Wat een hoge doseringen voor iemand met 0 tolerantie. 4mg Xanax de dag erna... Heb je überhaupt jezelf verdiept voordat je dit ging nemen/bestellen? Het lijkt erop dat dit impulsief is geweest
Ik heb zelf ook veel angsten en het werkte wel tijdelijk. Sowieso zitten er verschillen in welke je voorgeschreven krijgt. Ene heeft meer spierverslappende werking en de andere weer hypnotisch/angst remmend.Is het gebruik van benzo's dan zo erg? Gebruik deze ook voor mijn angststoornissen, maar echt een effect heeft het niet vind ik.
Zelf al zou je er aan verslaafd geraken, doet dit dan iets met je misschien?
Ai. Mijn arts zij dit niet meer na 10 dagen te nemen voor een week.Ik heb zelf ook veel angsten en het werkte wel tijdelijk. Sowieso zitten er verschillen in welke je voorgeschreven krijgt. Ene heeft meer spierverslappende werking en de andere weer hypnotisch/angst remmend.
Verslaving is nauwelijks te ontwijken bij deze middelen. Vooral recreatief zoals topicstarter neemt. Als dit 10 dagen doet ben je hooked (meeste mensen)
Ik heb ook afhankelijkheid na zoveel jaar. Helaas nooit goed geïnformeerd door artsen destijds. Het gebeurd ook dat zij geen idee hebben hoe het je leven kan beïnvloeden.
Dit is zeker waar. Denk ook dat dit is geweest bij TS. Ongetwijfeld met 20mg Diazepam/4mg Alprazolam zonder enige tolerantie. Ik heb wel tolerantie en als ik 4mg Alprazolam neem voel ik me prettig.Daarnaast zijn zogenaamde delusions of sobriety een groot probleem bij benzodiazepines. Mensen denken dat ze nuchter zijn, hoewel ze zich niet per se zo gedragen. Dus dat kun je zelf niet zo goed inschatten.
Gebruik van benzo is niet zo erg, maar verslaving wel en kan snel gebeuren. Je hebt steeds meer nodig en je probleem wordt alleen erger (of je nu neemt omdat je je verveelt, pijn hebt, niet lekker in je vel zit, angst-stoornissen en slaapproblemen) Het voelt voor velen, alsof het van alles oplost, maar alleen voor steeds kortere termijn en problemen komen keihard terug, waardoor je snel niets meer kunt doen zonder.Is het gebruik van benzo's dan zo erg? Gebruik deze ook voor mijn angststoornissen, maar echt een effect heeft het niet vind ik.
Zelf al zou je er aan verslaafd geraken, doet dit dan iets met je misschien?
Die mening deel ik!Diazepam is niet de meest geschikte benzo om mee te experimenteren imo.
Als spierontspanner ja, maar echt "relaxed" en "chill" word ik daar niet van.
Deed wel eens xannie night! Lekker op de bank , bakje thee, leuke serie zak m&ms mobiel weg. Lekker chillenDie mening deel ik!
Welke vind jij wel geschikt voor recreatief gebruik?
Gewoon eens benieuwd!
Ik kan enkel maar spreken over wat ik van Dia vind. (Of vond, volledig mee gestopt)Die mening deel ik!
Welke vind jij wel geschikt voor recreatief gebruik?
Gewoon eens benieuwd!
Is het gebruik van benzo's dan zo erg? Gebruik deze ook voor mijn angststoornissen, maar echt een effect heeft het niet vind ik.Als je geen groot probleem hebt in je hoofd en de valium niet nodig hebt om tot rust te komen, blijf dan weg van die drugs. Het is echt iets waar je niet verslaafd aan wilt worden en het kan zomaar in een paar dagen gebeuren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."