Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoppen met bijnemen en gaan slapen (help)

Stoppen met bijnemen en gaan slapen (help)

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MondkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zal het hier nog eens zeggen, het beste wat je nu kunt doen is met je ogen dicht liggen en de probeer je gedachtes rustig te houden. Ga dan ook geen muziek luisteren. Probeer ook je spieren te ontspannen.
G
Gebruiker10923Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi..
Ik trapte er weer in, lekker 3 mmc gebruikt en fijn kunnen schoonmaken en opruimen, het bleef alleen niet bij 1 of 2 sleutelpuntjes. Ik moet morgen redelijk vroeg op en heb net nov iets genomen. Heb nu de drugs zo ver mogelijk weg gelegd en moet nu even m’n best doen om te gaan slapen. Heb al een melatonine pil genomen, maar twijfel of dat gaat werken. Heeft iemand tips, al is het maar klein beetje motivatie :cry:

groetjes
Iemand die 3mmc veel te leuk vindt en daarom ook niet te vaak gebruikt maar nu even wel
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo een melatonine pil is geen wondermiddel. Grote kans dat je alsnog niet kan slapen of heel weinig. Valt verder weinig aan te doen. Zal een zware dag worden morgen. Maar is wel te doen hoor. Goed eten en drinken en gewoon even afzien en de consequenties ervaren van je daden. Success. En die dag is ook zo weer voorbij.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
een melatonine pil zo laat nog innemen verstoort alleen maar je biologische klok
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoals je wellicht weet is 3mmc erg verslavend en blijf je iedere keer cravings krijgen om bij te nemen.

Houd in de gaten dat je niet te vaak gebruikt want het is spul waar je zonder dat je het doorhebt verslaafd aan raakt. En dat kan hele nare gevolgen hebben.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gebruiker13579 zei:
Hoi..
Ik trapte er weer in, lekker 3 mmc gebruikt en fijn kunnen schoonmaken en opruimen, het bleef alleen niet bij 1 of 2 sleutelpuntjes. Ik moet morgen redelijk vroeg op en heb net nov iets genomen. Heb nu de drugs zo ver mogelijk weg gelegd en moet nu even m’n best doen om te gaan slapen. Heb al een melatonine pil genomen, maar twijfel of dat gaat werken. Heeft iemand tips, al is het maar klein beetje motivatie :cry:

groetjes
Iemand die 3mmc veel te leuk vindt en daarom ook niet te vaak gebruikt maar nu even wel
Klik om te vergroten...
Maak een afspraak bij de huisarts voor verslavingszorg.
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gebruiker13579 zei:
Hoi..
Ik trapte er weer in, lekker 3 mmc gebruikt en fijn kunnen schoonmaken en opruimen, het bleef alleen niet bij 1 of 2 sleutelpuntjes. Ik moet morgen redelijk vroeg op en heb net nov iets genomen. Heb nu de drugs zo ver mogelijk weg gelegd en moet nu even m’n best doen om te gaan slapen. Heb al een melatonine pil genomen, maar twijfel of dat gaat werken. Heeft iemand tips, al is het maar klein beetje motivatie :cry:

groetjes
Iemand die 3mmc veel te leuk vindt en daarom ook niet te vaak gebruikt maar nu even wel
Klik om te vergroten...
je 3mmc doorspoelen door de wc.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Vermannen en op je tanden bijten. Hoe zwaar de dag ook wordt je bent jezelf dankbaar aan het einde van de rit
L
Levensgenieter23Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tyel zei:
je 3mmc doorspoelen door de wc.
Klik om te vergroten...
Enige juiste oplossing
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tyel zei:
je 3mmc doorspoelen door de wc.
Klik om te vergroten...
3-MWC
E
EmmaHLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gebruiker13579 zei:
Hoi..
Ik trapte er weer in, lekker 3 mmc gebruikt en fijn kunnen schoonmaken en opruimen, het bleef alleen niet bij 1 of 2 sleutelpuntjes. Ik moet morgen redelijk vroeg op en heb net nov iets genomen. Heb nu de drugs zo ver mogelijk weg gelegd en moet nu even m’n best doen om te gaan slapen. Heb al een melatonine pil genomen, maar twijfel of dat gaat werken. Heeft iemand tips, al is het maar klein beetje motivatie :cry:

groetjes
Iemand die 3mmc veel te leuk vindt en daarom ook niet te vaak gebruikt maar nu even wel
Klik om te vergroten...
Ookal lukt slapen niet. Liggen met je ogen dicht is genoeg rust om een dag door te komen 💪
Alleen opstaan is kut...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."