Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsA-PiHP

A-PiHP

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
OtherShore zei:
@KronkoJ A-PiHP is een van de weinige stoffen die consequent afgeraden worden op dit forum. Het is maar zeer de vraag of deze stof überhaupt op een verstandige en veilige manier gebruikt kan worden. Voor A-PiHP geldt hetzelfde als voor crystal meth, crack of heroïne: je kunt het maar beter niets eens proberen.
Klik om te vergroten...

Ja, maar het afraden is ook omdat het geen prettige drug is.

De korte bescheiden high is de helse comedown niet waard.

En je blijft maar bijpakken.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Casrus zei:
Ja, maar het afraden is ook omdat het geen prettige drug is.

De korte bescheiden high is de helse comedown niet waard.

En je blijft maar bijpakken.
Klik om te vergroten...

Het is dan ook niet echt een drug, maar eigenlijk een eerste levensbehoefte 😜
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Ja, maar het afraden is ook omdat het geen prettige drug is.
Klik om te vergroten...
Ik neem aan dat je bedoelt dat er soortgelijke drugs zijn met soortgelijke valkuilen die als prettiger omschreven kunnen worden? Ooit gaan we het daar waarschijnlijk nog wel op een genuanceerde manier over hebben @Casrus — we weten denk ik allebei waar dit over gaat — maar voor nu zijn we het in ieder geval eens over A-PiHP.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
OtherShore zei:
Ik neem aan dat je bedoelt dat er soortgelijke drugs zijn met soortgelijke valkuilen die als prettiger omschreven kunnen worden? Ooit gaan we het daar waarschijnlijk nog wel op een genuanceerde manier over hebben @Casrus — we weten denk ik allebei waar dit over gaat — maar voor nu zijn we het in ieder geval eens over A-PiHP.
Klik om te vergroten...

Nog nooit aan drugs of alcohol verslaafd geweest fysiek of psychologisch, maar misschien kun je a-PiHP vergelijken met sigaretten?

De high van nicotine heeft nog nooit iemand van het dak laten springen of in opstand laten komen tegen de Maatschappij of een nieuwe religie laten bedenken (dat ik weet).

(Wel rookt een heel hoog percentage schizofrenen (of hoe dat tegenwoordig ook genoemd wordt), hoewel de psychiatrische toestand eerder oorzaak lijkt te zijn dan gevolg).

Desalniettemin is het een miljarden industrie, en is de nicotine verslaving berucht om haar hardnekkigheid en het roken (met name van sigaretten) om de gezondheidsproblemen die het redelijk vaak veroorzaakt.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
misschien kun je a-PiHP vergelijken met sigaretten?
Klik om te vergroten...
Ja, dat vind ik een goede vergelijking. A-PiHP is denk ik de ultieme net-niet-toch-maar-bijnemen drug en in die zin vergelijkbaar met roken/nicotine. A-PiHP is wel aanzienlijk sterker, minder functioneel en misschien wel schadelijker. Maar ja, roken doen sommige mensen elke dag van hun (volwassen) leven. Voor zowel A-PiHP als tabak geldt dat je je gezondheid opoffert voor een zeer tijdelijke en onbevredigende verlichting van het menselijk lijden die niets aan verdere inzichten oplevert.

Nee en de gemiddelde A-PiHP gebruiker neigt nou niet bepaald naar maatschappijkritiek, of zal die kritiek meestal niet omzetten in actie, en ontwikkelt zelden een messiascomplex (soms wel een psychose, maar niet de positieve variant).

Dat nicotinegebruik onder schizofrenen schijnt een poging te zijn om verstoorde dopamine niveaus te reguleren (veel te kort door de bocht waarschijnlijk, maar ja).
C
ChazzoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou al dat spul opkopen om direct door het riool te spoelen om een ander mijn ervaring te besparen.
Ik vrees alleen dat de snoekbaars zich snel als een piranha gaat gedragen.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chazzo zei:
Zou al dat spul opkopen om direct door het riool te spoelen om een ander mijn ervaring te besparen.
Ik vrees alleen dat de snoekbaars zich snel als een piranha gaat gedragen.
Klik om te vergroten...
Ik zie al een film voor me: "Attack of the Flakkafish"
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chazzo zei:
Zou al dat spul opkopen om direct door het riool te spoelen om een ander mijn ervaring te besparen.
Ik vrees alleen dat de snoekbaars zich snel als een piranha gaat gedragen.
Klik om te vergroten...
In de vuilnisbak schijnt beter voor het milieu te zijn.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Meest walgelijke drugs die er bestaat. Hier valt gewoon echt niets positiefs uit te halen. Pleur het beter weg…
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casrus zei:
In de vuilnisbak schijnt beter voor het milieu te zijn.
Klik om te vergroten...
Maar dan niemand laten weten.. anders gaan ze gewoon door je vuilnis 🤣
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ulixes zei:
Maar dan niemand laten weten.. anders gaan ze gewoon door je vuilnis 🤣
Klik om te vergroten...

Da's lastig als je het zelf weggooit 🤷‍♂️
p
psyc_flyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk ik deel mijn ervaring en conclusie met dit spul. Ben wel wat laat dus hopelijk leest iemand dit nog 😋.

Om eerlijk te zijn is mijn eerste keer a-pihp een ervaring geweest die ik nooit zal vergeten. Ben er toen als snel achter gekomen dat de negativiteit rond dit middel wel waar zijn voor de algemene gebruiker.

