Ben je weer lekker onder invloed topics aan het openen
I plead guilty 😇
waarom groepeer je je braindumps niet in één topic?
Over nagedacht maar werkt niet, zijn beide stoffen met een lange naam en als je t topic niet opent zie je alleen de titel. Ofwel je moet 2 hele lange namen in de titel zien te krijgen wat vgm niet kan (niet getest) en als t al kan krijg je een mega zin van allemaal dingen die sws nogal onduidelijk is, andere optie is dus een naam als "onbekende stoffen" ofz maar dan moet er maar net iemand geïnteresseerd zijn te kijken of er vragen in staan die die persoon weet en meeste gaan niet een heel forum af en zoeken waar ze mss kunnen antwoorden. Maar als iemand de stof wel kent triggert dat wss sws wel iets want ja er staat een topic over een stof die je kent die verre van bekend is.
Punt is 1 topic over 2 vragen gaat niet echt helpen maar deze manier (wat gwn kan want t zijn ook 2 verschillende vragen alleen de context is gelijk) zullen de mensen die t weten gelijk kunnen reageren en wie niet weten ook makkelijker skippen
Lijkt nu idd erg op elkaar door de bijna gelijke context, maar de vraag is compleet anders want vroeg info over 2 verschillende stoffen.
Zou t zelfde zijn om bv een vraag over mdma te mengen in een topic met een vraag over 4fma
Ook gezien het zulke specifieke stoffen zijn. Dan kun je voor elke andere stof of isomeer een topic maken met precies dezelfde vragen 🤣
True maar dat is over t algemeen altijd zo toch, meerdere zelfs over een stof tel maar is hoeveel topics er bv over speed gaan, zelf niet gedaan want zijn er sws teveel om t geduld voor op te brengen haha😋
En daarbij in beide gevallen tenslotte een goeie rede voor mn nieuwschierigheid, tis niet alsof alle mogelijke stoffen een topic gaan krijgen maar als er toevallig eentje (of 2😅) tevoorschijn komt die echt de moeite waard is waarom niet
Daarnaast mogen wij geen info geven over verkoopdetails, dat is tegen de regels.
Ah d8 dat dat alleen ging of specefieke details erover als bv je kan t kopen bij xxxxx, dit was meer een algemene vraag of t te koop is (zo ja kan k zelf gwn beetje gaan zoeken enzo en zo nee hoef k de moeite ni te doen)d8 dat dat wel mocht omdat dat wat algemener was maar excuus als k verkeerd heb 👍👍
Anyway, helaas nog nooit van het stofje gehoord. Wel een mooie naam.
Allright nog ff geduld hebben dan maar haha. En zekers, zou mooi staan in een woordzoeker, vraag me af wie die af krijgt😅🤣
Maar goed alles samengevat met mn uitgebreide antwoord probeer k te zeggen dat k dit keer wel eerst na heb gedacht voor k topics ging maken dus no worries kep t in gedachte gehouden 😁👍