Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-methylbenzoyl isothiocyanate?

4-methylbenzoyl isothiocyanate?

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Yiazmats braindump
Klik om te vergroten...
Lol, mag dat dan een officiële categorie worden op t forum? Zal ze dan standaard daar plaatsen en voldoende content leveren 😋😂
Word jullie populairste deel van t forum 🤪


Mevrouw Pløp zei:
Je hoort nog van me.
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd naar de details dan want alles heb k al benoemd en met feiten gekomen dat alles gwn klopt. Lees mn posts zo maar helemaal daar staat alles in
Mevrouw Pløp zei:
Zo lang is dat niet
Klik om te vergroten...
Heb k al gedekt int verhaal check post 3 want zei ook niet getest maar was ook niet eens de hoofdrede, verre van, t ging erom dat t 2 compleet verschillende vragen zijn, alleen t lijkt op elkaar door de context die grotendeels gelijk is en sure had dat weg kunnen laten maar dan heb je alsnog 2 topics die dan niet meer op elkaar lijken maar dan weet ook niemand wrm die stoffen wel degelijk speciaal zijn en daarmeewrm die vraag is gesteld, en 2 verschillende lange namen die meeste wss nooit van gehoord hebben maakt ook ni echt duidelijk. Gaf nog als voorbeeld zo iets van als je bv een vraag hebt over speed en later bedenk je een vraag over 2cb dan doe je die ook niet in t speed topic toch?

Punt is dit keer heb k er wel over nagedacht en letterlijk mn eerste zin stond dat al.
Heb je dat gelezen en geloof je niet, ook prima kep in de replies al erover gehad en vol met feiten en bewijzen gestopt die je wss van elk ander had aangenomen. En ja k postte voorheen vaak gwn als t in me opkwam maar zoals je ziet probeer k er iig op te letten en klopt t gwn zoals t nu staat

Punt is sure kep veel geplaatst zonder te checken, lijkt me sws niet echt een ramp maar sure t klopt. Maar als je mn posts zou lezen weet je dat t nu allemaal doordacht is en t gwn klopt
Dus ja k doe wel mn best hoor😉
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#2
yiazmat zei:
Lol, mag dat dan een officiële categorie worden op t forum? Zal ze dan standaard daar plaatsen en voldoende content leveren 😋😂
Word jullie populairste deel van t forum 🤪



Ben benieuwd naar de details dan want alles heb k al benoemd en met feiten gekomen dat alles gwn klopt. Lees mn posts zo maar helemaal daar staat alles in

Heb k al gedekt int verhaal check post 3 want zei ook niet getest maar was ook niet eens de hoofdrede, verre van, t ging erom dat t 2 compleet verschillende vragen zijn, alleen t lijkt op elkaar door de context die grotendeels gelijk is en sure had dat weg kunnen laten maar dan heb je alsnog 2 topics die dan niet meer op elkaar lijken maar dan weet ook niemand wrm die stoffen wel degelijk speciaal zijn en daarmeewrm die vraag is gesteld, en 2 verschillende lange namen die meeste wss nooit van gehoord hebben maakt ook ni echt duidelijk. Gaf nog als voorbeeld zo iets van als je bv een vraag hebt over speed en later bedenk je een vraag over 2cb dan doe je die ook niet in t speed topic toch?

Punt is dit keer heb k er wel over nagedacht en letterlijk mn eerste zin stond dat al.
Heb je dat gelezen en geloof je niet, ook prima kep in de replies al erover gehad en vol met feiten en bewijzen gestopt die je wss van elk ander had aangenomen. En ja k postte voorheen vaak gwn als t in me opkwam maar zoals je ziet probeer k er iig op te letten en klopt t gwn zoals t nu staat

