Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsA-PiHP

A-PiHP

28 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
K
KronkoJLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik probeer nu voor de eerste keer A-PiHP. Ik heb het gehaald bij mijn standaard research chemical guy. Ik roll het met tabak in lange vloei en ik rook het. Hoeveel moet ik er in doen? Hoelang duurt het voordat het werkt? En hoelang werkt het? Ik heb al wel wat opgezocht op internet en ik heb hier wat gelezen, maar ik krijg niet echt duidelijke antwoorden op mijn vragen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
KronkoJ zei:
Ik probeer nu voor de eerste keer A-PiHP. Ik heb het gehaald bij mijn standaard research chemical guy. Ik roll het met tabak in lange vloei en ik rook het. Hoeveel moet ik er in doen? Hoelang duurt het voordat het werkt? En hoelang werkt het? Ik heb al wel wat opgezocht op internet en ik heb hier wat gelezen, maar ik krijg niet echt duidelijke antwoorden op mijn vragen.
Klik om te vergroten...
Beter begin je er niet aan en gooi je het weg.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#3
In ieder geval het niet als een joint roken :tilttearlaugh:
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Koffieb00n zei:
In ieder geval het niet als een joint roken :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Nee zeker niet haha lol

Maar er zijn online best goede guides te vinden hoor over hoe je a-php of a-pihp het beste rookt. Ofja, beter gezegd: je verdampt het eigenlijk.

Ik ga je die weg niet wijzen. A-pihp is een donkere, duistere, eenzame weg die ik niemand zou aanraden.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
LucidLucy zei:
Als ik vapete lag mijn dosis vaak wel onder die 25mg hoor.
Klik om te vergroten...
De WHO geeft voor vapen een gemiddelde dosis van 10-20 mg voor A-PiHP en een hoge dosis van 20-30 mg. Dus dat klopt aardig dan.

LucidLucy zei:
Nam niet weg dat ik vervolgens urenlang niets anders deed dan boven de folie hangen. Dus die 600mg is weg in no time 😂
Klik om te vergroten...
Omdat mensen met deze stof meestal geen mate kunnen houden krijgen we nu wel een heel scheef beeld van wat ‘normaal’ is. Normaal A-PiHP gebruik staat nu eigenlijk gelijk aan je vreselijk te buiten gaan.

Verstandig gebruik zou zoiets zijn als maximaal 25 mg snuiven en maximaal 20 mg vapen en maximaal 5 keer doseren met pauzes van minimaal een uur. Voor een avond is dat dan 100-150 mg max. Met een kleine tolerantie correctie (je bouwt een beetje tolerantie op tijdens de avond) misschien 150-200 mg, maar nooit daarboven. Dat mensen zich over het algemeen niet aan dit soort adviezen kunnen houden toont alleen maar hoe gevaarlijk deze stof is.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
OtherShore zei:
De WHO geeft voor vapen een gemiddelde dosis van 10-20 mg voor A-PiHP en een hoge dosis van 20-30. Dus dat klopt aardig dan.


Omdat mensen met deze stof geen mate kunnen houden krijgen we nu wel een heel scheef beeld van wat ‘normaal’ is. Normaal A-PiHP gebruik staat eigenlijk gelijk aan je vreselijk te buiten gaan.

Verstandig gebruik zou zoiets zijn als maximaal 25 mg snuiven en maximaal 20 mg vapen en maximaal 5 keer doseren met pauzes van minimaal een uur. Voor een avond is dat dan 100-150 mg max. Met een kleine tolerantie correctie (je bouwt een klein beetje tolerantie op tijdens de avond) misschien 150-200 mg, maar nooit daarboven. Dat mensen zich niet aan dit soort adviezen kunnen houden toont alleen maar hoe gevaarlijk deze stof is.
Klik om te vergroten...

Tussenpozen van een uur! 😱

My god dat wordt op je handjes zitten...

Nee je hebt gelijk haha
Maar met deze stof, mwah dan moet je echt van hele goede huize komen denk ik en totaal niet verslavingsgevoelig zijn. Als dat überhaupt kan.

Met de 3-maanden regel op MDMA had ik nooit moeite. Maar een uur pauze tussen m'n hits a-pihp, no way 😂
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
Tussenpozen van een uur! 😱
Klik om te vergroten...
Ja, ik begrijp dat je daarvan schrikt. Ik heb het geleefd helaas, hoewel A-PiHP voor mij meestal geen eerste keus was. Maar ik huiver als ik er aan terugdenk. Ik was zo ver heen op sommige momenten. Altijd maar het gewenste effect najagen dat toch nooit meer kwam, maar ondertussen zo de weg kwijtraken. Dus ik probeer eigenlijk een beetje te breken met het idee dat dat normaal is.