Ik heb het daadwerkelijk ook bij die eene avond gehouden en mijzelf gelijk ervan overtuigd dat dit middel het gewoon niet waard is(dit is nu zoon 6 maanden geleden denk).

Een overheerlijke eerste rush die ik bij geen andere amfetamine soorten heb ontdekt (zelfs niet bij somige speed/meth ervaringen) uiteraard mits je het voor het eerst neemt en zonder enige tolerantie van andere amfetamine soorten.

Echter Zoals hierboven omschreven is het gewoon een heerlijke eerste rush (voor de eerste keer, zonder tolerantie) en daarna is het bij pakken om de nare comedown tegen te gaan.

Hij blijft ook bij de eerste rush daarna is het vrijwel altijd bijnemen of over gestimuleerd voelen(waardoor je niet weet wat je moet doen en maar begint rondjes te lopen ofzoiets). En voor je het weet is het zakje leeg haha.

De comedown in mijn geval was, angstig heid, prikkelbaar, stress, darm/buikpijn en zelfs een beetje paranoïde (niet veel maar merkte wel wat veranderingen)

Ik kan mijn dus voorstellen dat bij langdurige gebruik (wat dit middel dus uitlokt) je zo in een psychose komt(dopamine teveel/tekort). Met waarschijnlijk andere mentale problemen die kunnen oplopen.

PS:
Die ene avond is wel een totale hoeveelheid van zoon 600mg gebruikt. In verantwoordelijk manier afgewogen en gedoseerd over een lange avond uiteraard.

PS2:
Ik heb die a-pihp die avond vooral gesnoven, maar het laatste beetje gevaped (dit voor mij de beste kwa ROA, in mijn korte ervaring ermee)

Beetje laatte toevoegingen, maar dacht mijn ervaring met deze troep te delen. En hopelijk heeft een toekomstige koppige lezer iets aan deze conclusie:

NIET DOEN, IK WEER DAT WANNEER MENSEN DIT ZEGGEN JE HET JUIST MEER WILT PROBEREN, maar het is het gokje niet waard man.

- Peace
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
psyc_fly zei:
Die ene avond is wel een totale hoeveelheid van zoon 600mg gebruikt. In verantwoordelijk manier afgewogen en gedoseerd over een lange avond uiteraard.
Klik om te vergroten...
Niks verantwoordelijk aan dus. Een gemiddelde dosis nasaal is 10-25 mg. Als we dan uitgaan van 25 mg, dan heb je over een lange avond toch nog 24 keer de gemiddelde dosis genomen. En dan heb je ook nog gevaped en dan ligt de gemiddelde dosis lager. Zelfs met tolerantie zijn dit soort hoeveelheden eigenlijk gestoord.
L
LexofannekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je moet het vapen met glazen DMT/crackpijpje en aansteker met blauwe vlam, het is nooit gezond maar wat jij doet is het verbranden en dat is zeer schadelijk.😬
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lexofanneke zei:
Je moet het vapen met glazen DMT/crackpijpje en aansteker met blauwe vlam, het is nooit gezond maar wat jij doet is het verbranden en dat is zeer schadelijk.😬
Klik om te vergroten...

Als je met een blauwe vlam een stormaansteker/blowtorch bedoelt, beter niet. Die zijn veel, veeeeel te heet voor het vapen van a-pihp. Een zwak kaarsvlammetje is eigenlijk al te heet en vergt al wat oefening om je shit niet aan te laten branden.

anyway... waarom deel ik nog vape tips? :tearsofjoy:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
OtherShore zei:
Niks verantwoordelijk aan dus. Een gemiddelde dosis nasaal is 10-25 mg. Als we dan uitgaan van 25 mg, dan heb je over een lange avond toch nog 24 keer de gemiddelde dosis genomen. En dan heb je ook nog gevaped en dan ligt de gemiddelde dosis lager. Zelfs met tolerantie zijn dit soort hoeveelheden eigenlijk gestoord.
Klik om te vergroten...
Er is werkelijk niemand die amper 25mg A-pihp gebruikt.



Of ze zijn heel zeldzaam. Je hebt wel gelijk dat 600mg veel teveel is.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Er is werkelijk niemand die amper 25mg A-pihp gebruikt.
Klik om te vergroten...
Wat wil je hiermee zeggen?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
OtherShore zei:
Wat wil je hiermee zeggen?
Klik om te vergroten...
Once you pop, you can't stop? :grin:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
OtherShore zei:
Wat wil je hiermee zeggen?
Klik om te vergroten...
Dat de gemiddelde dosis lang achterhaald is volgens mij.
Ik wil niet zeggen dat mensen meer moeten nemen voor alle duidelijkheid.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Dat de gemiddelde dosis lang achterhaald is volgens mij.
Ik wil niet zeggen dat mensen meer moeten nemen voor alle duidelijkheid.
Klik om te vergroten...
Ah okay. De gemiddelde dosis die ik noemde komt uit een rapport van de World Health Organization over A-PiHP (link). Ze noemen daar 10-25 mg voor een gemiddelde dosis nasaal, en 25-40 mg voor een hoge dosis nasaal. Ik kan me daar redelijk in vinden. De meeste gebruikershoeveelheden zullen idd wel hoger liggen (ook omdat je voor een tweede of derde dosis al iets meer nodig hebt), maar dat is denk ik niet positief.

Mijn punt was meer: iemand gebruikt voor het eerst A-PiHP, jaagt er meteen 600 mg doorheen, maar zegt dan nog dat dat verantwoordelijk afgewogen en gedoseerd was. Bij dat laatste zet ik dan wel vraagtekens 😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."