Punt is sure kep veel geplaatst zonder te checken, lijkt me sws niet echt een ramp maar sure t klopt. Maar als je mn posts zou lezen weet je dat t nu allemaal doordacht is en t gwn klopt
Dus ja k doe wel mn best hoor😉
Klik om te vergroten...
Denk dat het meer gaat om de frequentie en hoeveeldheid posts. Daarnaast had je het bijvoorbeeld kunnen titelen als “onbekende stoffen gevonden bij testen”. En dan je vragen stellen 😄 Maar goed je hebt alles doordacht.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
yiazmat zei:
Lol, mag dat dan een officiële categorie worden op t forum? Zal ze dan standaard daar plaatsen en voldoende content leveren 😋😂
Word jullie populairste deel van t forum 🤪
Klik om te vergroten...
Ik denk eerder aan een ban dan aan een apart deel van het forum.
yiazmat zei:
Ben benieuwd naar de details dan want alles heb k al benoemd en met feiten gekomen dat alles gwn klopt. Lees mn posts zo maar helemaal daar staat alles in

Heb k al gedekt int verhaal check post 3 want zei ook niet getest maar was ook niet eens de hoofdrede, verre van, t ging erom dat t 2 compleet verschillende vragen zijn, alleen t lijkt op elkaar door de context die grotendeels gelijk is en sure had dat weg kunnen laten maar dan heb je alsnog 2 topics die dan niet meer op elkaar lijken maar dan weet ook niemand wrm die stoffen wel degelijk speciaal zijn en daarmeewrm die vraag is gesteld, en 2 verschillende lange namen die meeste wss nooit van gehoord hebben maakt ook ni echt duidelijk. Gaf nog als voorbeeld zo iets van als je bv een vraag hebt over speed en later bedenk je een vraag over 2cb dan doe je die ook niet in t speed topic toch?

Punt is dit keer heb k er wel over nagedacht en letterlijk mn eerste zin stond dat al.
Heb je dat gelezen en geloof je niet, ook prima kep in de replies al erover gehad en vol met feiten en bewijzen gestopt die je wss van elk ander had aangenomen. En ja k postte voorheen vaak gwn als t in me opkwam maar zoals je ziet probeer k er iig op te letten en klopt t gwn zoals t nu staat
Klik om te vergroten...
Het gaat niet om de inhoud. Het gaat erom dat je een ban krijgt voor het openen van duizend topics en dat je vervolgens vrolijk door gaat met het openen van duizend topics. Je hebt zo'n enorme plaat voor je kop dat je een enorme aanwinst zou zijn voor de verdedigingslinie van Oekraïne. Russen meteen kansloos.
yiazmat zei:
Punt is sure kep veel geplaatst zonder te checken, lijkt me sws niet echt een ramp maar sure t klopt. Maar als je mn posts zou lezen weet je dat t nu allemaal doordacht is en t gwn klopt
Dus ja k doe wel mn best hoor😉
Klik om te vergroten...
Dat je erover nadenkt maakt nog niet dat je gelijk hebt.

Also, je vraagt zo ongeveer naar verkooppunten. Dat is forumregel 1.

Ik heb echt precies 0 zin om je dingen nog verder uit te leggen of verder te waarschuwen, want het heeft echt geen enkele zin. Oftewel, je hoort van me na overleg met de andere mods. Ik ben er klaar mee.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ulixes zei:
Denk dat het meer gaat om de frequentie en hoeveeldheid posts.
Klik om te vergroten...
Dat is idd wel veel 100% mewe eens, maar is veel posten iets slechts dan? Is juist alleen maar nice toch als iemand oprecht geïnteresseerd is in datgene wat we hier allemaal in geïnteresseerd zijn en dat ben k dus zeker vind allemaal super nice en interessant enzo. En als niemand hier zou boeien en niks post dan zouden we geen forum hebben dus toch alleen maar top dat die interesse er is?😅
Ulixes zei:
Daarnaast had je het bijvoorbeeld kunnen titelen als “onbekende stoffen gevonden bij testen”. En dan je vragen stellen 😄 Maar goed je hebt alles doordacht.
Klik om te vergroten...

