten dan?
@Roze Olifant
@Mezelf


🤣🤣


**Ik haat het als @HappyMind gelijkt heeft namelijk. 😝
Klik om te vergroten...
je begint met newbie ja dus happymind heeft gelijk... Ergens op het forum is die lijst maar kan ik zo niet even snel vinden
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mezelf zei:
je begint met newbie ja dus happymind heeft gelijk... Ergens op het forum is die lijst maar kan ik zo niet even snel vinden
Klik om te vergroten...
@ljuv heeft de lijst al gepost hahaha Ik wou zeggen ik had dit al eens opgezocht.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
Verder doe ik zelf liever drugs met mensen die ik een beetje ken en vertrouw wel eigenlijk...
Klik om te vergroten...
^^^ Erg belangrijk, zeker voor een eerste keer experimenteren met een voor jou nog onbekende substantie.
S
SpiegtigeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Whahaha, wat een ontzettend toeval, gelukkig geen newbie meer nu 😎
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tijdloos zei:
Sinds de forum update ; sinds dit Xeno pakket er is zover ik weet. Al een tijdje dus nu..
Klik om te vergroten...
Stelletje xenofoben…
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spiegtige zei:
Maar kan een admin niet even m'n status aanpassen, ik voel me een gewaardeerd, ervaren, belezen, reagerend lid met een flinke gebruikershistorie.
Newbie past niet bij me 🤣
Klik om te vergroten...
nope en toen je dit bericht plaatste ging je status / post count naar 25 '

'Experimenterende gebruiker'​

Grats :)
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Na dit bericht ben je in geen newbie meer, gefeliciteerd met je nieuwe status.

Wat helpt is om je voor 99% procent bezig te houden met onzin topics, daar wordt je heel Drugsforum-ervaren van ...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zijn er echt mensen die daarop geilen? Wat een losers. Hoe bedoel je 20.000+ likes?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Zijn er echt mensen die daarop geilen? Wat een losers. Hoe bedoel je 20.000+ likes?
Klik om te vergroten...
Vind het ook jammer dat dat verandert is, het was eerst zo dat in heel onzin je post count niet meetelt. Stuk beter/ eerlijker vond ik zelf. Alleen mods kregen wel een post count daar en in [Private/Mededingingen] mods/administratie only gedeelte.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Oh echt? Dat wist ik niet eens. Sinds wanneer is dit veranderd?
Klik om te vergroten...
Sinds de forum update ; sinds dit Xeno pakket er is zover ik weet. Al een tijdje dus nu..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."