Ik zal het hier nog eens zeggen, het beste wat je nu kunt doen is met je ogen dicht liggen en de probeer je gedachtes rustig te houden. Ga dan ook geen muziek luisteren. Probeer ook je spieren te ontspannen.
Maak een afspraak bij de huisarts voor verslavingszorg.Hoi..
Ik trapte er weer in, lekker 3 mmc gebruikt en fijn kunnen schoonmaken en opruimen, het bleef alleen niet bij 1 of 2 sleutelpuntjes. Ik moet morgen redelijk vroeg op en heb net nov iets genomen. Heb nu de drugs zo ver mogelijk weg gelegd en moet nu even m’n best doen om te gaan slapen. Heb al een melatonine pil genomen, maar twijfel of dat gaat werken. Heeft iemand tips, al is het maar klein beetje motivatie
groetjes
Iemand die 3mmc veel te leuk vindt en daarom ook niet te vaak gebruikt maar nu even wel
je 3mmc doorspoelen door de wc.Hoi..
Ik trapte er weer in, lekker 3 mmc gebruikt en fijn kunnen schoonmaken en opruimen, het bleef alleen niet bij 1 of 2 sleutelpuntjes. Ik moet morgen redelijk vroeg op en heb net nov iets genomen. Heb nu de drugs zo ver mogelijk weg gelegd en moet nu even m’n best doen om te gaan slapen. Heb al een melatonine pil genomen, maar twijfel of dat gaat werken. Heeft iemand tips, al is het maar klein beetje motivatie
groetjes
Iemand die 3mmc veel te leuk vindt en daarom ook niet te vaak gebruikt maar nu even wel
Enige juiste oplossingje 3mmc doorspoelen door de wc.
3-MWCje 3mmc doorspoelen door de wc.
Ookal lukt slapen niet. Liggen met je ogen dicht is genoeg rust om een dag door te komen 💪Hoi..
groetjes
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."