yiazmat zei:
Ofwel je moet 2 hele lange namen in de titel zien te krijgen wat vgm niet kan (niet getest) en als t al kan krijg je een mega zin van allemaal dingen die sws nogal onduidelijk is, andere optie is dus een naam als "onbekende stoffen" ofz maar dan moet er maar net iemand geïnteresseerd zijn te kijken of er vragen in staan die die persoon weet en meeste gaan niet een heel forum af en zoeken waar ze mss kunnen antwoorden
Klik om te vergroten...
Yep had k idd al doordacht en zelfs als potentiële optie genoemd en de rede wrm dat minder efficient zou zijn😜
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#5
yiazmat zei:
Dat is idd wel veel 100% mewe eens, maar is veel posten iets slechts dan? Is juist alleen maar nice toch als iemand oprecht geïnteresseerd is in datgene wat we hier allemaal in geïnteresseerd zijn en dat ben k dus zeker vind allemaal super nice en interessant enzo. En als niemand hier zou boeien en niks post dan zouden we geen forum hebben dus toch alleen maar top dat die interesse er is?😅



Yep had k idd al doordacht en zelfs als potentiële optie genoemd en de rede wrm dat minder efficient zou zijn😜
Klik om te vergroten...
Ik probeer het je te laten begrijpen. Aan je interesse ligt het niet. Meer dat je waarschuwingen in de wind slaat en maar door blijft gaan 🙈 Wat is het precies dat je er niet aan begrijpt? Ik vraag het me oprecht af op deze zaterdagmorgen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beetje reuring. Awesome
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Ik denk eerder aan een ban dan aan een apart deel van het forum.
Klik om te vergroten...
Ja had idd wel al begrepen dat je van bannen houd

Mevrouw Pløp zei:
Het gaat niet om de inhoud. Het gaat erom dat je een ban krijgt voor het openen van duizend topics en dat je vervolgens vrolijk door gaat met het openen van duizend topics
Klik om te vergroten...
Dus je wilt geen topics op een forum site, ok logisch

Mevrouw Pløp zei:
Dat je erover nadenkt maakt nog niet dat je gelijk hebt.
Klik om te vergroten...
Heb t onderbouwd met feiten en die ook gedeeld hier
Ja kan idd alles in 1 topic stoppen, ja jullie mods kunnen ook elk topic bij elkaar doen. Kan het? Tuurlijk. Is dat overzichtelijk? Verre van


Mevrouw Pløp zei:
Also, je vraagt zo ongeveer naar verkooppunten. Dat is forumregel 1.
Klik om te vergroten...
Deze komt ook weer uit de lucht vallen, ik vraag over info van een onbekende substantie en jij leest dat als een vraag voor verkooppunten?

Mevrouw Pløp zei:
Ik heb echt precies 0 zin om je dingen nog verder uit te leggen of verder te waarschuwen, want het heeft echt geen enkele zin. Oftewel, je hoort van me na overleg met de andere mods. Ik ben er klaar mee.
Klik om te vergroten...
Ook goed ben benieuwd k vertrouw er gwn op dat er genoeg mods zijn dan die wel gwn nadenken en zien dat er letterlijk niks geks is gebeurd en zelfs nog rekening heb gehouden met op de juiste manier posten wat ook is gelukt.

Zou wat zijn gebant op t forum voor topics posten in t forum zeker jammer maar ergens eigk ook gwn hilarisch als je erover nadenkt🙈😂
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#8
yiazmat zei:
Ja had idd wel al begrepen dat je van bannen houd


Dus je wilt geen topics op een forum site, ok logisch
Klik om te vergroten...
Je mist het punt. Misschien tijd om te stoppen met overal op commenten met je ogen dicht en echt lezen wat er staat. En misschien even gaan slapen.
yiazmat zei:
Heb t onderbouwd met feiten en die ook gedeeld hier
Ja kan idd alles in 1 topic stoppen, ja jullie mods kunnen ook elk topic bij elkaar doen. Kan het? Tuurlijk. Is dat overzichtelijk? Verre van



