#1
Stop met blowen.
Waarschijnlijk komen je erecties terug.
Je zou Cialis kunnen proberen.
Waarschijnlijk komen je erecties terug.
Je zou Cialis kunnen proberen.
Ik weet niet of het de juiste toepassing is voor jouw situatie. Cialis doet er niks aan om je libido te verhogen. Het zorgt er enkel voor dat je aderen verder gaan staan en je dus makkelijker een erectie kunt krijgen. Ook zal deze een stuk forser zijn dan je mogelijk gewend bent. Kan wel aanraden om laag te beginnen in dosering (5mg), bij hoge doseringen kun je ongemakkelijke bijwerkingen krijgen.Mijn interesse is gewekt
Ben je tegelijkertijd met het stoppen met blowen ook met iets anders gestopt of begonnen wat wellicht invloed heeft op je erecties?
Ik heb namelijk niets opvallends gemerkt in dit opzicht tijdens mijn laatste pauze van THC. Als ik blow, werkt het bij mij nog prima en als ik niet blow ook.
Je bent ook gestopt met roken van tabak?
Cannabis verhoogt juist het cortisol-niveau in het bloed.Wat kan zijn is dat je stress niveau hoger/zo hoog is dat je libido er dan niet is. Zodra je cortisol zakt stijgt je testosteron ook waardoor, als het goed is, je sex drive weer goed kan zijn.
Een manier om dat te behalen is veel sport. Eventueel met bevorderende supplementen, zou zelf maar even zoeken wat voor jou erbij past. Maar wie weet kan het ook zonder! Probeer het eens uit!
Nou, ik denk dus niet dat je heel relaxed wordt van cannabisHoe komt het dan dat mensen er zo lekker relaxt van kan raken?
Zou een hoop verklaren. (Marihuana agressie).Nou, ik denk dus niet dat je heel relaxed wordt van cannabis
Maar cannabis heeft een deels dissociatief effect waardoor je niet zo opmerkt dat je lichaam een stressrespons vertoont op hetgeen wat je aan het roken bent.
Zeker kan dat, meestal is de huishouding van neurotransmitters te vergelijken met een snaar, dus als die omhoog getrokken wordt, zal hij daarna omlaag veren en dan langzaam uit trillen tot het orginele niveau.kunnen de hersenen herstellen? Kan de dopamine huishouding herstellen na stoppen?
Ik zal me even inlezen over fadogia agrestis.Ik weet niet of het de juiste toepassing is voor jouw situatie. Cialis doet er niks aan om je libido te verhogen. Het zorgt er enkel voor dat je aderen verder gaan staan en je dus makkelijker een erectie kunt krijgen. Ook zal deze een stuk forser zijn dan je mogelijk gewend bent. Kan wel aanraden om laag te beginnen in dosering (5mg), bij hoge doseringen kun je ongemakkelijke bijwerkingen krijgen.
Een ander middel dat je eventueel kunt proberen is fadogia agrestis. Je zult dan op zoek moeten gaan naar een extract hiervan. Het is een van de weinige testosteron boosters die daadwerkelijk werkt. Hier is het echter ook oppassen geblazen want het kan mogelijk schade aanrichten aan je edele delen. Het werkt echter wel (heb het al vaker geprobeerd).
Daar zit zoveel rommel bij. Omgekeerd blijkt dat er bij 'natuurlijke herbale Aziatische erectie-versterkers' vaak Sildenafil is gedaan.Er zijn zat supplementen te verkrijgen om je erectie en libido te verbeteren.
Er zijn zat supplementen te verkrijgen om je erectie en libido te verbeteren.
Mijn persoonlijke favoriet is L-arginine. Dat is een aminozuur, dus uiteindelijk gewoon een voedingsmiddel, maar wat extra suppletie kan wel zorgen voor betere bloedsomloop (bevordelijk voor de erectie) en meer aanmaak van sperma en een langer orgasme (dus lekkerder, dus meer zin/libido). Verder is er een hoop op de markt, is misschien het onderzoeken waard.
Verder denk ik dat het een tijdelijk verschijnsel zal zijn, dus mocht je ondanks gebruik van supplementen alsnog een afname in erectie/libido bemerken, vertrouw er dan op dat dit snel terugkomt en waarschijnlijk zelfs beter zal worden dan toen je blowde.
Het kan ook geen kwaad om je bloeddruk af en toe eens te meten.
Hoge bloeddruk= slechtere erectie
Wiet verlaagt bloeddruk.
Daar zit zoveel rommel bij. Omgekeerd blijkt dat er bij 'natuurlijke herbale Aziatische erectie-versterkers' vaak Sildenafil is gedaan.
Zeker kan dat, meestal is de huishouding van neurotransmitters te vergelijken met een snaar, dus als die omhoog getrokken wordt, zal hij daarna omlaag veren en dan langzaam uit trillen tot het orginele niveau.
Het zal echt even tijd nodig hebben, gun je brein wat hersteltijd.
In welke verhoudingen?Zit wat in @Casrus. Ik bestel meestal losse kruiden waarvan ik dan m'n "geile thee" brouw.
Kruiden die ik gebruik:
-ashwaganda
-muira puama
-damiana
-zwarte peper
-blauwe lotus
Verwacht geen wonderen, maar als extra enhancer kan zo'n theetje echt wel effect hebben.
Succes iig.
Ik zoek meestal op het internet naar een leuke aanbieding. Als onderhoudsdosering pak ik ongeveer 1,5 gram, roer ik 's morgens door m'n kwark.Ik had over l arginine gelezen. Kan je bepaald merk/dosering aanbevelen?
Voor je dopamine balans schat ik in dat dat met een paar weken wel in orde zal zijnIk hoop het.. enig idee hoeveel tijd ter indicatie?
Ik vul een kan met de helft Damiana, 10-15 gram blauwe lotus (optioneel). Een eetlepel Ashwagandha en een eetlepel muira puama. Vleugje peper.In welke verhoudingen?
Kan dopamine gehalte/roulatie in de hersenen weer herstellen?
dat is eigelijk concreet wat ik me afvraag
Het korte antwoord is: ja, dit herstelt weer.
Het langere antwoord is: dit heeft tijd nodig. De eerste maand zal de meeste verandering plaatsvinden. Maar volledig herstel kan gerust een jaar duren hoor. Je dopamine systeem is juist een van de systemen die juist vrij goed herstelt.
Ik heb mijn dopamine systeem anders behoorlijke klappen gegeven. Maar merk er in de praktijk in het dagelijks leven weinig van zolang ik een aantal maanden clean ben geweest.
dank erg verhelderend.
als ik afbouwend stop met blowen, loopt het dopamineherstel dan paralel hiermee?
of moet ik eerst stoppen, om verbetering te krijgen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."