Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsA-PiHP

A-PiHP

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
OtherShore zei:
Niks verantwoordelijk aan dus. Een gemiddelde dosis nasaal is 10-25 mg. Als we dan uitgaan van 25 mg, dan heb je over een lange avond toch nog 24 keer de gemiddelde dosis genomen. En dan heb je ook nog gevaped en dan ligt de gemiddelde dosis lager. Zelfs met tolerantie zijn dit soort hoeveelheden eigenlijk gestoord.
Klik om te vergroten...
Er is werkelijk niemand die amper 25mg A-pihp gebruikt.



Of ze zijn heel zeldzaam. Je hebt wel gelijk dat 600mg veel teveel is.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Er is werkelijk niemand die amper 25mg A-pihp gebruikt.
Klik om te vergroten...
Wat wil je hiermee zeggen?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
OtherShore zei:
Wat wil je hiermee zeggen?
Klik om te vergroten...
Once you pop, you can't stop? :grin:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
OtherShore zei:
Wat wil je hiermee zeggen?
Klik om te vergroten...
Dat de gemiddelde dosis lang achterhaald is volgens mij.
Ik wil niet zeggen dat mensen meer moeten nemen voor alle duidelijkheid.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Dat de gemiddelde dosis lang achterhaald is volgens mij.
Ik wil niet zeggen dat mensen meer moeten nemen voor alle duidelijkheid.
Klik om te vergroten...
Ah okay. De gemiddelde dosis die ik noemde komt uit een rapport van de World Health Organization over A-PiHP (link). Ze noemen daar 10-25 mg voor een gemiddelde dosis nasaal, en 25-40 mg voor een hoge dosis nasaal. Ik kan me daar redelijk in vinden. De meeste gebruikershoeveelheden zullen idd wel hoger liggen (ook omdat je voor een tweede of derde dosis al iets meer nodig hebt), maar dat is denk ik niet positief.

Mijn punt was meer: iemand gebruikt voor het eerst A-PiHP, jaagt er meteen 600 mg doorheen, maar zegt dan nog dat dat verantwoordelijk afgewogen en gedoseerd was. Bij dat laatste zet ik dan wel vraagtekens 😅
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik vapete lag mijn dosis vaak wel onder die 25mg hoor. Meer was zonde, want dan was het al aangebrand voor je het op gevaped had. Dan kan je beter naar andere ROA's overstappen.

Nam niet weg dat ik vervolgens urenlang niets anders deed dan boven de folie hangen. Dus die 600mg is weg in no time 😂

Niet dat ik het afwoog overigens. Heb dat soms weleens gedaan om te zien hoeveel er nou op de folie of in het pijpje ging.

Met hotrailen en IV woog ik het vaak wel nog af.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#7
LucidLucy zei:
Als ik vapete lag mijn dosis vaak wel onder die 25mg hoor.
Klik om te vergroten...
De WHO geeft voor vapen een gemiddelde dosis van 10-20 mg voor A-PiHP en een hoge dosis van 20-30 mg. Dus dat klopt aardig dan.

LucidLucy zei:
Nam niet weg dat ik vervolgens urenlang niets anders deed dan boven de folie hangen. Dus die 600mg is weg in no time 😂
Klik om te vergroten...
Omdat mensen met deze stof meestal geen mate kunnen houden krijgen we nu wel een heel scheef beeld van wat ‘normaal’ is. Normaal A-PiHP gebruik staat nu eigenlijk gelijk aan je vreselijk te buiten gaan.

Verstandig gebruik zou zoiets zijn als maximaal 25 mg snuiven en maximaal 20 mg vapen en maximaal 5 keer doseren met pauzes van minimaal een uur. Voor een avond is dat dan 100-150 mg max. Met een kleine tolerantie correctie (je bouwt een beetje tolerantie op tijdens de avond) misschien 150-200 mg, maar nooit daarboven. Dat mensen zich over het algemeen niet aan dit soort adviezen kunnen houden toont alleen maar hoe gevaarlijk deze stof is.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
OtherShore zei:
De WHO geeft voor vapen een gemiddelde dosis van 10-20 mg voor A-PiHP en een hoge dosis van 20-30. Dus dat klopt aardig dan.


Omdat mensen met deze stof geen mate kunnen houden krijgen we nu wel een heel scheef beeld van wat ‘normaal’ is. Normaal A-PiHP gebruik staat eigenlijk gelijk aan je vreselijk te buiten gaan.

Verstandig gebruik zou zoiets zijn als maximaal 25 mg snuiven en maximaal 20 mg vapen en maximaal 5 keer doseren met pauzes van minimaal een uur. Voor een avond is dat dan 100-150 mg max. Met een kleine tolerantie correctie (je bouwt een klein beetje tolerantie op tijdens de avond) misschien 150-200 mg, maar nooit daarboven. Dat mensen zich niet aan dit soort adviezen kunnen houden toont alleen maar hoe gevaarlijk deze stof is.
Klik om te vergroten...

Tussenpozen van een uur! 😱

My god dat wordt op je handjes zitten...

Nee je hebt gelijk haha
Maar met deze stof, mwah dan moet je echt van hele goede huize komen denk ik en totaal niet verslavingsgevoelig zijn. Als dat überhaupt kan.

Met de 3-maanden regel op MDMA had ik nooit moeite. Maar een uur pauze tussen m'n hits a-pihp, no way 😂
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Tussenpozen van een uur! 😱
Klik om te vergroten...
Ja, ik begrijp dat je daarvan schrikt. Ik heb het geleefd helaas, hoewel A-PiHP voor mij meestal geen eerste keus was. Maar ik huiver als ik er aan terugdenk. Ik was zo ver heen op sommige momenten. Altijd maar het gewenste effect najagen dat toch nooit meer kwam, maar ondertussen zo de weg kwijtraken. Dus ik probeer eigenlijk een beetje te breken met het idee dat dat normaal is.

Volgens de WHO heeft zelfs vapen nog een werkingsduur van ongeveer een uur (snuiven langer). Zonder tolerantie lijkt me dat een redelijke schatting. En dan heb je het alleen over het gewenste effect — de nastimulatie kan nog makkelijk 5 uur duren. Dus zo kom ik uit op mijn advies voor minimaal een uur tussen doseringen.

Maar ergens zit er gewoon iets in het karakter van A-PiHP dat je nooit zegt: “Dat was wel even genoeg. Ik voel me voldaan.” Je wilt altijd maar meer en meer. Eigenlijk een reden om het gewoon niet te doen dus.

(En dat zeg ik vooral voor de medelezers. Jij en ik weten denk ik al lang dat het ellende is en troep.)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."