Deze komt ook weer uit de lucht vallen, ik vraag over info van een onbekende substantie en jij leest dat als een vraag voor verkooppunten?
Klik om te vergroten...
"evt de risicos en of je t ook gwn los kan kopen ofz of hoe je uberhoud eraan komt"
yiazmat zei:
Ook goed ben benieuwd k vertrouw er gwn op dat er genoeg mods zijn dan die wel gwn nadenken en zien dat er letterlijk niks geks is gebeurd en zelfs nog rekening heb gehouden met op de juiste manier posten wat ook is gelukt.
Klik om te vergroten...
Je valt haar(?) ook persoonlijk aan door impliciet te zeggen dat ze niet kan nadenken. Zoals plop zegt, echt een plaat voor je kop.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ulixes zei:
Ik probeer het je te laten begrijpen. Aan je interesse ligt het niet. Meer dat je waarschuwingen in de wind slaat en maar door blijft gaan 🙈 Wat is het precies dat je er niet aan begrijpt? Ik vraag het me oprecht af op deze zaterdagmorgen.
Klik om te vergroten...
De waarschuwing die ging over t posten van topics zinder de zoekfunctie te gebruiken waardoor er onnodig dubbele topics ontstonden deze zijn daar wel op gecheckt en zelfs nog goed doordacht das pretty much prc t tegenovergestelde waarvoor die ban was en dus juist wat van me gevraagd werd, gaat pas sinds net over de hoeveelheid, dat is er gwn random bijgekomen. En al was dat iets bekends, interesse hebben in iets waar t forum letterlijk voor gemaakt is zou dus iets slechts zijn das gwn vreemd.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
yiazmat zei:
waar t forum letterlijk voor gemaakt is
Klik om te vergroten...
Dit vraag ik me al jaren af eigenlijk. Anyhow: a lot of fun meestal
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
yiazmat zei:
De waarschuwing die ging over t posten van topics zinder de zoekfunctie te gebruiken waardoor er onnodig dubbele topics ontstonden deze zijn daar wel op gecheckt en zelfs nog goed doordacht das pretty much prc t tegenovergestelde waarvoor die ban was en dus juist wat van me gevraagd werd, gaat pas sinds net over de hoeveelheid, dat is er gwn random bijgekomen. En al was dat iets bekends, interesse hebben in iets waar t forum letterlijk voor gemaakt is zou dus iets slechts zijn das gwn vreemd.
Klik om te vergroten...

Gast, je bent ontzettend irritant. Je blijft maar onzin uitkramen, je bent je bewust vervelend aan het gedragen en je vraagt naar verkooppunten. Blijkbaar niks geleerd van je vorige ban.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
@yiazmat, je bent je gewoon ontzettend irritant aan het gedragen nu.

Je volgt aanwijzingen van mods niet op.

Waarschuwen helpt niet.

Korte ban helpt niet.

Meer waarschuwen helpt niet.

Op het moment dat een mod je voor de duizendste keer aanspreekt lijkt 'beledigen!' jou de juiste reactie.

Je vraagt in TWEE topics TEGELIJK naar verkooppunten.

En mist dan nog steeds het punt.
Screenshot_2023-09-16-10-09-03-375-edit_com.android.chrome.jpg
We hebben je daar al een keer gematst. Hoe vaak denk je precies dat dat gaat gebeuren?
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ulixes zei:
Je mist het punt. Misschien tijd om te stoppen met overal op commenten met je ogen dicht en echt lezen wat er staat. En misschien even gaan slapen.
Klik om te vergroten...
Ga t er denk zmt wel bij laten, kep alle feiten al gegeven dus als t dan nog ni word begrepen dan wss nooit
Laat anders concreet weten wrm mijn feiten niet zouden kloppen en onderbouw wrm evt andere optie beter zou zijn maar hoe je t ook draait t word er niet duidelijker op en hoeft ook helemaal niet want niemand plaatst allemaal verschillende topics in 1 topic