Volgens de WHO heeft zelfs vapen nog een werkingsduur van ongeveer een uur (snuiven langer). Zonder tolerantie lijkt me dat een redelijke schatting. En dan heb je het alleen over het gewenste effect — de nastimulatie kan nog makkelijk 5 uur duren. Dus zo kom ik uit op mijn advies voor minimaal een uur tussen doseringen.

Maar ergens zit er gewoon iets in het karakter van A-PiHP dat je nooit zegt: “Dat was wel even genoeg. Ik voel me voldaan.” Je wilt altijd maar meer en meer. Eigenlijk een reden om het gewoon niet te doen dus.

(En dat zeg ik vooral voor de medelezers. Jij en ik weten denk ik al lang dat het ellende is en troep.)
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#8
@KronkoJ A-PiHP is een van de weinige stoffen die consequent afgeraden worden op dit forum. Het is maar zeer de vraag of deze stof überhaupt op een verstandige en veilige manier gebruikt kan worden. Voor A-PiHP geldt eigenlijk hetzelfde als voor crystal meth, crack of heroïne: je kunt het maar beter niet eens proberen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
OtherShore zei:
@KronkoJ A-PiHP is een van de weinige stoffen die consequent afgeraden worden op dit forum. Het is maar zeer de vraag of deze stof überhaupt op een verstandige en veilige manier gebruikt kan worden. Voor A-PiHP geldt hetzelfde als voor crystal meth, crack of heroïne: je kunt het maar beter niets eens proberen.
Klik om te vergroten...

Ja, maar het afraden is ook omdat het geen prettige drug is.

De korte bescheiden high is de helse comedown niet waard.

En je blijft maar bijpakken.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casrus zei:
Ja, maar het afraden is ook omdat het geen prettige drug is.

De korte bescheiden high is de helse comedown niet waard.

En je blijft maar bijpakken.
Klik om te vergroten...

Het is dan ook niet echt een drug, maar eigenlijk een eerste levensbehoefte 😜
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Ja, maar het afraden is ook omdat het geen prettige drug is.
Klik om te vergroten...
Ik neem aan dat je bedoelt dat er soortgelijke drugs zijn met soortgelijke valkuilen die als prettiger omschreven kunnen worden? Ooit gaan we het daar waarschijnlijk nog wel op een genuanceerde manier over hebben @Casrus — we weten denk ik allebei waar dit over gaat — maar voor nu zijn we het in ieder geval eens over A-PiHP.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
OtherShore zei:
Ik neem aan dat je bedoelt dat er soortgelijke drugs zijn met soortgelijke valkuilen die als prettiger omschreven kunnen worden? Ooit gaan we het daar waarschijnlijk nog wel op een genuanceerde manier over hebben @Casrus — we weten denk ik allebei waar dit over gaat — maar voor nu zijn we het in ieder geval eens over A-PiHP.
Klik om te vergroten...

Nog nooit aan drugs of alcohol verslaafd geweest fysiek of psychologisch, maar misschien kun je a-PiHP vergelijken met sigaretten?

De high van nicotine heeft nog nooit iemand van het dak laten springen of in opstand laten komen tegen de Maatschappij of een nieuwe religie laten bedenken (dat ik weet).

(Wel rookt een heel hoog percentage schizofrenen (of hoe dat tegenwoordig ook genoemd wordt), hoewel de psychiatrische toestand eerder oorzaak lijkt te zijn dan gevolg).

Desalniettemin is het een miljarden industrie, en is de nicotine verslaving berucht om haar hardnekkigheid en het roken (met name van sigaretten) om de gezondheidsproblemen die het redelijk vaak veroorzaakt.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casrus zei:
misschien kun je a-PiHP vergelijken met sigaretten?
Klik om te vergroten...
Ja, dat vind ik een goede vergelijking. A-PiHP is denk ik de ultieme net-niet-toch-maar-bijnemen drug en in die zin vergelijkbaar met roken/nicotine. A-PiHP is wel aanzienlijk sterker, minder functioneel en misschien wel schadelijker. Maar ja, roken doen sommige mensen elke dag van hun (volwassen) leven. Voor zowel A-PiHP als tabak geldt dat je je gezondheid opoffert voor een zeer tijdelijke en onbevredigende verlichting van het menselijk lijden die niets aan verdere inzichten oplevert.

