#1
Was dat het niet dan? Ik snap het niet….Ik dacht dat jr het over de handcréme had 🤦♂️
Was dat het niet dan? Ik snap het niet….Ik dacht dat jr het over de handcréme had 🤦♂️
Nee, blijkbaar niet haha.Was dat het niet dan? Ik snap het niet….
En ik kreeg als les van m’n vader; assumption is the mother of all fuck ups… waarom schrijf je Nivea? Je gaat ervan uit dat ik begrijp wat dat is? En nu impliceer je dat ik als persoon irrelevant ben? Kan je duidelijk zijn? Want ik denk dat ik het verkeerd begrijp.. Thanks.Niet Invullen Voor Een Ander.
De allereerste les die ik kreeg bij m'n eerste sales baantje en ik gebruik 'm nog steeds. Blijft je hele leven relevant.
MSc maar ik zie het echt niet 🥹🥹🥹🥹Kijk nog eens goed 😉
Ik zou niet per se beginnen met een halve dosis maar niet meer dan die 1-1,5 kilo voor de 1e keer is fine.@Niel Denk er ook even over na om zelf ook wat onderzoek te doen.
Ervaren gebruikers van XTC gaan uit van een dosis van 1-1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Dat is voor iemand van 70 kilo één pil van 70-105 mg MDMA. Beginnende gebruikers kunnen beter met een halve dosis beginnen. Een dosering is alleen te berekenen als je je pil hebt laten testen: alleen dan weet je hoeveel MDMA er ongeveer in je pil zit. Uitgebreidere informatie hierover kun je krijgen via een testservice. Kijk hier voor adressen van testservices.
Ik zou herdoseren even achterwege laten. Ikzelf heb ook de laatste keer supplementen erbij genomen en ik had de volgende dag nergens last van. Zie
hier
En hou een periode van tenminste 3 maanden aan voor de volgende trip. Veel plezier!
THANKS! Maar ik was eerst nog newbie… 🤷🏻♀️100 ervaren gebruiker
1000 badass junkie
10.000 drugsforum koning
100.000 maybe someday
Dank je wel.. heb k veel aan! 🙏🏽🤎@Niel Denk er ook even over na om zelf ook wat onderzoek te doen.
Ervaren gebruikers van XTC gaan uit van een dosis van 1-1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Dat is voor iemand van 70 kilo één pil van 70-105 mg MDMA. Beginnende gebruikers kunnen beter met een halve dosis beginnen. Een dosering is alleen te berekenen als je je pil hebt laten testen: alleen dan weet je hoeveel MDMA er ongeveer in je pil zit. Uitgebreidere informatie hierover kun je krijgen via een testservice. Kijk hier voor adressen van testservices.
Ik zou herdoseren even achterwege laten. Ikzelf heb ook de laatste keer supplementen erbij genomen en ik had de volgende dag nergens last van. Zie
hier
En hou een periode van tenminste 3 maanden aan voor de volgende trip. Veel plezier!
maar wat dan? @Geneesmiddel zegt dat ik goed moet kijken.… ik snap niets.. maar m’n oprechte excuses als het iets betekenisvols is..Nee, blijkbaar niet haha.
tell me pls…..🙏🏽😇Kijk nog eens goed 😉
Als jij weet wat er bedoeld wordt, het me vertelt en het echt obvious is, krijg je van mij een bloemetje. Of iets anders dat je wil 😂 muv handelingen in natura 😌Kijk nog eens goed 😉
Laatste poging. Jij stelt dat je goede vrienden niet zou kunnen vragen om mee te doen met een "my first MDMA feest/ gebruik". Jouw citaat: "not ganna happen". Fred geeft vervolgens aan dat deze vrienden dat beter zelf kunnen aangeven. NIVEA dus. Ik heb zelf LTS zwakstroom, dus in theorie kan ik nog naast zitten.Als jij weet wat er bedoeld wordt, het me vertelt en het echt obvious is, krijg je van mij een bloemetje. Of iets anders dat je wil 😂 muv handelingen in natura 😌
Als je het niet begrijpt na de uitleg van @SneeuwStorm dan stuur je me een privébericht en dan ga ik er twee alinea's over schrijven. Maar dan wil ik dat bloemetje ook echt! 😄Als jij weet wat er bedoeld wordt, het me vertelt en het echt obvious is, krijg je van mij een bloemetje. Of iets anders dat je wil 😂 muv handelingen in natura 😌
je begint met newbie ja dus happymind heeft gelijk... Ergens op het forum is die lijst maar kan ik zo niet even snel vindenOoh echt?
Kan iemand eens een volledige lijst posten dan?
@Roze Olifant
@Mezelf
🤣🤣
**Ik haat het als @HappyMind gelijkt heeft namelijk. 😝
@ljuv heeft de lijst al gepost hahaha Ik wou zeggen ik had dit al eens opgezocht.je begint met newbie ja dus happymind heeft gelijk... Ergens op het forum is die lijst maar kan ik zo niet even snel vinden
^^^ Erg belangrijk, zeker voor een eerste keer experimenteren met een voor jou nog onbekende substantie.Verder doe ik zelf liever drugs met mensen die ik een beetje ken en vertrouw wel eigenlijk...
Stelletje xenofoben…Sinds de forum update ; sinds dit Xeno pakket er is zover ik weet. Al een tijdje dus nu..
nope en toen je dit bericht plaatste ging je status / post count naar 25 'Maar kan een admin niet even m'n status aanpassen, ik voel me een gewaardeerd, ervaren, belezen, reagerend lid met een flinke gebruikershistorie.
Newbie past niet bij me 🤣
Vind het ook jammer dat dat verandert is, het was eerst zo dat in heel onzin je post count niet meetelt. Stuk beter/ eerlijker vond ik zelf. Alleen mods kregen wel een post count daar en in [Private/Mededingingen] mods/administratie only gedeelte.Zijn er echt mensen die daarop geilen? Wat een losers. Hoe bedoel je 20.000+ likes?
Sinds de forum update ; sinds dit Xeno pakket er is zover ik weet. Al een tijdje dus nu..Oh echt? Dat wist ik niet eens. Sinds wanneer is dit veranderd?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."