Ulixes zei:
"evt de risicos en of je t ook gwn los kan kopen ofz of hoe je uberhoud eraan komt"
Klik om te vergroten...
Sure in zekere zin kan je t zo lezen vond t zelf duidelijk want er staat OF je het los kan kopen ofwel is het een stof die je ergens zou kunnen kopen als bv xtc speed ghb bij dealers en bv 2mmc 3fa aphip bij vendors dit soort dingen zijn zo onbekend dat t klinkt als zn eigen categorie dus geen harddrug ook geen rc, nergens staat er iets over verkoop"punten" want dat zou kunnen betekenen dat k zou vragen om een dealer bv en hier vraag k is het verkrijgbaar. Als dat ook niet mag dan is dat idd mijn fout maar d8 dat gwn zon ja nee vraag niet erg is
Ulixes zei:
Je valt haar(?) ook persoonlijk aan door impliciet te zeggen dat ze niet kan nadenken. Zoals plop zegt, echt een plaat voor je kop.
Klik om te vergroten...
Is toch ook niet logisch om iemand te willen bannen voor enthousiasme en k zelfs heb geluisterd en gehandeld na vorige ding over die topics
En sure mss anders kunnen verwoorden maar ze mag me gwn niet en das helemaal prima maar ja vind t dan wel vreemd als er zo gedaan word om niks mag k ook gwn zeggen toch want tis gwn waar en heb alles netjes uitgelegd
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Gast, je bent ontzettend irritant. Je blijft maar onzin uitkramen, je bent je bewust vervelend aan het gedragen en je vraagt naar verkooppunten. Blijkbaar niks geleerd van je vorige ban.
Klik om te vergroten...

Mevrouw Pløp zei:
@yiazmat, je bent je gewoon ontzettend irritant aan het gedragen nu.

Je volgt aanwijzingen van mods niet op.

Waarschuwen helpt niet.

Korte ban helpt niet.

Meer waarschuwen helpt niet.

Op het moment dat een mod je voor de duizendste keer aanspreekt lijkt 'beledigen!' jou de juiste reactie.

Je vraagt in TWEE topics TEGELIJK naar verkooppunten.

En mist dan nog steeds het punt.
Screenshot_2023-09-16-10-09-03-375-edit_com.android.chrome.jpg

We hebben je daar al een keer gematst. Hoe vaak denk je precies dat dat gaat gebeuren?
Klik om te vergroten...
Ok mn laatste reactie voor nu want begin t ook aardig zat te worden onderbouwdende feiten genoemd in vorige posts:
Kort samengevat,
*heb gwn geluisterd naar vorige advies niet te posten zonder zoekfunctie want daar ging t over en naar gehandeld
*staat niks gelogen in en alles is onderbouwd
* nu proberen jullie weer mn woorden te verdraaien in de hoop dat t lijkt op verkooppunten om maar "legit" een ban erin te krijgen terwijl je zo leeest dat k dat niet vraag
* ban me maar om niks als jullie willen ik zie t later wel, ik heb iig alles gedekt
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#15
yiazmat zei:
Ga t er denk zmt wel bij laten,
Klik om te vergroten...
Doe dat alsjeblieft 😁 geniet van je zaterdag.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Je hebt zo'n enorme plaat voor je kop dat je een enorme aanwinst zou zijn voor de verdedigingslinie van Oekraïne. Russen meteen kansloos.
Klik om te vergroten...