Nee en de gemiddelde A-PiHP gebruiker neigt nou niet bepaald naar maatschappijkritiek, of zal die kritiek meestal niet omzetten in actie, en ontwikkelt zelden een messiascomplex (soms wel een psychose, maar niet de positieve variant).

Dat nicotinegebruik onder schizofrenen schijnt een poging te zijn om verstoorde dopamine niveaus te reguleren (veel te kort door de bocht waarschijnlijk, maar ja).
C
ChazzoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zou al dat spul opkopen om direct door het riool te spoelen om een ander mijn ervaring te besparen.
Ik vrees alleen dat de snoekbaars zich snel als een piranha gaat gedragen.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chazzo zei:
Zou al dat spul opkopen om direct door het riool te spoelen om een ander mijn ervaring te besparen.
Ik vrees alleen dat de snoekbaars zich snel als een piranha gaat gedragen.
Klik om te vergroten...
Ik zie al een film voor me: "Attack of the Flakkafish"
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chazzo zei:
Zou al dat spul opkopen om direct door het riool te spoelen om een ander mijn ervaring te besparen.
Ik vrees alleen dat de snoekbaars zich snel als een piranha gaat gedragen.
Klik om te vergroten...
In de vuilnisbak schijnt beter voor het milieu te zijn.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meest walgelijke drugs die er bestaat. Hier valt gewoon echt niets positiefs uit te halen. Pleur het beter weg…
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Casrus zei:
In de vuilnisbak schijnt beter voor het milieu te zijn.
Klik om te vergroten...
Maar dan niemand laten weten.. anders gaan ze gewoon door je vuilnis 🤣
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ulixes zei:
Maar dan niemand laten weten.. anders gaan ze gewoon door je vuilnis 🤣
Klik om te vergroten...

Da's lastig als je het zelf weggooit 🤷‍♂️
p
psyc_flyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik denk ik deel mijn ervaring en conclusie met dit spul. Ben wel wat laat dus hopelijk leest iemand dit nog 😋.

Om eerlijk te zijn is mijn eerste keer a-pihp een ervaring geweest die ik nooit zal vergeten. Ben er toen als snel achter gekomen dat de negativiteit rond dit middel wel waar zijn voor de algemene gebruiker.

Ik heb het daadwerkelijk ook bij die eene avond gehouden en mijzelf gelijk ervan overtuigd dat dit middel het gewoon niet waard is(dit is nu zoon 6 maanden geleden denk).

Een overheerlijke eerste rush die ik bij geen andere amfetamine soorten heb ontdekt (zelfs niet bij somige speed/meth ervaringen) uiteraard mits je het voor het eerst neemt en zonder enige tolerantie van andere amfetamine soorten.

Echter Zoals hierboven omschreven is het gewoon een heerlijke eerste rush (voor de eerste keer, zonder tolerantie) en daarna is het bij pakken om de nare comedown tegen te gaan.

Hij blijft ook bij de eerste rush daarna is het vrijwel altijd bijnemen of over gestimuleerd voelen(waardoor je niet weet wat je moet doen en maar begint rondjes te lopen ofzoiets). En voor je het weet is het zakje leeg haha.

De comedown in mijn geval was, angstig heid, prikkelbaar, stress, darm/buikpijn en zelfs een beetje paranoïde (niet veel maar merkte wel wat veranderingen)

Ik kan mijn dus voorstellen dat bij langdurige gebruik (wat dit middel dus uitlokt) je zo in een psychose komt(dopamine teveel/tekort). Met waarschijnlijk andere mentale problemen die kunnen oplopen.

PS:
Die ene avond is wel een totale hoeveelheid van zoon 600mg gebruikt. In verantwoordelijk manier afgewogen en gedoseerd over een lange avond uiteraard.

PS2:
Ik heb die a-pihp die avond vooral gesnoven, maar het laatste beetje gevaped (dit voor mij de beste kwa ROA, in mijn korte ervaring ermee)

Beetje laatte toevoegingen, maar dacht mijn ervaring met deze troep te delen. En hopelijk heeft een toekomstige koppige lezer iets aan deze conclusie:

NIET DOEN, IK WEER DAT WANNEER MENSEN DIT ZEGGEN JE HET JUIST MEER WILT PROBEREN, maar het is het gokje niet waard man.

- Peace

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."