Ik ga stuk.
laughing-kevin-hart.gif
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Liet bijna de thee vallen van het lachen. :joycat:
Ze heeft zichzelf weer eens overtroffen qua taalgebruik.
Je moet er maar opkomen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
yiazmat zei:
Ok mn laatste reactie voor nu want begin t ook aardig zat te worden onderbouwdende feiten genoemd in vorige posts:
Kort samengevat,
*heb gwn geluisterd naar vorige advies niet te posten zonder zoekfunctie want daar ging t over en naar gehandeld
*staat niks gelogen in en alles is onderbouwd
* nu proberen jullie weer mn woorden te verdraaien in de hoop dat t lijkt op verkooppunten om maar "legit" een ban erin te krijgen terwijl je zo leeest dat k dat niet vraag
* ban me maar om niks als jullie willen ik zie t later wel, ik heb iig alles gedekt
Klik om te vergroten...
Slaap er nou eens een nachtje over 👍
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
yiazmat zei:
Ok mn laatste reactie voor nu want begin t ook aardig zat te worden onderbouwdende feiten genoemd in vorige posts:
Kort samengevat,
*heb gwn geluisterd naar vorige advies niet te posten zonder zoekfunctie want daar ging t over en naar gehandeld
*staat niks gelogen in en alles is onderbouwd
* nu proberen jullie weer mn woorden te verdraaien in de hoop dat t lijkt op verkooppunten om maar "legit" een ban erin te krijgen terwijl je zo leeest dat k dat niet vraag
* ban me maar om niks als jullie willen ik zie t later wel, ik heb iig alles gedekt
Klik om te vergroten...

Na overleg met het modteam hebben we besloten om je een permanente ban op te leggen.

@Mevrouw Pløp heeft namelijk gelijk: als we jou in de verdedigingslinie van Oekraïne zetten, druipen de Russen meteen af, zo'n muur heb je voor je hoofd. We kunnen je helaas niet naar een andere plek verbannen, wel van dit forum. ©

Even serieus: je gedrag is al lange tijd op de rand. Dit 'randje-gedrag' maakt resoluut ingrijpen voor ons lastig (en dat weet je volgens mij zelf ook heel goed); maar op een bepaald moment is het wel gewoon klaar.

Je hebt eerder al een korte waarschuwende ban gehad voor het openen van duizend topics, anti-harmreductie posts en randje-vragen naar productieprocessen. Daar hebben we je al mee gematst, want daarmee was je eigenlijk al aan het solliciteren naar een lange of permanente ban (forumregel #1). Het eerste wat je hebt gedaan toen je weer in kon loggen was een nieuw topic openen waarin je uiteenzette waarom je de ban onzin vond met een sneer naar @Mevrouw Pløp, die hier gewoon vrijwillig haar werk aan het doen is. Vannacht heb je weer drie topics geopend. In twee van de drie topics vraag je naar hoe je aan stoffen kunt komen - wat op zichzelf alweer onder 'vragen naar verkooppunten' valt (forumregel #1 waarop formeel ook een permaban staat); zoals je hierboven al duidelijk is uitgelegd.

Samengevat heb je dus sowieso al drie keer forumregel #1 ovetreden. Hier moeten wij als mods gewoon op handhaven.

En dan komt er nog bij dat jou aanspreken/waarschuwen gewoon zinloos lijkt, je gaat eindeloos door, je hebt steeds een weerwoord, je weet het zelfs zo te manipuleren dat WIJ degenen zijn die jouw woorden verdraaien. Nee. Jij bent degene die de zaak hier verdraait. Dat je je zo op blijft stellen maakt de hoop op verbetering van je gedrag in de toekomst praktisch nul. Deze opeenstapeling heeft geleid tot onze beslissing.


1694867222819.png

---

Korte samenvatting, permanente ban.
Hoofdreden: meermaals overtreden forumregel #1 (1x randje-vragen naar productieprocessen, 2x vragen naar verkooppunten drugs).
Aanvullende redenen: respectloos gedrag richting een moderator, niets leren van een milde recente ban, waarschuwingen negeren, eindeloos weerwoord blijven geven zonder een teken van hoop op verbetering in de toekomst.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kep, kep, kep @yiazmat houdt zijn bek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."